В середньому 20%: які знижки запропонують українські рітейлери в Чорну п’ятницю Знижки підготували продавці електроніки, одягу, взуття, аксесуарів, автомобілів і квартир. Розмір дисконту рідко... МаркетингНовини 21 Листопад 2018 689
Чорна п’ятниця: як тих, кто прийшов за знижками, перетворити в постійних клієнтів Прості підказки для рітейлера про те, як клієнта, що “клюнув” на знижку, зробити постійним покупцем. E-commerceДосвід 20 Листопад 2018 896
Нове мислення: директор з маркетингу АТБ про трансформацію мережі Директор з маркетингу АТБ Костянтин Мельников про те, як магазини мережі два роки тому стали радикально змінюватися і... МаркетингНові формати 19 Листопад 2018 3148
Дві в одній: навіщо в Watsons запустили програму лояльності Watsons Premium Чому в компанії вирішили запустити програму лояльності Watsons Рremium і наскільки складно управляти двома програмами... МаркетингНові проекти 19 Листопад 2018 1413
Реклама тижня: Фокстрот, KFC, Ted Baker, John Lewis і Елтон Джон Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми... Історія вихідного дняМаркетинг 18 Листопад 2018 1118
Швидкість, локація, фідбек: як Zara заробляє мільярди з мінімумом вкладень в рекламу Zara – світовий лідер з продажу одягу. При цьому компанія витрачає всього 0,3% бюджету на рекламу. Завдяки чому їй... Історія вихідного дняМіжнародний досвід 17 Листопад 2018 2717
Кейс Rozetka і Promodo: як за 7 місяців збільшити дохід від соцмереж на 88% Змінивши підхід до контенту, зробивши ставку на корисні пости та сконцентрувавшись на цільовій аудиторії вдалося... E-commerceМаркетинг 16 Листопад 2018 3119
Видовищ і хліба: як можна створити додатковий трафік в ТРЦ Які активності і маркетингові ходи керуючої компанії найбільш ефективні для залучення додаткового потоку... Люди девелопментуМаркетинг 16 Листопад 2018 890
Чорна п’ятниця-2018 в цифрах: чого чекати українським рітейлерам в цьому році Напередодні найбільшого розпродажу року аналітики компанії Picodi провели дослідження, з’ясувавши скільки українців... АналітикаМаркетинг 15 Листопад 2018 1929
Ярмарок марнославства: чому витрати ТРЦ на гучні свята неефективні Екс-креативний директор Atlantic Group Валентин Матковський про те, як ТРЦ використовують гроші на проведення гучних свят,... Досвід та аналітикаМаркетинг 15 Листопад 2018 1791
Retail Hacks by Arricano: Як не наступити на репутаційні граблі. Кейс ДРЦ Fly Park Наталія Дмитренко, директор з маркетингу Arricano Real Estate plc, розповідає про завжди актуальну тему – антикризові... КонфліктиЛюди девелопменту 12 Листопад 2018 1684
Реклама тижня: Moschino та H&M, Алло, Parfums.ua і Дзідзьо Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми... Історія вихідного дняМаркетинг 11 Листопад 2018 1687