Комплексний супровід: як Цитрус розвиває мережу сервісних центрів та продажі б\в техніки Цитрус – єдиний в Україні великий рітейлер електроніки, який розвиває сервісні центри під власним брендом,... Нові форматиНовини партнерів 20 Листопад 2020 2403
Дмитро Грільберг: Районні торговельні комплекси як альтернатива гіпермаркетамв В своєму блозі директор департаменту нерухомості Vertex United Дмитро Грільберг міркує про те, які районні торгові комплекси... ДосвідЛюди девелопменту 20 Листопад 2020 1252
Відкрилася перша в Україні масштабна бренд-зона beko у форматі shop-in-shop У оновленому київському магазині Фокстрот (пр-т Степана Бандери, 21) з’явилася найбільша бренд-зона beko формату shop-in-shop. Нові форматиНовини 19 Листопад 2020 1156
Врятувати і зберегти: як зменшити втрати в торговій точці за рахунок автоматизації процесів Автоматизація контролю і обліку наявності товару в торговому залі, можливість організації оперативних розпродажів,... ДосвідНовини партнерів 19 Листопад 2020 2841
Разом веселіше? Десять “за” і “проти” використання кобрендингу Кобрендинг відкриває нові горизонти для бізнесу, але в той же час несе потенційні ризики. Розглянемо ключові з них. Міжнародний досвідМаркетинг 19 Листопад 2020 1138
Інноваційний формат: Епіцентр відкриває ТЦ з drive ареною та продуктовим супермаркетом у Львові В оновленому львівському ТЦ Епіцентр на вулиці Городоцька відкриється великий продовольчий FOOD Market площею 850 кв. м. Нові форматиНовини партнерів 18 Листопад 2020 10412
Досвід тисячі рітейлерів Європи: від чого залежить ефективність онлайн-торгівлі Дослідження роботи провідних європейських компаній сфери рітейла проводилося під час першого локдауна навесні 2020... E-commerceАналітика 18 Листопад 2020 1773
Шопінг під час пандемії: топ-5 нових способів підготовки до Чорної п’ятниці в 2020 році Розпродажі на тротуарі, ступінчасті знижки, веб-сайти, які займають місце в черзі – рітейлери заново винаходять... АналітикаДосвід 18 Листопад 2020 999
Контакт без дотику: як змінюється сучасний рітейл «Безконтактний магазин» як новий формат роботи роздробу може стати головним трендом галузі на найближчі кілька років. ДосвідНовини 17 Листопад 2020 1021
Намисто знижок: як EVA перенесла принцип Flash Sales в офлайн на честь свого 18-річчя Миттєві знижки, які змінювалися щодня, і завжди були сюрпризом для покупців, півмільйонне охоплення аудиторії,... ДосвідМаркетинг 16 Листопад 2020 1841
Взяти своє: як нішевим інтернет-магазинам боротися за місце на ринку Онлайн-рітейл не обмежується Kasta, Rozetka та іншими гігантами. Це лише вершина айсберга: основну частину якого становлять... E-commerceДосвід 16 Листопад 2020 1173
Реклама тижня: EVA, Samsung, Coca-Cola, Nike і Monatik Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми... Історії компанійМаркетинг 15 Листопад 2020 1831