Новини логістики та e-commerce: Нова пошта в Чехії, онлайн-магазин Apple у В’єтнамі, Asus в Україні та багато іншого

Новини логістики та e-commerce: Нова пошта в Чехії, онлайн-магазин Apple у В’єтнамі, Asus в Україні та багато іншого

02.06.2023 08:45
  1201
Костянтин Симоненко

Нова пошта у червні відкриє свої перші відділення у Чехії, Apple відкриває перший онлайн-магазин у В’єтнамі, Asus запустив офіційний онлайн-магазин в Україні, Rozetka планує відкрити 200 точок видачі в 2023 році, а також інші новини сфери електронної торгівлі та доставки.

Apple відкриває перший онлайн-магазин у В’єтнамі

Як повідомляє delo.ua, компанія Apple вирішила відкрити 18 травня свій перший онлайн-магазин у В’єтнамі. Виробник iPhone хоче подвоїти свою присутність на ринках, щоб стимулювати зростання продажів. Генеральний директор Apple Тім Кук робить ставку на ринки, які розвиваються, й тому мають більше можливостей для зростання. У В’єтнамі з населенням у 100 млн людей багато молоді, й відносно невелика кількість iPhone. Інтернет-магазини часто передують відкриттю роздрібних магазинів. Наприклад, перший офіційний магазин компанії Apple відкрили в Індії 18 квітня. Apple вже продає продукцію у В’єтнамі через ліцензованих постачальників, а також тут є компанії, які збирають гаджети в країні для експорту.

Asus запустив офіційний онлайн-магазин в Україні

Виробник електроніки Asus із 16 травня 2023 року запустив в Україні офіційний інтернет-магазин. Про це повідомляє Економічна правда з посиланням на прес-службу компанії. Тут можна придбати офіційну продукцію з фірмовою гарантією. Наразі в магазині пропонуються ноутбуки ASUS і ROG, асортимент доступних категорій товарів буде розширюватися. Зазначається, що інтернет-магазин обслуговує покупців із будь-яких куточків України, за винятком тимчасово окупованих територій. Доставка товарів здійснюється за допомогою послуг Нова пошта протягом 1-3 днів залежно від регіону.

Нова пошта відкриє перші відділення у Чехії та розширює мережу у Литві

Нова пошта 5 червня відкриє своє перше відділення у Чехії у Празі за адресою Pod Višňovkou 1664/29. Раніше про це у коментарі Forbes сказав СЕО Nova Post у Чехії Володимир Стеренчук. Перші два відділення Nova Post відкриють у Празі на початку місяця, йдеться про поштове (відправлення вагою до 30 кг) і вантажне відділення, у якому можна відправляти й отримувати з України посилки вагою до 1000 кг. Наступним після Праги буде місто Брно.

Нагадаємо, з 15 травня Нова пошта відкрила вантажне відділення у Каунасі за адресою Studentų g. 16. Це вже друге відділення Nova Post в Литві, перше відділення Nova Post відкрито у березні у Вільнюсі. Перед цим поштовий оператор вийшов на ринок Польщі та має плани відкрити власні відділення у Німеччині та Румунії.

Авіакомпанія Supernova Airlines від Нова пошта виконала перший рейс

У травні авіакомпанія Supernova Airlines, яка входить у групу компаній Нова пошта, виконала свій перший авіарейс за маршрутом Рига-Жешув-Рига. Як повідомили RAU у прес-службі компанії, літак доставив сім тон міжнародних посилок клієнтів Нова пошта із міжнародного аеропорту Риги у польський Жешув. Після цього посилки перевантажили у вантажівки та відправили в Україну. Перший рейс було виконано в кооперації з латвійською авіакомпанією RAF-Avia на літаку ATR 72. Supernova Airlines планує виконувати рейс за цим маршрутом двічі на тиждень – щовівторка та щочетверга. Нагадаємо, що Supernova Airlines була заснована у 2021 році, а у січні 2023-го отримала сертифікат експлуатанта.

