• Про нас
  • Члени асоціації
  • Партнери асоціації
  • Реклама на RAU
  • Контакти
Facebook Facebook Facebook Facebook
  • UA
    • RU
    • EN
  • Новини
    • Прес-релізи
    • Новини компаній
    • Регіональні новини
    • Новини партнерів
    • Резюме та вакансії
  • Аналітика
    • Зовнішня аналітика
    • RAU Analytics
  • Досвід
    • Нові формати
    • Маркетинг
    • Інновації
  • Персоналії
  • RAU GR
  • Проєкти
    • Календар подій
    • RAU HR
    • RAU Expo
    • RAU Summit
    • RAU Webinars
    • RAU Awards
    • RAU Workshops
    • RAU GR
    • RAU Analytics
 / Актуально

Crypto CRM: крок на зустріч покупцеві, токени лояльності та відчужувані маркетингові активи

Crypto CRM: крок на зустріч покупцеві, токени лояльності та відчужувані маркетингові активи

Які можливості відкриваються для роздрібних брендів і для їх клієнтів, якщо будувати персоналізований маркетинг за...
ІнноваціїНовини
time icon  13 Квітень 2021
  793
15 квітня RAU-вебінар «Digital продажі в інтернеті»

15 квітня RAU-вебінар «Digital продажі в інтернеті»

Запрошуємо взяти участь у RAU-webinar «Digital продажі в інтернеті», який відбудеться 15 квітня о 15:00 у Zoom. Участь безкоштовна за...
RAU WebinarsНовини
time icon  12 Квітень 2021
  1159
Заява бізнесу щодо зниження вартості еквайрингу у відповідь на дії банків

Заява бізнесу щодо зниження вартості еквайрингу у відповідь на дії банків

Публічна заява від імені роботодавців щодо необхідності законодавчого зниження комісій інтерчейнджу в Україні (у...
RAU GRДержава
time icon  12 Квітень 2021
  1645
Будьте здорові: хто володіє найбільшими аптечними мережами України

Будьте здорові: хто володіє найбільшими аптечними мережами України

Аналітика українського аптечного рітейлу: які компанії розвивають найбільші мережі аптек в Україні, та хто їх власник.
Історії компанійАналітика
time icon  12 Квітень 2021
  22172
Як змінилась поведінка споживачів за останній рік – дослідження Gradus Research

Як змінилась поведінка споживачів за останній рік – дослідження Gradus Research

CEO&Founder Gradus Research Євгенія Близнюк у матеріалі для порталу MMR розповіла про п’ять найбільш виразних соціальних та...
АналітикаНовини
time icon  12 Квітень 2021
  1629
Реклама тижня: IKEA, Хрещатик, McDonald’s, Swarovski і “Ферзевий гамбіт”

Реклама тижня: IKEA, Хрещатик, McDonald’s, Swarovski і “Ферзевий гамбіт”

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми...
Історія вихідного дняМаркетинг
time icon  11 Квітень 2021
  1372
Японський городовий: як виглядатиме ТРЦ Aeon Mall після реконструкції (фотоогляд)

Японський городовий: як виглядатиме ТРЦ Aeon Mall після реконструкції (фотоогляд)

В травні ТРЦ Aeon Mall відкривається після реконструкції. Як зміниться знаменитий японський комплекс – у нашому...
Історія вихідного дняМіжнародний досвід
time icon  10 Квітень 2021
  2417
Nestlé Purina® представляє Pro Plan® LiveClear®, перший у світі корм, що зменшує рівень алергенів у котів

Nestlé Purina® представляє Pro Plan® LiveClear®, перший у світі корм, що зменшує рівень алергенів у котів

Nestlé Purina® оголошує про запуск в Україні першого і єдиного у світі корму, що  безпечно зменшує рівень алергенів у котів....
НовиниРеклама
time icon  9 Квітень 2021
  955
Тенденції епохи пандемії, які залишаться надовго

Тенденції епохи пандемії, які залишаться надовго

Як пандемія змінила поведінку споживачів і як це впливає на майбутнє маркетингу.
МаркетингНовини
time icon  9 Квітень 2021
  2374
Рітейлери-олігархи: 5 найвпливовіших олігархів країни, пов’язаних з рітейлом – рейтинг НВ

Рітейлери-олігархи: 5 найвпливовіших олігархів країни, пов’язаних з рітейлом – рейтинг НВ

Журнал НВ склав перший рейтинг вітчизняних олігархів, визначивши, хто більше за інших впливає на глобальні процеси в...
АналітикаНовини
time icon  9 Квітень 2021
  13253
Поліна Тірська, KLO: повністю переглядаємо концепцію магазинів на АЗС

Поліна Тірська, KLO: повністю переглядаємо концепцію магазинів на АЗС

Директор з маркетингу столичної мережі автозаправних станцій KLO про розвиток нетопливних продажів на АЗС, частку на...
НовиниНовини компаній
time icon  8 Квітень 2021
  3042
Як живе товар після продажу: продуктовий маркетинг з використанням сертифікатів автентичності

Як живе товар після продажу: продуктовий маркетинг з використанням сертифікатів автентичності

“Це мій авто, його звуть Джонік. Чому я називаю машину іменем? Ну це ж моя машина!”. “Це мій велосипед”. “Це мій...
НовиниПрес-релізи
time icon  8 Квітень 2021
  1059
  • Назад
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 265
  • 266
  • 267
  • …
  • 621
  • 622
  • 623
  • 624
  • 625
  • Вперед

Підписуйтесь на наші соцмережі

Facebook Facebook
Facebook Telegram
Facebook Instagram
Facebook Linkedin
Facebook Youtube
Facebook Twitter
  • Новини
    • Прес-релізи
    • Новини компаній
    • Регіональні новини
    • Новини партнерів
    • Резюме та вакансії
  • Новини ТРЦ
    • Вакантні площі
    • Великі проекти
    • Досвід та аналітика
    • Люди девелопменту
    • Презентації та репортажі
    • Персоналії
    • Новини про карантин
  • Проекти
    • RAU HR
    • Rau Expo
    • RAU Summit
    • RAU Webinars
    • RAU Awards
    • RAU Investment
    • RAU Workshops
    • RAU GR
    • RAU Analytics
  • Досвід
    • HR
    • Інновації
    • Історії компаній
    • Історія вихідного дня
    • Міжнародний досвід
    • Маркетинг
    • Нові формати
    • Поради юристів
  • Асоціація
    • Про нас
    • Членство
    • Партнерство
    • Реклама на RAU
    • Контакти
  • Контакти

    Адреса:
    Київ, 01001, пл.Спортивна, 1-А
© Асоціація ритейлерів України
2013-2025. Всі права захищені.
Підписатись на TG канал
Усі матеріали, розміщені на сайті Асоціації ритейлерів України, захищені згідно з чинним законодавством України. Повне або часткове використання будь-яких матеріалів, у тому числі публікацій і фотографій, розміщених на сайті Асоціації ритейлерів України, дозволяється лише за наявності активного гіперпосилання на портал Асоціації ритейлерів України. Матеріали, помічені плашками "Реклама" або "Новини партнерів" публікуються на комерційних або партнерських умовах. Відповідальність за достовірність даних у статтях, розміщених в цих рубриках, несе рекламодавець або партнер.