Вередливі покупці: як бути, якщо клієнти зловживають своїми правами Боротьба за права споживачів має свою зворотню сторону. Окремі покупці починають зловживати своїми правами і... ДосвідКонфлікти 31 Травень 2019 5384
Майбутнє настає: актуальні digital-тренди в сучасному рітейлі Ключові тренди, що змінюють світовий ринок рітейлу: Big Data, штучний інтелект, доповнена реальність, блокчейн. ІнноваціїДосвід 31 Травень 2019 1385
Дмитро Борисов: топ-5 глобальних трендів ресторанного бізнесу Які тренди будуть визначати розвиток ресторанного ринку – своєю думкою ділиться відомий український ресторатор... ДосвідНовини 30 Травень 2019 1924
Об’єднуй і перемагай: як з магазинів різного формату була створена найбільша мережа гіпермаркетів Китаю Поглинання маленьких мереж, доставка за годину, безпілотні магазини – ось тільки деякі складові успіху рітейлера. Історії компанійМіжнародний досвід 30 Травень 2019 768
Ігри розуму: гейміфікація як новий інструмент маркетингу Як використовувати пристрасть людей до різноманітних ігор і розваг, залучаючи їх в магазини і підштовхуючи до покупки. ІнноваціїМаркетинг 29 Травень 2019 1818
Купувати в один клік та без черг у супермаркетах стає реальним із додатком yoCard Від початку квітня у фірмовому магазині столичної мережі супермаркетів Фора по вулиці Метрологічна, з’явилася... ІнноваціїНовини 29 Травень 2019 746
Сусід для Розетки: Vodafone відкриє флагманський магазин в будівлі Головпоштамту Один з найбільших в країні операторів мобільного зв’язку продовжує розвиток власної роздрібної мережі: новий... Нові форматиНовини 28 Травень 2019 763
У Києві відкрилася аптека з терміналом самообслуговування та експрес-касою Інноваційна аптека під брендом Express Pharm розпочала роботу в столиці за адресою вулиця Багговутівська, 17-21. ІнноваціїНові проекти 28 Травень 2019 780
Вадим Хоменко, Будинок Iграшок: Наша місія – зробити батьків героями для дітей Член ради директорів однієї з провідних українських мереж товарів для дітей про цифрові трансформації, зміни... ДосвідНовини 28 Травень 2019 1020
Дослідження Deloitte: що очікувати від споживачів поколінь Y і Z Міжнародна компанія Deloitte опублікувала результати свого глобального «Опитування покоління третього тисячоліття за 2019... АналітикаМіжнародний досвід 28 Травень 2019 953
Історія мережі FreshLine: почали з нарізки ковбаси в гаражі, виросли до 45 закладів Засновник мережі сендвіч-барів FreshLine Вадим Бортник про перевірки співробітників на поліграфі, франчайзинг та... Історії компанійНовини 27 Травень 2019 820
Власник Aukro в Чехії: Чому маркетплейс став інтернет-аукціоном Помилки є частиною організаційного зростання, якщо вони не є фатальними. Тому головне – робити правильні висновки. E-commerceМіжнародний досвід 27 Травень 2019 901