iStudio – мережа магазинів техніки Apple – провела ребрендинг
Мережа моносторів iStudio представила нову айдентику і позиціонування. До оновлення мережі хочуть залучити всесвітньо відому компанію Middleware.
Цей текст доступний також російською мовою
Як повідомила RAU прес-служба мережі, компанія прийняли стратегічне рішення, і оновили своє лого. Його вже можна зустріти в більшості моносторів мережі. Тепер це яскравий і багатогранний колір ціан на вивісках магазинів, максимум еко-матеріалів і соковитої живої рослинності в інтер’єрі.
«Ми дійсно стурбовані екологічною проблемою в Україні, і вже ведемо переговори зі всесвітньо відомою компанією Middleware, яка впроваджує інноваційні digital-технології, що допоможуть істотно знизити екологічний вплив на навколишнє середовище від нашої компанії”, – поділилися в компанії.
Крім того, iStudio знаходиться на фінальній стадії укладення договору з всеукраїнським фондом «Допомога ділом», разом з яким рітейлер буде збирати і утилізувати акумулятори смартфонів, використані батарейки та інше електронне сміття, що загрожує новою екологічною катастрофою для всього світу.
Також в компанії заявили, що тепер в моносторах мережі єдина ціна, при будь-якій формі оплати, включаючи кредитування. Нагадаємо, торгова мережа iStudio спеціалізується на продажі техніки Apple, а також аксесуарів Apple friendly. В даний момент мережа складається з 10 моносторів, представлених в торгових центрах Києва.
Читайте також
Артур Гатунок, iStudio: Наша компанія практикує «перевернуте» управління