Мультиформат: як нові проекти Fozzy Group працюють в умовах повномасштабної війни

Мультиформат: як нові проекти Fozzy Group працюють в умовах повномасштабної війни

24.10.2022 09:00
  1742
Дарія Осіїк

Група компаній Fozzy вже давно підтвердила свій статус самого мультиформатного рітейлера України. Наразі у портфелі компанії знаходяться мережа супермаркетів Сільпо, магазини Фора, делікатес-маркети Le Silpo, дискаунтери Thrash!, гіпермаркети Fozzy C&C, преміальний маркет Favore, “магазини гарного настрою” OffTop by Сільпо. Також Fozzy Group розвиває ресторанний напрямок (заклади “У Хромого Пола”, Старомак, Positano, Escobar та інші); виробництво продуктів харчування (Ніжинський консервний завод, компанія з виробництва риби та морепродуктів “Огни Гестії”, виробництво м’яса птиці та яловичини “Родник Плюс”); фінанси (банк Восток); поштові послуги (мережа Justin), туризм (турагентства Сільпо Вояж) та спортивний напрямок (мережа спортклубів Apollo Next).

Коронокриза та війна в Україні на стали на заваді розширенню діяльності Fozzy Group. Читайте у нашому матеріалі, які нові напрямки з’явились в портфелі компанії протягом останніх двох років.

Банк Власний Рахунок

У вересні минулого року Fozzy Group стала першою компанією, яка відкрила перший діджитал-банк в українському рітейлі – “Банк Власний Рахунок”. За цей час його клієнтами стали понад 145 000 українців. Причому майже 90 000 клієнтів долучилися до програми вже під час повномасштабної війни в Україні. 

Дві третини клієнтів – це чоловіки з середнім віком 37 років, які живуть у великих містах та працюють менеджерами або є підприємцями. 

За час повномасштабної війни проект продовжує підтримувати постійних та нових клієнтів. У лютому-березні банк не нараховував жодних відсотків за кредитними картками. З травня відновили кредитування. Тому кількість людей, які постійно користуються кредиткою, за останні півроку збільшилася вдвічі. І вже майже 72% від всіх користуються кредитними коштами. 

«Нас обирають через легкий доступ до фінансових послуг та наше відношення до гостей: турбота та порядність на фінансовому фронті є нашими головними пріоритетами. А наших клієнтів ми називаємо саме гостями — це наше ДНК», – розповідає керівник проекту Христина Кармазіна

Сервіс доставки Loko від Сільпо

Влітку в Києві стартував новий сервіс доставки від Сільпо – сервіс Loko. 20 червня цього року він запрацював у районах Позняків, Березняків і частини Осокорків, а у серпні – на Печерську. 

Loko – це швидка доставка товарів, продуктів та готових страв. Швидкість доставки забезпечується невеликою зоною покриття – до складу кожної такої зони входить один дарк-стор (магазин закритого типу, розроблений спеціально для сервісів доставки) та ресторани, які знаходяться поруч. Кур’єри доставки закріплені за певною зоною, тому не витрачають зайвий час на блукання містом. 

Loko пропонує близько 1500 найбільш популярних серед покупців товарів з Сільпо, а також безліч ресторанних страв. Придбати можна майже все, що може терміново знадобитися: фрукти, овочі, м’ясо, крупи, тощо. Також у продажу є побутові дрібнички — губки, ганчірки, рукавички і навіть панчохи. Про корм для домашніх улюбленців теж не забули. 

Перелік ресторанів відрізняється залежно від району. Тобто це доставка з найбільш популярних закладів у радіусі 2-3 км від місця замовлення. Окрім звичайних замовлень можна також робити комбіновані — наприклад, замовити пасту в улюбленому ресторані і дозамовити до неї вино з Сільпо. Крім того, сервіс пропонує безкоштовну доставку від 199 грн, подарунок до першого замовлення та акційні пропозиції на обрані категорії товарів, що постійно оновлюються. 

Онлайн-хімчистка MINK 

Онлайн-хімчистка MINK від Fozzy Group повноцінно запрацювала у Києві після тестового режиму. Назва означає “МІНімум Клопотів”, адже онлайн-хімчистка дозволяє не їздити в пункти прийому речей.

MINK є частиною Fozzy Group, проект почав роботу у тестовому форматі у грудні 2021-го року для працівників групи. Хімчистка була повністю готова до запуску вже у лютому цього року, проте через початок повномасштабної війни, старт проекту було відкладено. Віднедавна MINK запрацював і для всіх клієнтів у Києві. З передмістя Києва та інших міст можна надіслати речі через Нова пошта. 