Укрпошта впроваджує онлайн-замовлення марок для корпоративних клієнтів

З 1 червня Укрпошта спрощує правила розповсюдження знаків поштової оплати (ЗПО). Відтепер корпоративні клієнти зможуть замовляти стандартні (нехудожні) марки у будь-який час у будь-якому місті та за безготівковим видом розрахунків на офіційному сайті компанії: https://www.ukrposhta.ua. Мінімальна сума замовлення дорівнює ціні аркуша стандартних поштових марок, що відповідає тарифу на пересилання простого листа масою до 50 г. – 1188,00 грн. При цьому мінімальне замовлення марок будь-якого номіналу має бути не меншим за цю суму і кратним одному аркушу (відповідно до кількості розміщених марок в аркуші). Стосовно маркованих конвертів, то їх мінімальне замовлення повинно бути не менше 100 штук. Після підтвердження оплати ЗПО буде доставлено до клієнта посилкою. Також з 1 червня Укрпошта запускає новий вид поштових відправлень – «Дрібний пакет PRIME» – до США.

Україна – п’ята за обсягом замовлень серед 25 країн, де працює Glovo

Співзасновник Glovo Саша Мішо в інтерв’ю Forbes розповів про те, що до повномасштабної війни Україна була третьою країною за обсягом замовлень. Тепер Україна – п’ята за обсягом замовлень для стартапу серед 25 країн. 24 лютого 2022 року керівництво головного офісу в Барселоні вирішило припинити всі операції в Україні заради безпеки персоналу. Але курʼєри почали використовувати Telegram та інші додатки для здійснення соціальних доставок. Ресторани та магазини також хотіли продовжувати роботу. Тому вже за кілька днів місцева команда сказала, що потрібно відновити бізнес. Нині Glovo працює в 35 містах України з 39, які були до повномасштабного вторгнення.

Rozetka планує відкрити 200 точок видачі в 2023 році

Нещодавно лідер українського ринку e-commerce Rozetka відкрила першу власну точку видачі у Ніжині Чернігівської області. Як повідомила RAU прес-служба консалтингової компанії Retail&Development Advisor (RDA), що виступила брокером при підписанні договору оренди приміщення, вона розпочала роботу в ТЦ Ніжин Сіті на вул. Батюка, 9. В Rozetka нагадали, що напередодні вторгнення офлайн-мережа Rozetka налічувала 246 об’єктів різних форматів. На кінець першого кварталу 2022-го кількість діючих магазинів онлайн-рітейлера скоротилася майже вчетверо – до 65-ти об’єктів у 32 містах. Проте ще в минулому році компанія не тільки повністю відновила мережу, але й наростила її на 47 нових точок. Станом на 9 травня 2023-го Rozetka об’єднувала вже 325 точок видачі у 84 містах України. При цьому в планах на поточний рік відкриття 200 нових магазинів. Як зазначають в компанії, пріоритетними для розвитку є Західний та Центральний Регіони країни.

Мобільний додаток Алло: оновлення дизайну та зростання жіночої аудиторії

Мобільний додаток Алло вже сім років допомагає клієнтам вибирати та купувати товари у зручному мобільному форматі. Як повідомили RAU у прес-службі компанії, частка мобільного шопінгу в Україні стрімко зросла під час пандемії COVID-19 та залишається на такому ж рівні: у 2021 році кількість покупок через додаток Алло збільшилася майже на чверть (+23%), а прибуток за замовленими товарами зріс на 44%; здобутий до війни рівень зберігся й у 2022 році. Найактивнішими залишилися клієнти у віці 25-34 роки, їх наздоганяють за кількістю покупок клієнти у віці 35-44 роки. Замовлення від чоловіків становлять 58% проти 42% від жінок, причому, якщо порівнювати з 2021 роком, доля жінок зросла на 7%. Піковий час покупок – день, 12:00, 13:00 та 11:00, а найбільш активні місяці – листопад та грудень.

Продажі на Prom.ua зросли на 20%

За рік війни продажі на маркетплейсі Prom.ua зросли на 20%, а чистий прибуток збільшився учетверо – до 225,2 млн грн. Про це розповів СЕО Prom.ua Денис Горовий. За його словами, середній чек, якщо порівнювати рік до року, зріс на третину і зараз становить близько 1000 грн. Війна змусила українців бути більш вимогливими перед придбанням товарів та шукати, де дешевше. Як наслідок, більше споживачів почали шукати товари в інтернеті. Prom.ua – один із найбільших онлайн-маркетплейсів в Україні, частина бізнесу української продуктової компанії EVO. Аудиторія маркетплейсу – 5 млн покупців, які здійснювали на ньому принаймні одну покупку. Найбільше користувачів (близько 30-40%) – у Києві та Київській області.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку