Реклама тижня: Metro, Stella Artois, Durex, Морган Фрімен і Сара Джесіка Паркер

Реклама тижня: Metro, Stella Artois, Durex, Морган Фрімен і Сара Джесіка Паркер

27.01.2019 09:00
  291
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних ритейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Metro Cash & Carry Ukraine

Безвіз безвізом, але жарти на кордоні погані, особливо якщо ти – баклажан. У новому рекламному ролику Metro Cash & Carry Ukraine та Ogilvy Ukraine овочі проходять суворий контроль якості. У компанії стверджують, що під час надходження на базу, продукти проходять жорсткий відбір, доходить до того, що вимірюється температура фруктів і овочів. Як саме вони це роблять – історія замовчує. А от за баклажан прикро.

Tadiran

Моргану Фрімену грати бога не звикати, ось і в новому відео його плутають зі Всевишнім. «Мій бог!» – вигукує домробітниця, побачивши актора. Нарешті Фрімен поділився секретом своєї аномальної суті – це все кондиціонер: саме він допомагає зірці “Брюса Всемогутнього” та ще половини всіх голлівудських блокбастерів керувати погодою в будинку так, як це робить бог.

Stella Artois

Бути заручником однієї ролі не круто, але прибутково. Серіал “Секс у великому місті” завершили знімати 15 років тому, а Сара Джесіка Паркер досі грає Керрі Бредшоу, адже шанувальників серіалу все ще мільйони по всьому світу. У новій рекламі Stella Artois актриса закликає покінчити з глобальною кризою питної води. Зважаючи на тривалість відео – рекламного бюджету вистачило ненадовго, щоб використовувати відомий образ.

Durex

Бренд презервативів пішов ва-банк в темі жіночої емансипації – в хід пішли неголені пахви, рішучий похід однієї з героїнь на чергову акцію протесту та дискомфорт у ліжку. І все заради того, щоб заявити про проблему «сухого сексу». Компанія заявляє, що добра половина всіх жінок відчувають дискомфорт під час сексу. І пропонує купувати штучну змазку. Вйо в магазин!

Devour

І щоб двічі не вставати, ще одна реклама з натяком на тему сексу, тільки на цей раз на тему порнозалежності. Ролик виробника заморожених вечерь – суцільна метафора, яка веде до популярного нині food porn: задоволення від перегляду процесу приготування, поїдання або готової їжі. Десь писали що кулінарні ролики в минулому році обігнали по всьому світу перегляди реального порно. Хто знає.

Читайте також попередній огляд –

Реклама тижня: Kabanosy, ТМ “Галичина”, Miu Miu, Gillette і Gucci


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку