Підсумки 2021 року в ISEI: зростання основних показників та новий підхід до асортименту
У 2021 році мережа ISEI відкрила шість нових магазинів. Найбільші з них: у ТЦ Piramida та Retroville у Києві та Forum у Львові. За рахунок нових торгівельних точок трафік у середньому виріс на 27% порівняно з 2020-м.
Середній чек в офлайн-магазинах зріс рік до року майже на 15%, кількість чеків у порівнянні з минулим роком теж збільшилася, але не так значно — люди почали купувати рідше, але за один візит до магазину воліють купувати більше.
“Цього року ми стали більш виважено ставитися до відкриття та закриття кожного магазину: оцінюємо не лише рентабельність, а й вплив на розвиток бренду загалом. Ми скоротили кількість магазинів до 75-ти, але при цьому ISEI не просів, а, навпаки, приріс у товарообігу, трафіку та середньому чеку. Значить, вектор і підхід ми вибрали правильні”, — розповідає Ксенія Сергєєва, операційний директор ISEI.
Зростання ISEI фіксує і онлайн-каналі. Трафік інтернет-магазину isei.ua виріс на 39% до 2020-го, кількість нових клієнтів – на 84%. У онлайн-клієнтів з’явилося більше можливостей з точки зору доставки: крім Нова пошта, підключили Meest Express та Justin, а також запустили адресну доставку ще у 38 населених пунктів України.
У 2021 році ISEI змінив і підхід до асортименту: “Зараз ми менше орієнтуємося на країну-виробника, більше на ефект і склади. Ingredient-first підхід стоїть на чолі, ми розширюємо географію брендів і поступово відходимо від виключно корейських продуктів”, – деталізує Ануш Товмасян, CMO та співзасновниця ISEI.
Читайте також –
Ануш Товмасян, ISEI: В 2022 році плануємо почати експансію в ще одній країні