Кейс Admixer Advertising: як провідна онлайн-аптека Європи збільшила ROAS до 750% за допомогою рітейл медіа

Кейс Admixer Advertising: як провідна онлайн-аптека Європи збільшила ROAS до 750% за допомогою рітейл медіа

14.08.2023 11:20
  5070
rau

Інтернет-аптеки поступаються багатьом торговельним категоріям у рівні проникнення e-commerce. Однак, згідно з прогнозами, при середньорічному зростанні в 16,7% до 2030 року можна очікувати, що обсяг світового ринку онлайн-аптек досягне майже $337 млрд.

Потенціал величезний, і інтернет-аптеки по всьому світу старанно працюють, щоб завоювати свою частку ринку і збільшити дохід. Вони наслідують приклад інших секторів, пропонуючи зручний функціонал не тільки для своїх користувачів, але також для продавців і брендів. І рітейл медіа – це ключ до нових можливостей монетизації та задоволення інтересів усіх сторін. В  колонці RAU експерти Admixer Advertising розповіли, як мережа онлайн-аптек Atida збільшила рентабельність витрат на рекламу (ROAS) за допомогою рітейл медіа.

Завдання

Atida – провідна мережа онлайн-аптек у Європі з більш ніж 1600 партнерами по всьому світу. На початку 2022 року керівництвом компанії було ухвалено рішення інтегрувати технології рітейл медіа в їхню стратегію розвитку.  

Рішення

Оцінивши досвід конкурентів, команда онлайн-аптек Atida вирішила скористатися готовим рішенням одного з постачальників рітейл медіа технологій, що добре зарекомендували себе, і налаштувати готову платформу під свої бізнес-процеси. Було вирішено почати з формату Sponsored Product –  одного з основних форматів рітейл медіа, який дає змогу виводити рекламовану товарну позицію в топ видачі результатів пошуку або обрану категорію на онлайн-майданчику.

Після простої інтеграції та короткого періоду тестування Atida запропонувала брендам, що продають товари на їхньому ресурсі, можливість розміщення реклами у вигляді оголошень з позначкою “sponsored” через рітейл медіа платформу. І вже в березні 2022 року Atida запустила свій перший рекламний блок з використанням усіх можливостей рітейл медіа технологій.

Результат

Завдяки тому, що не потрібно було витрачати час на створення і тестування нової платформи, команда Atida змогла побачити перші результати вже через два місяці після запуску. За цей короткий час відсоток конверсій (conversion rate) збільшився на 7%, кількість показів склала майже 1 млн, а загальна сума продажів перевищила $110 000.

Так деякі продавці, які інвестували всього $17 000 (дохід Atida) у рекламу своїх товарів за допомогою формату Sponsored Product, отримали майже $90 000 у продажах, збільшивши показник ROAS до 500%. Це природно призвело до збільшення кількості зацікавлених рекламодавців.

Через шість місяців після старту продавці інвестували $170 000 у рекламу (дохід Atida) на рітейл медіа платформі Atida, а сума продажів від цих вкладень склала вже $1,35 млн, збільшивши показник ROAS з 500% до 775%. Для кампаній з використанням формату Sponsored Product загальний рівень конверсії кліка по рекламі для здійснення покупки склав близько 20%, а відсоток конверсій зріс більш ніж у два рази порівняно з початком використання платформи.

Усі рекламовані бренди також значно збільшили кількість показів своїх продуктів за релевантними пошуковими запитами, що в перспективі підвищує впізнаваність бренду і впливає на продажі.

Плани на майбутнє  

У найближчому майбутньому Atida планує збільшити пул продавців, які використовують платформу, і розширити свої географічні кордони. Оскільки Atida є материнською компанією інших аптечних маркетплейсів, то в планах також розгорнути рітейл медіа і на інших своїх сайтах.

Висновок

Цей кейс демонструє, що для того, щоб почати монетизувати трафік торговельного майданчика, не потрібні спочатку сотні продавців, бо за допомогою рітейл медіа платформи можна швидко масштабуватися від кількох продавців до тисяч, кратно збільшуючи свій дохід.

Сьогодні існує безліч варіантів, як можна інтегрувати рітейл медіа у свій онлайн-майданчик. Найпопулярнішим, найшвидшим і найефективнішим рішенням для більшості бізнесів є адаптація наявної технології “під себе”.

Рітейл медіа – це майбутнє e-commerce і має сенс інвестувати в розвиток свого онлайн-майданчика на ранньому етапі, аніж коли ринок буде перенасичений. Особливо, з огляду на те, що адаптація рітейл медіа не вимагає якихось спеціальних навичок від команди або неймовірних грошових вкладень.

  З будь-яких питань, пов’язаних із рітейл медіа, заповнюйте форму за посиланням.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку