• Про нас
  • Члени асоціації
  • Партнери асоціації
  • Реклама на RAU
  • Контакти
Facebook Facebook Facebook Facebook
  • UA
    • RU
    • EN
  • Новини
    • Прес-релізи
    • Новини компаній
    • Регіональні новини
    • Новини партнерів
    • Резюме та вакансії
  • Аналітика
    • Зовнішня аналітика
    • RAU Analytics
  • Досвід
    • Нові формати
    • Маркетинг
    • Інновації
  • Персоналії
  • RAU GR
  • Проєкти
    • Календар подій
    • RAU HR
    • RAU Expo
    • RAU Summit
    • RAU Webinars
    • RAU Awards
    • RAU Workshops
    • RAU GR
    • RAU Analytics
 / Актуально

Кращі HR-практики в рітейлі: мережа супермаркетів Varus

Кращі HR-практики в рітейлі: мережа супермаркетів Varus

HR-директор мережі супермаркетів Varus Ірина Безлєпкіна про HR-стратегію компанії, інструменти зниження плинності кадрів,...
HRНовини партнерів
time icon  28 Травень 2020
  1766
Іспанська журба: чому Salateira провалилася в Іспанії

Іспанська журба: чому Salateira провалилася в Іспанії

Директор з франчайзингу в Salateira Максим Пручай про те, які висновки зробили з досвіду невдалого відкриття ресторану в...
ДосвідНовини
time icon  28 Травень 2020
  622
Головне з RAU-вебінару «Дані як основний актив рітейлу. Робота з даними для омніканальних рітейлерів»

Головне з RAU-вебінару «Дані як основний актив рітейлу. Робота з даними для омніканальних рітейлерів»

Про що говорили під час онлайн-зустрічі власники і топ-менеджери NeuCurrent, Arber і Building Mall: найважливіші тези.
E-commerceRAU Webinars
time icon  28 Травень 2020
  1344
Український аптечний холдинг став членом Асоціації рітейлерів України

Український аптечний холдинг став членом Асоціації рітейлерів України

Фармацевтична компанія «Український Аптечний Холдинг», що об’єднує понад 145 аптек і аптечних пунктів під брендами...
Новини АсоціаціїНовини партнерів
time icon  27 Травень 2020
  1871
Нові смаки: мережа Родинна Ковбаска запускає в продаж продукцію Sous Vide

Нові смаки: мережа Родинна Ковбаска запускає в продаж продукцію Sous Vide

Керівник відділу маркетингу Родинна ковбаска Ольга Саніна про нові продукти, технології приготування і труднощі, з...
МаркетингНовини партнерів
time icon  27 Травень 2020
  968
Дистанційне керування: як забезпечити високий рівень підтримки клієнтів і контролю працівників в умовах карантину

Дистанційне керування: як забезпечити високий рівень підтримки клієнтів і контролю працівників в умовах карантину

Створення міцного зв’язку між клієнтом і брендом в умовах соціального дистанціювання стає однією з головних умов...
ІнноваціїНовини
time icon  27 Травень 2020
  1036
Новини магазинів техніки: Фокстрот, ТТТ, Rozetka, Samsung та інші

Новини магазинів техніки: Фокстрот, ТТТ, Rozetka, Samsung та інші

Відеомагазин Київстар, зростання частки Фокстрот в онлайні, перший шоу-рум Rozetka в Західній Україні, новий ТТТ у Луцьку,...
ВідкриттяНовини компаній
time icon  27 Травень 2020
  1135
Топ-50: рейтинг найдорожчих брендів світового рітейлу в 2020 році

Топ-50: рейтинг найдорожчих брендів світового рітейлу в 2020 році

Згідно з даними щорічного рейтингу BrandZ від глобальної аналітичної компанії Kantar, найдорожчою роздрібною компанією в...
АналітикаРозвиток
time icon  26 Травень 2020
  23629
СЕО Zakaz.ua: Ми не прибуткові, бізнес може окупатися тільки на ефекті масштабу

СЕО Zakaz.ua: Ми не прибуткові, бізнес може окупатися тільки на ефекті масштабу

Генеральний директор сервісу доставки продуктів Zakaz.ua про створення компанії, її бізнес-процеси та джерела доходів,...
E-commerceДосвід
time icon  26 Травень 2020
  1149
28 травня RAU-вебінар “Відновлення ринку рітейлу та ТРЦ. Тенденції та прогнози”

28 травня RAU-вебінар “Відновлення ринку рітейлу та ТРЦ. Тенденції та прогнози”

28 травня Асоціація рітейлерів України проведе онлайн-зустріч, спікерами якої виступлять генеральний директор БЦ і ТРЦ...
RAU WebinarsНовини
time icon  26 Травень 2020
  1039
Рublic talk з Наталією Пилипенко, директором з продажів Ашан Рітейл Україна

Рublic talk з Наталією Пилипенко, директором з продажів Ашан Рітейл Україна

Директор з продажів Ашан Рітейл Україна Наталія Пилипенко про зміну стратегії рітейлера, плани з розвитку онлайн...
ДосвідНовини партнерів
time icon  25 Травень 2020
  1556
Критика в мережі: як в e-commerce працювати з негативними відгуками і зберігати репутації компанії

Критика в мережі: як в e-commerce працювати з негативними відгуками і зберігати репутації компанії

Три “рівня серйозності” негативних відгуків в e-commerce: від незначного до важкого, і що з ними робити.
E-commerceМаркетинг
time icon  25 Травень 2020
  1434
  • Назад
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 331
  • 332
  • 333
  • …
  • 624
  • 625
  • 626
  • 627
  • 628
  • Вперед

Підписуйтесь на наші соцмережі

Facebook Facebook
Facebook Telegram
Facebook Instagram
Facebook Linkedin
Facebook Youtube
Facebook Twitter
  • Новини
    • Прес-релізи
    • Новини компаній
    • Регіональні новини
    • Новини партнерів
    • Резюме та вакансії
  • Новини ТРЦ
    • Вакантні площі
    • Великі проекти
    • Досвід та аналітика
    • Люди девелопменту
    • Презентації та репортажі
    • Персоналії
    • Новини про карантин
  • Проекти
    • RAU HR
    • Rau Expo
    • RAU Summit
    • RAU Webinars
    • RAU Awards
    • RAU Investment
    • RAU Workshops
    • RAU GR
    • RAU Analytics
  • Досвід
    • HR
    • Інновації
    • Історії компаній
    • Історія вихідного дня
    • Міжнародний досвід
    • Маркетинг
    • Нові формати
    • Поради юристів
  • Асоціація
    • Про нас
    • Членство
    • Партнерство
    • Реклама на RAU
    • Контакти
  • Контакти

    Адреса:
    Київ, 01001, пл.Спортивна, 1-А
© Асоціація ритейлерів України
2013-2025. Всі права захищені.
Підписатись на TG канал
Усі матеріали, розміщені на сайті Асоціації ритейлерів України, захищені згідно з чинним законодавством України. Повне або часткове використання будь-яких матеріалів, у тому числі публікацій і фотографій, розміщених на сайті Асоціації ритейлерів України, дозволяється лише за наявності активного гіперпосилання на портал Асоціації ритейлерів України. Матеріали, помічені плашками "Реклама" або "Новини партнерів" публікуються на комерційних або партнерських умовах. Відповідальність за достовірність даних у статтях, розміщених в цих рубриках, несе рекламодавець або партнер.