Екс-СЕО Алло Валерій Золотухін: Як створити мережу з 364 магазинів і бренд вартістю $46 млн Генеральний директор, при якому Алло стала найбільшою українською мережею портативної електроніки та гаджетів, про те,... Історії компанійНовини 12 Грудень 2018 1104
Свій сайт, шаблон або маркетплейс: що вибрати для старту інтернет-продажів З якої платформи краще починати продаж своїх товарів онлайн новому бізнесу: з нуля створювати власний сайт,... E-commerceДосвід 12 Грудень 2018 655
Третій і найбільший простір MYplay – shop-in-shop в Comfy (фотоогляд) Унікальний формат shop-in-shop в Comfy, вдосконалений лазерний тунель, зони тестування і прокачування талантів – чим ще... ВідкриттяНові формати 11 Грудень 2018 1347
Шлях до клієнта: успішні кейси просування українських монобрендових інтернет-магазинів Онлайн-магазинам, які пропонують товар тільки однієї торгівельної марки, важко конкурувати із маркетплейсами та... E-commerceДосвід 11 Грудень 2018 1140
Ашан відкриває перший у Львові магазин формату superstore Французький рітейлер Ашан продовжує розвиток мережі в Україні: в середині грудня компанія планує відкриття першого у... Нові форматиНовини компаній 10 Грудень 2018 3410
Споживачі йдуть до Всесвітньої павутини. Чи помруть торгівельні центри? Олександр Грибан, директор з пошуку нових напрямків бізнесу інвестиційно–банківського департаменту Concorde Capital про... ДосвідНовини ТРЦ 10 Грудень 2018 958
Фінляндія в Україні: як український бізнесмен розвиває мережу фінського бренду Reima Колишній військовий Олексій Баришніков почав займатися імпортом одягу ще в 90-х, а тепер робить ставку на розвиток в... Історії компанійНовини 10 Грудень 2018 1209
Досвід MSI – коли захоплення перетворюється на успішний бізнес Компанія MSI має давню історію в галузі виробництва комплектуючих для комп’ютерів, спеціалізуючись на геймерському... ІнноваціїНовини 9 Грудень 2018 953
Реклама тижня: Rozetka, Алло, Епіцентр К і новий кліп Alyona Alyona Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми... Історія вихідного дняМаркетинг 9 Грудень 2018 1472
Мережа Епіцентр К оновила свій найперший гіпермаркет Перший торговий об’єкт мережі Епіцентр в Києві, відкритий 15 років тому, тепер буде працювати в новому форматі. ВідкриттяНові формати 8 Грудень 2018 1057
Місце зустрічі: як офлайновим магазинам перемогти онлайн в боротьбі за молодих покупців Сучасні підлітки все частіше купують товари в інтернеті, бажано – в один-два кліка. Але традиційному “цегляному... ДосвідМаркетинг 7 Грудень 2018 493
Електронні закупівлі: практичні кейси – як заощадити на проведенні тендерів Наталя Ковальова, керівник проекту комерційних торгів майданчика Zakupki.Prom.ua, розповідає про практичні кейси рітейлерів,... E-commerceІнновації 7 Грудень 2018 1160