10 правил успішного ТЦ: Поради та досвід керівної команди Дастор

10 правил успішного ТЦ: Поради та досвід керівної команди Дастор

27.07.2018 08:15
  799
Микола Маранчак

Командна робота, знання своїх переваг і недоліків, відносини з орендарями, – що ще здатне зробити об’єкт торговельної нерухомості успішним.

Ужгородський торговий центр Дастор ось вже 12 років, як залишається єдиним сучасним місцем торгівлі найзахіднішого обласного центру України. У ТЦ з багаторічним стажем роботи на українському ринку, сформувалися певні принципи, які допомагають утримувати лідерство. Йому вдається крокувати в ногу з часом і постійно збільшувати потік відвідувачів. На чому ще базуються правила успіху торгового центру – в огляді RAU на прикладі Дастор.

  1. Пул орендарів

Перше і найважливіше для будь-якого торгового центру – це склад операторів. Оцінити їх можна за двома складовими – торговим маркам (наскільки представлені бренди користуються популярністю у покупців) і tenant-mix – різноманітності пропозиції, здатної задовольнити будь-які купівельні запити. Площа бутикової галереї ТЦ Дастор – 2500 кв. м (за договорами оренди I-II поверху), і це не враховуючи площа супермаркету 5100 кв. м, фуд-корт і зону розваг. В fashion-рітейлі в Дастор на ексклюзивній основі в регіоні представлені Intertop, Anabel Arto, A. Tan, L Carvari, Idexe, AJOUR. Сходити в ці магазини на шопінг можна тільки в Дастор.

  1. Генерація трафіку

Навіть найпрестижніші оператори не здатні забезпечити в торговий центр трафік 7 днів на тиждень, 365 днів на рік. В сучасному торгово-розважальному центрі покупець хоче задовольняти свої потреби не тільки в шопінгу, але і в організації дозвілля. Першу задачу в ужгородському торгівельному центрі (крім бутиків fashion, косметики і гаджетів) вирішує супермаркет Дастор, що забезпечує споживача якіснею пропозицією завжди свіжих продуктів, і широким асортиментом всіх необхідних товарів повсякденного попиту. Щодня ТЦ Дастор приймає 12 000 — 15 000 покупців. Дозвілля ж з забезпечує різноманітність календарних івентів та розваг вихідного дня.

  1. Формування лояльності

Поєднання шопінгу і розваг виконують ще одну функцію в успішності торгового центру – побудова лояльних відносин з клієнтом. Розвиток Entertainment в ТЦ дозволяє йому стає майданчиком для сімейного відпочинку і зустрічі з друзями. В цьому питанні в Дастор покладаються на концепцію «Маркетинг емоцій», в основі якої лежить організація сімейного і дитячого простору. Для юної аудиторії тут проводяться ранки до дня народження, представлена дитяча кімната, постійно проводяться виставки та майстер-класи (орігамі, аплікація, ліплення). Для аудиторії старше – календарні фестивалі, типу OctoberFest, святкування Хеллоуїна, Чорні п’ятниці, виставки-ярмарки HandMade, яскраві фотозони і багато іншого.

Для любителів екстраординарного навесні 2018 року проводилася виставка картин із зображенням японської сакури очима закарпатських художників.

  1. Відносини з орендарями

Орієнтир на покупця – добре. Але поганий той ТЦ, який не працює за принципом “Win-Win” і зі своїми орендарями. Український ринок знає випадки, коли торгові центри не надають своїм операторам належних умов, порушують умови договору і вичавлюють з них знижки і поступки, не даючи нічого взамін. Сучасний ринок – це простір компромісів. І перемогти на ньому можна тільки разом, а для цього потрібно навчитися прислухатися до тих, з ким працюєш. Тут немає «ми» і «вони» – тільки «ми» і тільки так.

  1. Розвиток міста

3а три останні роки в столиці Закарпатського регіону активізувалося іноземне інвестування, що дозволило створити нові спільні підприємства, а на ряді діючих – провести модернізацію виробництва. В місті працюють інвестори з 28-и держав.

На території економічної зони зі спеціальним режимом інвестиційної діяльності (в яку не входить сам місто Ужгород, але навколишні сільські населені пункти Минай, Розівка, Соломонове) діють підприємства з іноземними інвестиціями «Джейбіл Сьоркіт Юкрейн Лімітед» (виробництво комплектуючих для електроніки), «Язаки Україна» (виробництво схемних джгутів) і «Єврокар» (виробництво автомобілів марки Skoda), які забезпечують робочі місця багатьом жителям Ужгорода та Ужгородського району. Враховуючи той факт, що населення Ужгороду становить понад 100 000 чоловік, чия купівельна спроможність підвищується, це не залишається непоміченим і для рітейлу. Щодня Дастор відвідує в середньому одна десята частина всього міста.

