Компанія Consulting for Retail і мережа продуктових магазинів Фора розпочали партнерство в галузі управління торговим простором
Компанія Consulting for Retail, що входить до міжнародної групи Atriny, і мережа продуктових магазинів Фора, що входить до складу Fozzy Group, оголошують про старт співробітництва в рамках проєкту цифровізації процесів планування торгового простору.
Проєкт передбачає впровадження наступного набору програмних рішень:
- Модуль SymphonyAI: Space Planning для аналізу поличного простору і створення планограм на рівні кластера магазинів.
- Модуль SymphonyAI: Space Automation для автоматичної генерації планограм з урахуванням мерчандайзингових правил та індивідуальних особливостей кожного магазину.
- Модуль C4R: Layout Management System для аналізу продуктивності торгового простору магазину та оптимізації розміщення категорій у торговому залі.
- Модуль C4R: Reports для генерації звітів щодо ефективності торгового простору.
Застосування цих рішень дасть змогу мережі Фора вдосконалити поточну методологію та процеси управління торговельним простором і забезпечить оптимальне розміщення продуктів на полицях, підвищуючи видимість товарів у кожному магазині. Це зробить асортимент доступнішим для гостей, покращуючи їхній досвід покупок і зміцнюючи лояльність до мережі.
«Ми дуже раді розпочати співпрацю з торговельною мережею Фора, яка поділяє наше прагнення до створення безперебійного та ефективного середовища роздрібної торгівлі, – говорить Олександр Родченко, регіональний директор Consulting for Retail. – Упевнений, що наші спільні зусилля посприяють удосконаленню процесів управління торговим і поличним простором у магазинах мережі, допоможуть нашому партнеру ще більше зміцнити своє лідерство на ринку і забезпечать найвищий рівень задоволеності гостей».
«Ми постійно шукаємо шляхи для підвищення ефективності нашого бізнесу і поліпшення досвіду гостя. Розраховуємо, що співпраця з компанією Consulting for Retail допоможе нам оптимізувати концепцію управління торговельно-поличним простором і зробити наші магазини ще більш привабливими для гостей», – коментують у прес-службі мережі Фора.
Довідка. Consulting for Retail – міжнародна консалтингова компанія, що входить до складу міжнародної групи компаній Atriny. Основні напрямки діяльності – надання послуг консалтингу, впровадження та підтримка ІТ-систем, а також дистрибуція програмного забезпечення від провідних світових виробників для автоматизації процесів ритейлу, логістики, дистрибуції та виробництва. Команда реалізувала понад 240 успішних проєктів в Україні, країнах Європи та СНД з такими компаніями, як АТБ, Аврора, Linella, Novus, Таврія-В, Сім23, Malbi, Magnum, ToiMart, Bravo та інші.
Фора – це мережа сучасних продуктових магазинів поблизу дому, яка входить до торгово-промислової групи Fozzy Group. Мережа налічує понад 340 магазинів у дев’яти регіонах України, і є лідером за кількістю торгових точок у Київському регіоні. Мережа продуктових магазинів Фора обслуговує понад 450 000 гостей щодня.