Лідерство, як кредо: як змінився топ-20 українських рітейлерів у Facebook та Instagram за підсумками І кварталу 2023 року

Лідерство, як кредо: як змінився топ-20 українських рітейлерів у Facebook та Instagram за підсумками І кварталу 2023 року

04.04.2023 09:00
  2429
Микола Маранчак

Двобій титанів Facebook, повернення першого мільйонера в Instagram, піднесення Аврора та Сільпо та інші зміни рейтингу соцмереж: хто з рітейлерів входить до числа лідерів за кількістю фоловерів у Facebook та Instagram за підсумками першого кварталу 2023 року.

Представляємо щоквартальний рейтинг рітейлерів, які зібрали найбільшу кількість прихильників у найпопулярніших соцмережах світу. RAU аналізувала сторінки методом вибірки найбільш великих і відомих роздрібних гравців, а також тих, хто представлений в рейтингу Facebook згідно з аналітичним сервісом Socialbakers. Якщо з якихось причин ваша сторінка не потрапила до фінального топу, пишіть нам на e-mail news@rau.ua.

Рітейлери в Facebook

Станом на 31 березня, лідерство у Facebook залишається за Rozetka, проте з кожним днем такий стан речей виглядає все менш переконливо. Всього за один квартал Лінія магазинів EVA скоротила дистанцію з конкурентом за вершину топу на третину – з 12 000 до 8000 фоловерів. І якщо ситуація для drogerie-рітейлера залишиться сприятливою, вже восени картина рейтингу може змінитися кардинально. Все залежить від SMM двох мереж.

Сторінка Comfy успішно перетнула відмітку у 400 000 шанувальників і продовжує успішно утримувати шосте місце серед усієї української рітейл-спільноти у Facebook. Якщо ж говорити про перестановки у топ-20, то вони починається вже між 9 і 10 сходинками рейтингу. Так, Аврора змогли обійти Intertop на 2000 фанів і тепер посідає дев’яте місце Facebook-перегонів. Також помінялися місцями MOYO.ua і Yakaboo – ґаджети взяли верх над книгами – 13 і 14-а сходинки відповідно. Також MOYO.ua здолала поріг у 300 000 користувачів, які поставили мережі вподобайку. Ніби й дрібниця, але приємно. 

Взяв ініціативу в свою руки також Сільпо – позаду FMCG-рітейлера опинилося одразу двоє “важкоатлетів” роздрібної торгівлі – Brocard та JYSK. Тепер із Metro Ukraine креативну дизайнерську мережу відділяє лише 1000 фоловерів. І динаміка зростання обох сторінок наразі не на стороні мережі гіпермаркетів. Щодо Brocard, то він за квартал й на тисячу не прибав “ваги” у вигляді нових шанувальників, тож данці вже до літа мають усі шанси взяти верх над “парфюмерами”.

Припинив своє зростання на цілий квартал також Facebook мережі Dnipro-M. Це дає перевагу його найближчому конкуренту по рейтингу – мережі магазинів Citrus, які, при збереженні темпів зростання, мають усі шанси обійти мережу магазинів для майстрів  ближче до ІІІ кварталу. Наразі одеським рітейлером захоплюється 223 000 фоловерів.

Рітейлери в Instagram

Ювелірний рітейлер Kochut знову зробив це – досяг 1 млн фоловерів в Instagram. Абсолютний історичний рекорд для українського рітейлу був поставлений ще рік тому, проте початок повномасштабної війни вплинув на інтерес цільових аудиторій до ювелірних прикрас. Можливо не останню роль в успіху зіграв вихід майстрів у львівський роздріб, що привернуло увагу до мережі нового, зацікавленого покупця, який скучив за цікавинками.

Найближчі конкуренти рітейлера – EVA і Rozetka, поки сповільнили своє зростання, набравши за квартал лише 1000 і 3000 відповідно нових фанів в Instagram. Проте не схоже, що їх позиціям у першій трійці хоча б хтось загрожував. Можуть собі дозволити. Але Аврора, яка займає четверте місце, продовжує активно зростати і звертати на себе увагу нових споживачів – це дало свої плоди у вигляді додаткових 17 000 фоловерів за останні три місяці.

В цілому, більшість рітейлерів у топ-20 продовжують економити на просуванні сторінок в Instagram, на що вказує довольно повільне зростання або той факт, що частина з них залишилася при старих показниках кінця 2022 року. Це пішло на руку JYSK, який попри відсутність зростання, випередив в Instagram одразу два fashion-бренди – Famo та Intertop, які продовжили й цього року втрачати аудиторію. Це забезпечило данцям восьме місце серед найбільших.

Друга десятка Instagram цього сезону утрималася від яких-небудь перестановок – всі залишилися при своєму так, ніби між ними існує негласна домовленість про паритет. Але залишимо такі домисли конспірологам. В цілому, 20-ка рітейлерів в Instagram виглядає наступним чином:


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку