Переможемо разом: Територія min запустила рекламний комедійний серіал

Переможемо разом: Територія min запустила рекламний комедійний серіал

16.11.2022 08:00
  630
rau

Зазвичай, в листопаді всі рітейлери України активно готуються до Чорної П’ятниці. Але цього року ситуація непроста. Словосполучення Чорна п’ятниця викликає негативні асоціації, при цьому людям як ніколи потрібні якомога нижчі ціни і розпродажі.

“Територія min – це одне з улюблених місць родинних покупок, особливо в період чорної п’ятниці та новорічних свят. В торгових залах наших шопінг-центрів частіше за все ми зустрічаємо родини: клієнти приходять і приїжджають родинами, обирають речі і проводять час разом”, – говорять в мережі. У щасливих міцних родин компанія видиляє спільні риси:

1. Вони багато часу проводять разом. Допомогають (або не заважають) одне одному.
2. Ставляться до життя та одне до одного з гумором та оптимізмом.
3. Спільно планують майбутнє, свята та подарунки.

А ще цього року всі родини України вболівають за перемогу та допомагають перемогти. “Тому ми й зняли рекламний серіал з шести серій «Переможемо разом». Люба і Валєра готуються до холодної непростої зими, але при цьому жартують про русню, війну та шопінг, планують свята… і вірять в нашу перемогу”, – розповіли в компанії.

В Територія min розповіли про кожну серію окремо детальніше:

Серія 1. Шмоточніца

Вдягайтесь родиною і переможемо разом! Це слоган перших трьох серій серіалу, але зміст цього слогана дещо ширший – тримайтеся разом, робіть що завгодно разом і обов’язково переможемо.

Серія 2. Утрамбуєм

Цим серіалом ми хотіли не просто повідомити про розпродаж в нашій мережі, а, перш за все, підтримати родини, надихнути, розважити, але при цьому сказати про важливе… в гумористичній формі, звісно, як це і буває в міцних щасливих родинах.

Ми хотіли сказати, що ми переможемо всі разом, але треба набратися терпіння і робити наші звичайні повсякденні речі – вдягатися тепліше, бо цієї зими буде холодно; ставитися до всього з гумором, бо так емоційно простіше прийняти ситуацію і не втратити надію; дарувати подарунки, не відміняти свята, а святкувати… і звісно, робити економні покупки. А ми передамо на ЗСУ 5% від покупок, зроблених у нас в інтернет магазині. Таким чином переможемо всі разом – клієнти зможуть одягти всю родину зі знижками до -60%, а ми зможемо допомогти ЗСУ.

Серія 3. Два-три тижні

Три з шести роликів вже випущено в ротацію, а інші три випустимо у грудні 2022-го. Правда, цього року, не розміщуємо рекламу на телебаченні, кампанія буде більш діджитальною. Самі ролики розміщуємо в Youtube та на Megogo, а також підтримуємо кампанію у соціальних мережах, телеграм каналах та ЗМІ, CRM, ООН, на радіо та BTL. І всі рекламні активації будуємо навколо сіткому, таким чином, збираючи більше охоплення та частоту контактів з кампанією.

Довідка. Територія min – це мережа шопінг центрів для всієї родини, яка працює на ринку вже 12 років. Це 13 великих магазинів (2000-3000 кв. м кожен) одягу, взуття, іграшок, галантереї, товарів для відпочинку для всієї родини – всього понад 500 000 найменувань різних товарів. 11 магазинів Територія min знаходяться в Києві та по одному у Чернігові та Івано-Франківську. Їх місія – зробити життя людей яскравішим і красивішим, додати радості за рахунок надання можливості виглядати модно, купувати якісні товари для себе та всієї родини та не переплачувати за них.

Читайте також

Як мережа Територія min підтримує Україну та ЗСУ


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку