Ролики тижня: Aldi, KFC, Samsung, Hanes, Heineken та Snoop Dog Сучасна історія Попелюшки з фіналом у супермаркеті, недосконалі та смішні обличчя людей, які насолоджуються їжею,... Історія вихідного дняМаркетинг 16 Квітень 2023 1185
Кращі ролики місяця: MasterZoo, Епіцентр, SOVA, Cher’17, KFC та Дженніфер Лопес Пухнасті особистості від MasterZoo, колаборація SOVA та «Мавка. Лісова пісня», висміювання стеретипів про “тьолочок”... Історія вихідного дняМаркетинг 8 Квітень 2023 2129
MasterZoo представив велике оновлення бренду Над новими бренд-айдентикою, бренд-стратегією та рекламною кампанію про пухнастих особистостей працювало креативне... МаркетингНовини партнерів 4 Квітень 2023 2572
Лідерство, як кредо: як змінився топ-20 українських рітейлерів у Facebook та Instagram за підсумками І кварталу 2023 року Двобій титанів Facebook, повернення першого мільйонера в Instagram, піднесення Аврора та Сільпо та інші зміни рейтингу... АналітикаМаркетинг 4 Квітень 2023 3001
Топ-7 роликів від українських брендів з початку 2023 року Відео від Артемсіль про українську кам’яну міць, нагадування від Нова пошта, що вона завжди поруч, твердження від Comfy,... Історія вихідного дняМаркетинг 2 Квітень 2023 4150
Статистика Алло: українці витратили у 2022 році на 40% більше кешбека “Алло Гроші”, ніж роком раніше За підсумками 2022 року клієнти Алло використали у порівнянні з 2021 роком на 40% більше кешбека Алло Гроші за однойменною... МаркетингНовини партнерів 31 Березень 2023 1660
Один мільйон нових клієнтів і спеціальні умови покупки для захисників: як працює програма лояльності у Фокстрот Кількість учасників кешбек програми ФоксFan протягом останнього року зросла майже на один мільйон – з 12,2 до 13,1 млн осіб. МаркетингНовини партнерів 16 Березень 2023 1636
ТРЦ Arricano влаштували ART-весну (+фото) Усі ТРК Arricano навесні стали просторами для натхнення та затишних зустрічей з найдорожчими людьми. 11 березня ТРК... МаркетингНовини партнерів 15 Березень 2023 1233
Юлія Федоренко, Cosmo Multimall: Зараз важливо розділяти емоції з аудиторією та підтримувати благодійні заходи Під час RAU workshop «Ринок торговельної нерухомості під час війни» директор з маркетингу ТРЦ Cosmo Multimall Юлія Федоренко... Люди девелопментуМаркетинг 15 Березень 2023 1826
Як бути актуальним в просуванні компанії та комунікації з клієнтами: поради Inweb Що змінилося на маркетинговому ринку за рік повномасштабної війни, який новий шкідливий тип “шароварщини”... АналітикаМаркетинг 13 Березень 2023 1954
Емоційна складова комунікації на торговельному майданчику: як підтримати клієнта під час війни. Кейс Фокстрот Керівник відділу торгового маркетингу мережі Фокстрот Леся Нікуліна про те, хто такий «лояльний клієнт» воєнного часу,... ДосвідМаркетинг 9 Березень 2023 2085
Юлія Дзюба, рітейл-ательє Dzyuba: Про Париж, дизайн, рітейл і любов Засновниця рітейл-ательє Dzyuba Юлія Дзюба про французький рітейл, любов як основний інгредієнт, поєднання традицій та... МаркетингНовини 6 Березень 2023 1856