Головна > Досвід > Нові формати > Відкрилася перша в Україні масштабна бренд-зона beko у форматі shop-in-shop
Відкрилася перша в Україні масштабна бренд-зона beko у форматі shop-in-shop

Відкрилася перша в Україні масштабна бренд-зона beko у форматі shop-in-shop

У оновленому київському магазині Фокстрот (пр-т Степана Бандери, 21) з’явилася найбільша бренд-зона beko формату shop-in-shop.

Цей матеріал також доступний російською мовою

На площі 100 кв. м розташована спеціальна зона, що імітує реальний інтер’єр кухні зі встановленою технікою преміального сегмента. У бренд-зоні beko формату shop-in-shop відвідувачі магазину можуть ознайомитися з понад 50-ма товарами нової серії великої побутової техніки beko і дізнатися про топ-5 сучасних технологій, які закладені в продукцію для повсякденного використання:

  1. AquaTech — дозволяє скоротити час прання на 50%, забезпечуючи на 50% більш делікатне очищення
  2. AutoDose — одноразова заправка рідкими мийними засобами в пральній і посудомийній машині з точним дозуванням для кожної програми забезпечує до 1 місяця роботи.
  3. Split&Cook — економія електроенергії при приготуванні одночасно двох різних страв в духовці.
  4. PremiumDirect — активне управління роботою індукційної варильної панелі завдяки інтуїтивному інтерфейсу і дворівневому підсвічуванню.
  5. HarvestFresh — зберігання вітамінів в холодильниках side-by-side завдяки імітації сонячного циклу.

У бренд-зоні можна буде протестувати технології розумної техніки за допомогою спеціального додатку HomeWhiz і відчути всю простоту використання інтелектуального управління. Компанія beko також створила окрему кулінарну зону, де розміщені два варіанти дизайну кухні у світлій і темній колірній гамі, що дозволить покупцям побачити як саме їх техніка буде виглядати в реальному будинку.

«За нашою статистикою під час карантину 45% покупок техніки bekо було онлайн. Виходячи з нинішніх реалій пандемії COVID-19 цей показник буде тільки рости. Але споживачі все одно хочуть побачити товар наживо перед покупкою. Через карантинні обмеження у людей немає можливості відвідувати велику кількість магазинів. Тому для нас дуже важливо, щоб покупець міг побачити широкий асортимент в одній торговій точці та поставити запитання по технологіях фахівцю в магазині, а не розбиратись самостійно. З цією метою ми створили формат бренд-зони bekо як shop-in-shop», — коментує генеральний директор bekо Альп Арбатли.

«Це пілотний проєкт. Але в наших планах — розвивати доступність інноваційних продуктів покупцям по всій Україні в нашій мережі. Нам важливо зберігати високий рівень офлайн-послуг і пропонувати рішення за потребами сучасного клієнта», — виконавчий директор торгової мережі Фокстрот Олексій Зозуля.

Довідка. beko — міжнародний бренд побутової техніки, що входить до групи компаній Arçelik, яка представлена в більш як 140-ка країнах. Компанія пропонує лінійки продуктів, що включають побутову техніку, кондиціонери повітря і дрібну техніку. beko — європейський лідер серед брендів на ринку окремостоячої побутової техніки для дому, і найбільший бренд побутової техніки у Великій Британії. Бренд є Головним партнером ФК “Барселона”, іменним партнером чоловічої баскетбольної команди “Фенербахче” і Офіційним постачальником Європейського чемпіонату League of Legends (LEC).

Для детальної інформації просимо звертатися:

media@havasprkyiv.com.ua

info@beko.ua

Про автора