Усі пішли на шопінг: топ-10 роликів українських рітейлерів до Чорної п’ятниці 2022

Усі пішли на шопінг: топ-10 роликів українських рітейлерів до Чорної п’ятниці 2022

19.11.2022 09:00
  2308
Микола Маранчак

Нео і Матриця, Маріо і вибивання знижок, Дурнєв і “Червона рута”, віялові відключення і міні-серіал – як іще креативили до Чорної п’ятниці Comfy, АТБ, EVA, Дубок, Алло, Arber та інші українські рітейлери.

Звичай запускати масштабні розпродажі в Black Friday – останню п’ятницю листопада – зародився у США в XIX столітті. З тих пір цей день — одна з найбільш очікуваних щорічних подій не тільки для шопоголіків, але і для рітейлерів всього світу. В цей час можна не просто провести швидкий і ефективний розпродаж, але й залучити нових покупців напередодні самого прибуткового періоду в році — Нового року. Не дивно, що креатив у відеоформаті чи не вперше за 10 місяців масово оживає. Які ролики українські рітейлери знімають до Чорної п’ятниці у 2022 році – в добірці RAU.

Алло

Щоб заохотити покупців цієї Чорної п’ятниці в свої магазини, Алло поєднали в одному ролику безсмертний хіт “Червона Рута”, хор співучих квіток та харизму Олексія Дурнєва. Для зйомок нового рекламного відео компанія задіяла нейронну мережу. А щоб якось виділятися з-поміж інших чорноп’ятничників, в Алло створили свою креативну варіацію на назву свята знижок – Чорна Чарівнятниця.

АТБ

“Стадіон так стадіон”, – вирішили в АТБ і випустили на сцену мамкиних рокерів. Правда на концерт наслідувачів Kiss ніхто не прийшов. Причина виявилася очевидною – не час в останню п’ятницю листопада перформанси влаштовувати, адже усі йдуть на шопінг, і не куди-небудь: всі рокери в АТБ.

EVA

Чорна п’ятниця в мережі магазинах EVA стартувала під назвою «Ці дні». Якщо в минулі роки EVA використовувала в комунікаціях до Чорної п’ятниці гумористичні образи жінок, що літають у хмаринках через знижки, або людей, які заповнили магазин, бажаючи скористатись вигідними пропозиціями. У 2022-му в якості візуального образу для кампанії обрали промінь світла – символ тепла, турботи та надії на краще. І знижки, як незмінний атрибут “цих днів”.

Comfy

Понад півроку Comfy не викладали свіжого відеоконтенту на свій Youtube і лише нещодавно повернулися з новими роликами. Головним камбеком мережі стала серія анімацій до Black Friday, для яких створили коней, сонечко, палаючий кремля та айфона, що виникає з-під землі. Головна фішка роликів – максимальна абсурдність від візуального ряда до змісту, як спроба нагадати, хто створював одні з найвеселіших реклам в останні роки. Максимум божевілля, щоб привернути увагу користувачів до знижок, які ще до Чорної п’ятниці, скоріше за все, вже втомилися від безкінечної лавини реклами про знижки. Блек Фрайдей, як-ніяк. Уся серія Comfy про ферму іграшкових коней – тут.

Arber

З тих пір, як Arber запустив жіночі лінійку, рекламні кампанії рітейлера стали більш гендерно різноманітними, але не менш стильними. Щороку компанія створює до 3000 нових моделей, тож і до Чорної п’ятниці в магазинах є з чого вибрати, тим більше, що на те є час – Black Friday в Arber оголосили цілих на 11 днів. Впродовж акції шанувальники бренду зможуть обрати будь-яку річ з колекції осінь-зима.

Територія Мінімальних Цін

В Території мінімальних цін проаналізували, що словосполучення “Чорна п’ятниця” викликає у споживачів здебільшого негативні асоціації, хоча людям як ніколи потрібні найнижчі ціни і розпродажі. Тому до теми цього року підійшли делікатно – зняли шестисерійний рекламний серіал «Переможемо разом». Люба і Валєра готуються до холодної непростої зими, але при цьому жартують про русню, війну та шопінг. Презентуємо першу серію, інші – можна переглянути за посиланням.

Світ матраців

Можливо “Матриця 4” була б кращою, якби виглядала хоча б як це відео. Навіть інтернет-магазин Світ матраців менше познущався над культовою серією, ніж Лана Вачовські минулого року. В цілому з ролика вийшов би хороший анекдот, особливо з того, як Нео замінили на Миколу. На жаль, заради формату відеореклами In-Stream креативники Світу Матраців обмежилися 15 секундами, залишивши відчуття, що тут ще є куди розгулятися.

Дубок

Початок тематичної реклами іншого “диванного експерта” – мережі магазинів Дубок – цілком міг би зійти з перших секунд за типову рекламу кінотеатру, якби не одне але: головні герої ролики сидять на підлозі. І якщо хлопцеві усе “ок”, то дівчина раптово це помічає і прислів’я “з милим рай і в шалаші” втрачає свій сенс. А можна було б уявити, що це перегляд фільму під час повітряної тривоги в коридорі, де немає дивану. Хоча з такою квадратурою диван там таки зайвим не буде і здається Дубок має, що запропонувати.

Фокстрот

Black Friday мережі магазинів Фокстрот – це традиційний “ціногриз”, коли лисичка Фоксі кудись прямує, а довкола скидки – скидки – скидки. Тільки цього разу маскота супроводжує віялове відключення і напівтемні зали магазину. Хіба що місто в кінці відео так світиться, і ніби графіків відключень більше й немає.

KTC

В KTC створили до Black Friday 2022 рекламу, розраховану точно на міленіалів, і, судячи з візуалу, підійшли до справи з усім натхненням і любов’ю до старих 8-бітних ігор. Те, як Маріо вибиває собі знижку, безумовно має як символічний, так і ностальгічний сенс. Не всі зрозуміють, але багато хто згадає.

Moyo

Мережа магазинів Moyo цього року відмітила піснею про “Залітай до нас на знижки”. Для користувача представили рвізноманітні гаджети та інші пристрої. “Підпишись та вигравай”, – звучить основний меседж кампанії.

Читайте також

Чорна п’ятниця-2022: чи відбудеться цього року і як до неї готуються українські рітейлери


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку