Рекламні війни: 7 легендарних битв брендів Усім відомо, що гумор продає, і він став потужним інструментом для брендів, щоб залучати, розважати та перевершувати... Історія вихідного дняКонфлікти 4 Жовтень 2025 459
Які ризики слід врахувати бізнесу при виході за кордон — відповідають Дмитро Борисов, Андре Тан, Ольга Копилова і Андрій Худо З початку повномасштабного вторгнення тисячі українських бізнесів почали працювати на закордонних ринках. Лише в... Міжнародний досвідНовини 3 Жовтень 2025 417
Несподіваний тандем: які світові бренди об’єдналися в колаборації та що це їм дало На стику моди, технологій і спорту з’являються нестандартні колаборації, що відкривають нові можливості для брендів. У... Міжнародний досвідМаркетинг 30 Вересень 2025 524
Як мережам збільшити продажі у високий сезон 2025: поради від Google Кінець року завжди звучить як фінальний акорд. Для ритейлу — це час великих ставок: «Чорна п’ятниця», різдвяні знижки,... Міжнародний досвідМаркетинг 30 Вересень 2025 434
Adeo запускає All Adeo – нову програму спільного розподілу цінності для всіх співробітників Adeo у світі Adeo, світовий лідер у сфері товарів для дому, робить новий крок у своєму колективному проєкті, запускаючи All Adeo —... Міжнародний досвідНовини партнерів 23 Вересень 2025 643
Як Nike став майстром сторітелінгу: сім культових реклам бренду Найсильніші маркетингові кампанії — це ті, що розповідають історії. І Nike зробив робить це на рівні мистецтва. Цей бренд... Міжнародний досвідМаркетинг 20 Вересень 2025 1158
Ведмедик та діаманти з лабораторії: секрети успіху бренду Tous Міжнародний ювелірний бренд Tous, заснований у 1920 році, вже понад століття зберігає унікальне поєднання традицій і... Історії компанійІсторія вихідного дня 16 Серпень 2025 2022
Король американських молів: як Девід Саймон побудував імперію торговельних центрів вартістю $52 млрд Американський підприємець Девід Саймон, який побудував найбільшу імперію молів у США, проходить курс лікування від... Історії компанійІсторія вихідного дня 2 Серпень 2025 2203
Labubu-монстр: як іграшка з гострими зубами стала новим фетишем мільйонів споживачів Іграшки Labubu захопили TikTok та Instagram, фанати готові стояти за ними в чергах, а ціни на рідкісні моделі сягають понад $1000.... Історія вихідного дняМіжнародний досвід 5 Липень 2025 6905
Як вийти на європейський ринок – кейс компанії KIMS Директорка з маркетингу KIMS Марина Остапенко під час свого виступу на цьогорічному RAU Expo поділилась досвідом виходу на... Міжнародний досвідНовини партнерів 20 Червень 2025 2165
Магазини майбутнього: як світові ритейлери трансформують досвід покупок Сучасний ритейл постійно еволюціонує, адаптуючись до мінливих потреб споживачів та нових технологічних можливостей.... Міжнародний досвідНові формати 4 Червень 2025 2990
Сервіс по-українськи: чи вимогливі клієнти за кордоном та як сприймають український бізнес Деякі українські компанії ще до повномасштабного вторгнення робили спроби вийти на закордонний ринок, проте саме... Міжнародний досвідНовини компаній 23 Травень 2025 2625