  1. Готовність вчитися

Можна проігнорувати сучасні технології комунікацій, загальну діджиталізацію, перехід від архаїчного до інноваційного менеджменту, і завтра опинитися за бортом. Так можна втратити спільну мову зі своїми партнерами, клієнтами, відвідувачами.

І тут свою роль починає грати не тільки готовність власників торговельної нерухомості інвестувати в осучаснення торгового центру та умови праці в ньому, але і людський фактор. Дуже важливо, які люди на своєму рівні роблять свою роботу, і готові вчитися новому. «Я сам мало що знаю про технології. Все, що я вмію робити на комп’ютері, — це відправляти і отримувати повідомлення, – говорить Джек Ма, співзасновник і виконавчий голова ради директорів компанії Alibaba Group. – Але я розумію важливість технологій, тому запрошую кращих інженерів, які розуміють все. Я прислухаюся до них».

  1. Командна робота

Як і в будь-якому іншому бізнесі, найважливіший ресурс для досягнення результату ― це люди. У комерційній нерухомості роль команди, що вирішує операційні завдання, вкрай важлива. «Коли збираєте команду, зосередьтеся на двох речах. Перше — знайдіть найкращих у світі людей. Друге — дайте їм робити свою справу», – говорить Метт Мулленвег, засновник, власник і керівник девелоперської компанії Automattic.

  1. Знання своїх переваг

У кожного торгового об’єкта є свої сильні і є слабкі сторони. Адекватно зважувати і ті, і інші, і використовувати їх в інтересах бізнесу – тонке мистецтво для девелопера і його команди. Важливу роль в цьому питанні відіграє розташування. Наприклад, в ТЦ Дастор чудово розуміють, що неможливо забезпечити трафік з віддалених районів області через відсутність інфраструктури в регіоні. Дороги, відсутність налагоджених транспортних маршрутів і низька щільність населення, здатні стати проблемою для збільшення трафіку в торговий центр, якщо не врахувати і інші фактори. Наприклад, той, що Дастор знаходиться на дорозі до перетину кордону з Словаччиною. Менеджмент торгового центру робить все можливе, щоб туристичні автобуси були зацікавлені тут зупинитися і надають всілякі зручності і комфорт.

  1. Постійний розвиток

Щоб утримати лідерство, потрібно постійно працювати. Інших рецептів немає. Треба кожен день щось покращувати і це дозволить щодня досягати чогось більшого. «Відправна точка будь-якого успіху — це бажання», – говорить Наполеон Хілл, фахівець у галузі успіху, автор книги «Думай і багатій». Завжди є щось змінювати на краще, головне, щоб команда прагнула кожен день це робити.

Як раніше розповідала RAU, Дастор планує до кінця 2018 року збільшити зону паркінгу ще на 180 місць. На друге півріччя 2018 року тут заплановано відкриття скульптури «Закарпатському кифлику», що стане черговою пам’яткою як торгового центру, так і міста. Увагу торгового центру до поліпшень, – на думку менеджменту торговельного центру, – ключовий момент для залучення клієнтів.

  1. Багатофункціональність

Краще забути, що торгові центри були колись місцем для шопінгу і, максимум, розваг вихідного дня. Сучасний споживач стає все більш вимогливим, тому правильний Shopping Mall здатний давати йому набагато більше, ніж раніше. Згідно з дослідженням CBRE, близько 31% людей відвідують торговий центр, щоб поїсти і випити. І за прогнозами, їх кількість буде тільки зростати, так як харчування поза домом стає звичним заняттям. У Дастор фуд-корт представлений улюбленим багатьма кафе Дастория з його традиційною українською та європейською кухнями, піцерією Чілі-піца та іншим.

Концентрація на дрібницях також стають вирішальними при виборі місця проведення відпочинку. ТЦ Дастор забезпечує аудиторію простими, але важливими зручностями: велосипедні парковки, підзарядка гаджетів і просто облаштування території навколо торгового центру. Більше ніяких рамок в розумінні торговельної нерухомості, майбутнє диктує нові правила.

Читайте також –

Маркетинг емоцій: 8 ключових інструментів по залученню клієнтів ТЦ Дастор


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку