Юрій Гаткін, Brocard: селективна парфумерія займає у нас 92% продажів Як створювалася і розвивалася провідна мережа парфумерних магазинів України Brocard, з якими викликами стикалася під час... Історії компанійНовини 23 Травень 2019 325
Історія слогана Just Do It: як в Nike надихнулися промовою злочинця перед стратою У середині 80-х у Nike з’явився потужний конкурент. Компанія Reebok вдало використовувала бум аеробіки і відібрала... Історії компанійДосвід 17 Травень 2019 3203
Зайти в Сільпо: Скільки конкурентів поглинула торговельна мережа за два десятки років З 1998 року, коли відкрився перший магазин під вивіскою Сільпо, ця мережа «проковтнула» кількох менш щасливих... Історії компанійНовини 14 Травень 2019 8348
Дмитро Борисов: Вклали в Білий налив $100 000, а окупили його за 54 дня Дмитро Борисов розповів про перші гроші, роботу в рекламному бізнесі та нерухомості, а також найбільш успішні... Історії компанійНовини 8 Травень 2019 418
Даруючи емоції: як створювався та розвивався ресторанный холдинг !FEST Засновники одного з найбільш популярних ресторанних холдингів України розповіли про створення бізнесу та свій перший... Історії компанійНовини компаній 30 Квітень 2019 640
Шлях до вершини: як Zara стала найбільшим в світі модним рітейлером Чотири-п’ять колекцій в сезон і космічні премії керівникам. Найцікавіші факти з історії становлення ведучого... Історії компанійМіжнародний досвід 29 Квітень 2019 1454
Співвласники взуттєвого бренду Passio: Хочемо збільшити обсяг виробництва мінімум в п’ять разів Засновники власного виробництва жіночого взуття Світлана та Ігор Демченко про те, чому виграють конкуренцію у... Made In UkraineІсторії компаній 28 Березень 2019 276
Микола Палієнко, EVO Grоup: Патріотизм – це останній притулок негідників Один із засновників групи компаній EVO про угоду з Rozetka.ua, роботу компанії, особисту ефективність, вихованні дітей і... E-commerceІсторії компаній 20 Березень 2019 502
Революція якості: як змінився львівський ТЦ Шувар за останні два роки Збільшення площі, зміна дизайну та концепції, перегляд пулу орендарів і стратегії розвитку – яких ще змін чекати в... Історії компанійВакантні площі 20 Березень 2019 775
Західний ринок іграшок: чому toy-рітейлери зазнають збитків? Занепад Toys R Us, невдачі Hamleys і зниження прибутку LEGO – чому 2018 рік став кризовим для західного ринку іграшок. Історії компанійЕкономіка 19 Березень 2019 227
Intertop 25 років: топ-25 маловідомих фактів про найбільшу взуттєву мережу України Цікаві факти про заснування і становлення мережі Intertop, роботу компанії під час кризи та збільшення пулу брендів, а... Історії компанійНовини 15 Березень 2019 1394
2000 магазинів та продажі на 25 млрд євро. Як бренду Zara вдається стільки заробляти Як невелика іспанська текстильна компанія перетворилася в один з найпотужніших і найбільш прибуткових роздрібних... Історії компанійДосвід 9 Березень 2019 2006