Три причини, чому Domino’s зростає швидше, ніж всі інші піцерії в світі Мережа піцерій Domino’s планує збільшити число торгових точок на всіх своїх ринках, щоб скоротити час доставки і... Історії компанійМіжнародний досвід 5 Серпень 2019 941
Іспанський експрес: як мережа Mercadona доставляє свіжу продукцію з поля до прилавка за 24 години Мережа супермаркетів №1 в Іспанії Mercadona інвестує 120 млн євро в автоматизацію зберігання і комплектування fresh продукції. Міжнародний досвідНовини 31 Липень 2019 501
Екологічна революція в рітейлі: Україна «за» або «проти»? Юлія Граждіан, менеджер з продажу в країнах Євросоюзу провідного українського виробника холодильного обладнання –... Міжнародний досвідНовини 24 Липень 2019 1025
Доповнена реальність в рітейлі: топ-5 прикладів успішного використання Доповнена реальність вже давно не просто hi-tech-іграшка, підходяща для залучення в магазин модної молоді. Є чимало... ІнноваціїМіжнародний досвід 24 Липень 2019 1639
IKEA після Кампрада: Маленькі магазини, інтернет та відкриття в Україні Як трансформується одна з найвідоміших компаній XX сторіччя та на що очікує в Україні Історії компанійМіжнародний досвід 19 Липень 2019 702
Розвіртуалізація: топ-7 причин, чому інтернет-рітейлери не можуть без офлайну Cинергія онлайн і офлайн буде ключем до успіху будь-якого роздрібного бізнесу вже у найближчому майбутньому. E-commerceМіжнародний досвід 18 Липень 2019 666
Продажі без продавців: торговельні автомати все частіше замінюють людину Сучасний темп життя, можливість віддаленої роботи та здійснення покупок з будь-якої точки світу роблять торгові... ЕкономікаМіжнародний досвід 17 Липень 2019 3355
Starbucks відкрив свій перший магазин формату “експрес” – для видачі інтернет-замовлень (+фото) Кавовий гігант відкрив свій перший заклад Starbucks Now в Пекіні. Новий формат призначений для роботи з клієнтами, які... Міжнародний досвідНові формати 17 Липень 2019 713
Топ-10 інструментів для відстеження трендів в e-commerce На яких ресурсах відстежувати міжнародні тренди і як це робити найкраще. E-commerceМіжнародний досвід 12 Липень 2019 1425
Перемоги і провали в соцмережах: розпродаж партії товару за 23 хвилини, зростання виручки в $1,5 млрд та інше Однак на 100% ефективних стратегій просування через соцмережі поки не існує: якісний контент коштує дорого, а інвестиції... Міжнародний досвідМаркетинг 11 Липень 2019 1090
Як працює бізнес Zara, одного з найпопулярніших в світі брендів одягу Що допомогло іспанській компанії домогтися світової слави і чому Zara так люблять покупці. Історії компанійМіжнародний досвід 5 Липень 2019 2726
Гаррі Фрідман: Десять принципів висококласного обслуговування Засновник і гендиректор міжнародної консалтингової компанії в сфері рітейлу Friedman Group про те, як зробити магазин... Міжнародний досвідНовини 27 Червень 2019 562