Досвід

Дубок відзначає 15 років: від локального магазину до масштабної мережі, експорту та власної лінійки матраців

Дубок відзначає 15 років: від локального магазину до масштабної мережі, експорту та власної лінійки матраців

Український меблевий ритейлер Дубок відзначає 15-річчя та ділиться своїм шляхом зростання. За цей час бренд пройшов...
time icon  
  346
Персоналізація в омніканальному світі: як Сomfy вибудовує лояльність і збільшує прибуток через розуміння клієнта

Персоналізація в омніканальному світі: як Сomfy вибудовує лояльність і збільшує прибуток через розуміння клієнта

Споживачі прагнуть, аби до них ставилися як до особистостей, а не як до колонки в аналітичній таблиці. Відчуття турботи,...
time icon  
  655