Андрій Задорожний – про розвал «Козирної Карти», хорватську в’язницю та хабарі чиновникам Засновник першої всеукраїнської мережі ресторанів “Козирна Карта” про успіхи та невдачі свого бізнесу,... Історії компанійНовини 20 Червень 2019 2820
Мода для всіх: як H&M захоплював світові ринки Шведський H&M – один з найпопулярніших брендів світу. Як компанія йшла до успіху і чому відчуває труднощі в останні... Історії компанійІсторія вихідного дня 16 Червень 2019 1193
Ростислав Русаков, співзасновник ЮБК: Готовий перейменувати клуб, як тільки Крим буде деокупований Співзасновник клубу ЮБК про труднощі ведення бізнесу на березі Дніпра, створення фуд-корту, команду, вечірки і початок... Історії компанійНовини 10 Червень 2019 856
Десять років Море Пива: 20 маловідомих фактів про найбільшу мережу розливного пива в Україні Чому мережу назвали “Море Пива”, як з’явився й розвивався бізнес компанії, а також інші цікаві факти про... Історії компанійНовини 8 Червень 2019 2481
Швидкоїжа: як Burger King планує до 2030 року обійти всіх конкурентів на світовому ринку фаст-фуду Поки що відрив від основного й запеклого конкурента, McDonald’s, що входить до трійки найдорожчих глобальних брендів, все... Історії компанійМіжнародний досвід 7 Червень 2019 972
Піца, кава, таксі, охорона: як створювалася та розвивалася Veterano Group Як маленька піцерія перетворилась на багатопрофільний бізнес: про стартовий капітал, фінансування проектів та плани... Історії компанійДосвід 4 Червень 2019 4346
Об’єднуй і перемагай: як з магазинів різного формату була створена найбільша мережа гіпермаркетів Китаю Поглинання маленьких мереж, доставка за годину, безпілотні магазини – ось тільки деякі складові успіху рітейлера. Історії компанійМіжнародний досвід 30 Травень 2019 931
Історія мережі FreshLine: почали з нарізки ковбаси в гаражі, виросли до 45 закладів Засновник мережі сендвіч-барів FreshLine Вадим Бортник про перевірки співробітників на поліграфі, франчайзинг та... Історії компанійНовини 27 Травень 2019 1002
Юрій Гаткін, Brocard: селективна парфумерія займає у нас 92% продажів Як створювалася і розвивалася провідна мережа парфумерних магазинів України Brocard, з якими викликами стикалася під час... Історії компанійНовини 23 Травень 2019 1117
Історія слогана Just Do It: як в Nike надихнулися промовою злочинця перед стратою У середині 80-х у Nike з’явився потужний конкурент. Компанія Reebok вдало використовувала бум аеробіки і відібрала... Історії компанійДосвід 17 Травень 2019 8683
Зайти в Сільпо: Скільки конкурентів поглинула торговельна мережа за два десятки років З 1998 року, коли відкрився перший магазин під вивіскою Сільпо, ця мережа «проковтнула» кількох менш щасливих... Історії компанійНовини 14 Травень 2019 12722
Дмитро Борисов: Вклали в Білий налив $100 000, а окупили його за 54 дня Дмитро Борисов розповів про перші гроші, роботу в рекламному бізнесі та нерухомості, а також найбільш успішні... Історії компанійНовини 8 Травень 2019 1266