В середньому 20%: які знижки запропонують українські рітейлери в Чорну п’ятницю

В середньому 20%: які знижки запропонують українські рітейлери в Чорну п’ятницю

21.11.2018 04:00
  214
Ukrainian Retail Association

Знижки підготували продавці електроніки, одягу, взуття, аксесуарів, автомобілів і квартир. Розмір дисконту рідко перевищує 50%.

Наприкінці тижня у всьому світі починаються масштабні розпродажі товарів. Як пише портал Liga.net, у Чорної п’ятниці по-українськи, як завжди, будуть свої особливості. Українські рітейлери поки не готові знижувати ціни до рівня колег з США або країн ЄС.

В очікуванні продажів

Перша успішна Чорна п’ятниця в Україні пройшла в минулому році. “Продукції зі знижками вистачило не всім бажаючим”, – розповів керівник відділу закупівель мережі Ельдорадо В’ячеслав Склонний. Цього року торговці планують побити торішні рекорди.

Під час Чорної п’ятниці рітейлери продають стільки ж, скільки за тиждень, каже співвласник компанії Zeebra (мережа товарів для дому Butlers і косметики Glossip) Дмитро Єрмоленко. “Це відмінний маркетинговий хід”, – упевнений бізнесмен.

Чи спрацює він в цьому році? Всі рітейлери знизять ціни, покупці очікують знижок і не роблять покупок заздалегідь, розповідає керуюча ТЦ SkyMall Юлія Ванченко. Наприклад, New Вalance планує надати 50% знижку на всю колекцію, Puma – на 30%, H&M – до 50%, Intertop – на 20-30%. Побутова техніка і електроніка подешевшає на 5-25%. “Деякі магазини мають намір знизити ціни на всю колекцію, інші – тільки на частину. Після Чорної п’ятниці магазини будуть поповнюватися новими товарами”, – говорить Ванченко.

Продажі будуть високими, оскільки споживачі відклали покупки до початку розпродажів, прогнозують в Ельдорадо.

Традиційно в жовтні продажі практично у всіх сегментах збільшуються на 25-30%, але в цьому році попит не зріс. Покупці прийдуть в магазини з п’ятниці по понеділок. “У минулому році продажі виросли приблизно в два рази”, – згадує Єрмоленко.

Дочекатися другої хвилі

У той же час, українські продавці не готові до глобальних розпродажів. Якщо в магазинах США і ЄС знижки можуть доходити до 90%, що змушує потенційних покупців приходити задовго до відкриття магазину і займати чергу, то в Україні розмір дисконту не перевищить 50%. Середній розмір знижки, за підрахунками опитаних рітейлерів, складе трохи більше 20%.

Причому не завжди ціни знижуються за рахунок націнки. Деякі виробники готують спеціальні колекції товарів і продають їх за нижчими цінами. “Ми плануємо заробити і на обсягах продажів”, – говорить Єрмоленко.

На відміну від США і ЄС, де більшість покупців купують новорічні подарунки під час Чорної п’ятниці, в Україні головні розпродажі стартують перед Днем Святого Миколая в другій половині грудня. Саме в цей період більшість споживачів готові витрачати гроші.

За матеріалами: Liga.net

Читайте також – 

Чорна п’ятниця-2018 в цифрах: чого чекати українським рітейлерам в цьому році


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку