Тенденції до зменшення: гіпер- і супермаркети втрачають частку ринку Ринкова частка супермаркетів і гіпермаркетів в усьому світі скорочується, в той час як сайти електронної комерції і... АналітикаНовини 10 Липень 2017 1124
Аналітика Nielsen: як росте український ринок побутової хімії Парфумерні магазини скорочують своє відставання в конкурентній боротьбі з гіпер- і супермаркетами за покупців... АналітикаЗвіти 10 Липень 2017 1400
Їжа по інтернету: як українські продуктові мережі розвивають онлайн-продажі Незважаючи на поки ще невеликі обсяги продажів в інтернеті, більшість найбільших продуктових рітейлерів України вже... E-commerceАналітика 6 Липень 2017 1932
Nielsen: П’ять причин, через які зростає український ринок FMCG Віталій Брик, директор зі стратегічного розвитку компанії Nielsen (Україна, Білорусь), в своїй колонці для видання Новое... АналітикаЕкономіка 6 Липень 2017 1293
Кінотеатр мрії: що хочуть українські кіномани (інфографіка) Яким повинен бути кінотеатр мрії, щоб задовольнити навіть найвимогливіших і балуваних любителів кінофільмів. АналітикаДосвід та аналітика 3 Липень 2017 929
Що важливо для споживачів в e-mail-розсилках від брендів Після отримання листа користувачі в першу чергу звертають увагу на знижки і розпродажі, на другому місці – репутація... E-commerceАналітика 29 Червень 2017 451
Київський модний бутік увійшов у ТОП-10 найвпливовіших торгових точок світу До десятки найкращих увійшов рітейлер модного одягу та аксесуарів у Києві Asthik. АналітикаНовини 28 Червень 2017 763
Відвідуваність київських ТРЦ продовжує зростати У той же час середній рівень вакантності в травні в діючих ТРЦ Києва знаходився на рівні 4,5%. АналітикаНовини 27 Червень 2017 611
Торгова мережа Колібріс виставлена на продаж Сергій Голіков має намір продати одну з найбільших продовольчих мереж на заході країни – Колібріс. Купити її може... АналітикаНовини 27 Червень 2017 2833
Аналітика Nielsen: як росте ринок товарів повсякденного попиту в Україні та Європі Сума витрат споживачів в Європі на товари повсякденного попиту, такі, як продукти харчування, напої та туалетні засоби,... АналітикаЗвіти 26 Червень 2017 892
Рейтинг Forbes-2000: найдорожчі рітейл-компанії світу (інфографіка) Які з компаній сфери роздрібної торгівлі увійшли у список Forbes-2000 найдорожчих компаній світу. АналітикаЕкономіка 22 Червень 2017 1485
Дослідження: для 57% покупців важлива соціальна позиція бренду перед покупкою PR-агентство Edelman провело дослідження і з’ясувала, що потрібно брендам, щоб зберегти відносини зі споживачами. АналітикаЕкономіка 21 Червень 2017 600