Досвід

Галина Герега, Епіцентр: До цього моменту ніхто серйозно не замислювався над психологічними наслідками війни та їх впливом на економіку

Галина Герега, Епіцентр: До цього моменту ніхто серйозно не замислювався над психологічними наслідками війни та їх впливом на економіку

Співвласниця групи компаній Епіцентр про можливу кризу  людського капіталу та необхідність об’єднання зусиль...
time icon  
  55270
Великий стрибок Żabka: як магазини із асортиментом вуличного кіоску перетворилися на мережу з 10 000 маркетів

Великий стрибок Żabka: як магазини із асортиментом вуличного кіоску перетворилися на мережу з 10 000 маркетів

Швидкий розвиток за рахунок франчайзингової схеми, ставка на інноваційні рішення та сміливі експерименти з форматами...
time icon  
  8427
Наталія Хомік, Територія мінімальних цін: Головний наш клієнт – це жінка, яка організувала всю сім’ю в похід за покупками

Наталія Хомік, Територія мінімальних цін: Головний наш клієнт – це жінка, яка організувала всю сім’ю в похід за покупками

Директор з маркетингу мережі Територія мінімальних цін на конкретних прикладах показала, що наразі всі інструменти...
time icon  
  2099