Ролики тижня: lifecell, Золота країна, Ukrnafta, Галичина, Kachorovska Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від... Історія вихідного дняМаркетинг 11 Травень 2025 183
Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж) Компанія вперше об’єднала в своєму об’єкті у Чабанах під Києвом розваги, фуд-корт, власні формати shop-in shop-та магазини... ВідкриттяНові формати 10 Травень 2025 501
Інтерв’ю топ-менеджерок Metro Україна: як ритейлер змінює підхід до закупівель Зараз частка продажів ВТМ в Metro Україна складає понад 20%. А мета до 2030 року – досягти мінімум 30%. Як компанія розвиває... ДосвідНовини партнерів 9 Травень 2025 735
Паковання як інструмент комунікації бренду. Кейс Half&Half від Suziria В ході 18-го Українського маркетинг-форуму, який пройшов 29-30 квітня в столиці, виступили Максим Лесняк, засновник... ДосвідНовини партнерів 9 Травень 2025 577
Вomond представив магазин у новому форматі у трьох столичних ТРЦ (+фото) Тут пропонують все необхідне для догляду та краси. В магазині зібрані товари всіх категорій: парфумерія, засоби для... ВідкриттяНові формати 9 Травень 2025 350
Людмила Севрюк, Brocard Ukraine: За кілька років уявити beauty-ритейл без ШІ буде взагалі неможливо Директорка компанії Брокард-Україна Людмила Севрюк розповіла про технологічні інновації, плани з розвитку та поточні... ІнноваціїНовини компаній 8 Травень 2025 484
Золота Країна – сучасний виробник саме тих прикрас Запуск власного ювелірного виробництва став важливим кроком для бренду Золота Країна, відкривши нові горизонти для... ДосвідНовини 7 Травень 2025 380
Іван Чивкін, Антошка: Як мережа адаптується до реалій повномасштабної війни Як мережа дитячих магазинів Антошка працює у повномасштабне вторгнення, як змінюється поведінка клієнтів та на чому... ДосвідНовини партнерів 7 Травень 2025 672
Як компанія lifecell стала лідером з кількості клієнтів, які перенесли свої номери – кейс В ході 18-го Українського маркетинг-форуму, який пройшов 29-30 квітня в столиці виступили Аві Щупак, керівниця... ДосвідНовини партнерів 7 Травень 2025 463
Юлія Дзюба, ритейл-ательє Dzyuba: Як розвиватиметься продуктовий ритейл відповідно до дослідження McKinsey & Company Засновниця ритейл-ательє Dzyuba Юлія Дзюба у своїй новій експертній колонці зробила проаналізувала дев’ять ключових... АналітикаМіжнародний досвід 6 Травень 2025 677
Comfy приєднався до мапи безбар’єрності ЛУН Сomfy, один з лідерів ринку техніки та електроніки в Україні, провів аудит безбар’єрності мережі та зробив його... ДосвідНовини партнерів 5 Травень 2025 723
Євген Мамай, ЦУМ Київ: Наша головна конкурентна перевага – диверсифікація бізнес-моделей СЕО ЦУМ Київ Євген Мамай в інтерв’ю delo.ua розповів про відновлення активності клієнтів, стратегію розвитку ЦУМу та... ДосвідЛюди девелопменту 5 Травень 2025 298