«Зазвичай люди йдуть у хімчистку лише в екстрених випадках, коли залишається остання надія врятувати річ. Тому ми не хотіли запускати ще одну офлайн-хімчистку, куди доведеться їхати, везти речі, де їх будуть розвертати і доведеться почуватися ніяково через кожну пляму. Ми пішли іншим шляхом, щоб для клієнта було мінімум клопотів та максимум турботи”, — розповідає керівник проекту Юля Крилова. 

Замовити чистку можна на сайті MINK. Речі, що потребують прання або ремонту, забере кур’єр в обраний час, запакує їх в біленький мішечок, запломбує та просканує, а потім поверне їх у зручний час і місце. Оплатити можна готівкою або карткою після того, як речі приїдуть у найкращому вигляді. 

Міні-маркети FoodPod 

У вересні минулого року власник Сільпо почав розвивати міні-маркети FoodPod. Засновником міні-маркетів під назвою FoodPod зазначено ТОВ ”Квасоля”, кінцевий бенефіціар якого, за даними You Control, – Володимир Костельман. 

На сайті онлайн-реєстратора торгових марок profitmark.ua датою подачі заявки на ТМ FoodPod вказано 19 травня 2021 року. 

Нагадаємо, наприкінці 2020 року Fozzy Group відкрили п’ять міні-маркетів площа 50-100 кв. м під брендом Foody: в районі станцій метро Лівобережна, Теремки, Васильківська, Славутич, а також у Броварах. Однак потім стало відомо, що під брендом Foody в Україні вже працює маркетплейс крафтової їжі та напоїв. Власником бренду виявився засновник UAmade Віктор Павлов. За даними Retailers, власник торгової марки вже “все вирішив з Fozzy”, проте подальша доля Foody все ще невідома. 

Хрумка курочка 

У серпні минулого року Снятинська птахофабрика, що належить Fozzy Group, відкрила перший фаст-фуд.

Заклад швидкого харчування під назвою Хрумка курочка відкрився для відвідувачів 4 серпня за адресою: село Мамаївці (Чернівецька область), вул. Шевченка, 143 А. В меню нового закладу у форматі street food – страви з курки (шаурма, курячі крильця, ніжки та стріпси), картопля фрі, кава та прохолодні напої. Поки що в компанії не коментують – чи буде група розвивати цей напрямок і масштабувати мережу фаст-фудів.  

Мережа спортклубів Apollo Next

У вересні минулого року група компаній Fozzy Group також анонсувала створення мережі спортклубів Apollo Next. 

Зараз працює три спортклуби мережі в ТРЦ Dream Town, в ТРЦ ХарьОК та в ТРЦ Arena City.

Кожен спорт-простір має зону для групових тренувань, функціональну зону для малих груп, кардіо-зону, зону розтяжки, а також місце для роботи з вільною вагою та спортивним обладнанням. На території є ЦКК (центр керування клубом), соціальний простір з кав’ярнею-баром, крамничка з брендовою лінійкою спортивного екіпу від Decathlon, аксесуарів та спортивного харчування і, безумовно, роздягальні й душові. Доступ до всіх сервісів і покупок здійснюється простим скануванням браслету гостя. 

Крафтова пивоварня Beermaster Brewery

Пивоварня Beermaster Brewery була відчинена у столичному ТРЦ Respublika Park 18 лютого 2022 року. Проте через початок повномасштабної війни встигла пропрацювати менше тижня. 

Але вже у травні відновила свою роботу і наразі варить п’ять сортів пива: індійський світлий ель «Top Hops», баварське пшеничне пиво «Polonez», сесійний пілз «Enjoy 10», темний молочний стаут «Bog Spirit» та новітню пивну класику Hazy Dipa «Wild Storm». В середньому пивоварня виготовляє 12 000 літрів пива на місяць. 

«Ми у Beermaster Brewery не перестаємо створювати експериментальні смаки та вже готуємо два нових сорти пива: один символічно до перемоги – «All roads to Victory» («Всі дороги – до перемоги») та Baltic Porter «Iconic». Їх можна буде спробувати в червні. Також на 2022 рік ми запланували низку колаборацій з іншими броварнями, вже зовсім скоро про їхнє втілення зможемо з вами поділимося», — коментує шеф крафтової пивоварні Beermaster Brewery Віктор Ващук. 

Читайте також – 

«Емоційний» Сільпо: мережа відкрила новий супермаркет в ТРЦ Happy Mall у Рівному (фотоогляд)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку