Справа в коробці: як побудувати бізнес з доставки їжі з мінімумом інвестицій Проект з доставки їжі від українських виробників “Местная Еда” успішно працює вже більше трьох років і має намір... Історії компанійНовини 1 Червень 2017 776
Як російській Carlo Pazolini вдалося зберегти бізнес в Україні Російська мережа Carlo Pazolini закриває магазини не тільки за кордоном, але і на батьківщині, в Росії. Чому ця доля не... Історії компанійНовини 25 Травень 2017 1313
Магазин працює як величезний білборд: як Zara завойовує популярність без реклами Як без зовнішньої реклами, телероликів, співпраці з модними дизайнерами та селебріті Zara стаd одним з найдорожчих... Історії компанійІсторія вихідного дня 6 Травень 2017 2207
Історія бренду Levi’s: злети й падіння найстарішої американської компанії Перші джинси, що підкорили весь світ, знахідки, які дозволили компанії досягти небувалих висот, і помилки, що принесли... Історії компанійІсторія вихідного дня 29 Квітень 2017 2582
Топ-менеджери UBI Fashion Center: Працюємо над поєднанням різноманітних форматів Як на одному майданчику вдало поєднувати послуги рітейлу та комунікаційну платформу і при цьому активно розвивати... Історії компанійДосвід 18 Квітень 2017 541
Роман Кочут, співзасновник ювелірного бренду Kochut: Нас троє – в цьому секрет успіху Як троє братів із Закарпаття створили найпопулярніший у Facebook український бренд Kochut. Історії компанійПерсоналії 14 Квітень 2017 1793
Микола Ахтирський, Shtuki.ua: Знижки в певний момент обезцінюють товар Як не маючи досвіду в бізнесі заснувати успішний проект, використати фестивалі як брендову рекламу та перетворити... Історії компанійДосвід 11 Квітень 2017 628
Як відкрити свою піцерію. Досвід засновника Mamamia! Власник Mamamia! Олексій Тюрін про свій досвід створення мережі піцерій, перші кроки в бізнесі і мінімальні інвестиції,... Історії компанійДосвід 6 Квітень 2017 2780
GRASS: Нас надихала ідея Women’s Power Як гучні гасла в підтримку фемінізму допомогають підвищити впізнаваність бренду і залучити нових клієнтів. GRASS Made In UkraineІсторії компаній 21 Березень 2017 400
Артем Пророк, Noodle Doodle: Час – найдорожче, що у нас є Співзасновник мережі Noodle Doodle про необхідність створення користувальницького досвіду, канали комунікації з клієнтами... Made In UkraineІсторії компаній 13 Березень 2017 1131
Андрій Худо, Холдинг емоцій «!FEST»: Українська кухня може підкорити світ Друга частина інтерв’ю зі співвласником найпопулярнішої мережі ресторанів Львова !FEST про теперішнє та майбутнє... Made In UkraineІсторії компаній 9 Березень 2017 1039
Побудувати Amazon в Україні: як «Розетка» стала маркетплейсом Засновник «Розетка» Владислав Чечоткін побудував один з найбільших ecommerce-майданчиків в країні. І не збирається... E-commerceІсторії компаній 7 Березень 2017 2989