Їжа-2019: головні тенденції ресторанного ринку в цьому році

Їжа-2019: головні тенденції ресторанного ринку в цьому році

25.01.2019 08:05
  600
rau

Ставка на здорові продукти, відповідальне споживання, розрахунки за допомогою мобільних додатків, онлайн-замовлення та спеціалізовані меню – що буде визначати роботу рестораторів в 2019 році.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Журнал Modern Restaurant Management (MRM) провів опитування фахівців ресторанного бізнесу та сфери гостинності на предмет тенденцій, які найбільше вплинуть на ресторани в 2019 році. Портал Ресторатор підготував адаптований переклад матеріалу, а редакція RAU вибрала ключові тенденції, актуальні також і для українського ринку.

Модель споживання. Все більше людей вважають за краще обідати вдома. Доставка готової їжі стала сильною тенденцією, яку необхідно враховувати в побудові ресторанного бізнесу. Будьте готові надати гостям їжу на винос такої ж високої якості, як і в своїх закладах.

Зменшення простору. Необхідність у великому приміщенні для ресторану все більше втрачає актуальність. Це пов’язано з вищеописаної моделлю споживання. Зі зменшенням гостей, які вечеряють в ресторані, більше немає необхідності інвестувати в десятки квадратних метрів.

Автоматизація. Все більше людей вважають за краще оплачувати свій чек за допомогою додатків, в тому числі це стосується чайових.

Консолідація. Здійснюючи онлайн-замовлення, користувачі вважають за краще економити час і користуватися агрегатором, за допомогою якого можна швидко замовити різні страви в одному додатку.

Нові можливості. Зі збільшенням попиту на онлайн-замовлення, розробникам слід задуматися про розширення функціоналу спеціалізованих додатків для злагодженої та ефективної роботи служби доставки і ресторану.

Маркетинговий спад. Маркетингові інструменти втрачають колишню актуальність і їх заміщає персоналізоване спілкування. Оскільки зростає попит на онлайн-замовлення, а у рестораторів немає доступу безпосередньо до клієнтів, їм доведеться розробляти нові стратегії.

Зростання вимог. Гості, як і раніше, очікують, що ресторани перевершать їх очікування. Щоб гості не перейшли виключно на службу доставки, ресторанам доведеться неабияк потрудитися над підвищенням рівня пропонованого сервісу та додаткових послуг.

Спеціалізоване меню. Все більше гостей ресторанів стежать за здоров’ям і дотримуються різних дієт. У зв’язку з цим попит на спеціальні меню і збільшення переліку healthy-позицій стрімко зросте.

Усвідомлене споживання. Гості ресторанів цікавляться походженням продуктів, їх екологічністю і способом переробки. Відмова від пластикових соломинок, що почався в минулому році, продовжиться. У 2019 ця тенденція торкнеться також різних видів посуду.

Рослинні продукти. Вегетаріанство та веганство активно розвиваються, що тягне за собою появу даних напрямків в меню ресторанів.

Безалкогольні напої. Очікується розквіт крафтового безалкогольних напоїв, складних текстур і міксів.

Джерело: Restorator.ua

Читайте також –

На чому заробляють ресторатори – дослідження


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Олександр Черніцький, Mandarin Plaza Group: Чому доречно відкривати Ocean Mall навіть під час повномасштабної війни (+презентація 360)

Олександр Черніцький, Mandarin Plaza Group: Чому доречно відкривати Ocean Mall навіть під час повномасштабної війни (+презентація 360)

Олександр Черніцький, голова правління Mandarin Plaza Group, девелопера та оператора найбільших українських ТРЦ, зокрема,...
time icon  
  55
Усі новини ринку