Ринок drogerie-рітейлу в Україні в 2019 році перевищив 25 млрд грн
Загальний обсяг ринку роздрібної торгівлі косметичними товарами, побутовою хімією і товарами для дому через сучасні канали продажів в 2019 році склав близько 25,1 млрд грн.
Цей матеріал доступний російською мовою
Такі дані містяться в новому звіті «Ринок дрогері-рітейлу України: Фінансові підсумки 2019 р. Основні тренди першої половини 2020 р. Прогнози розвитку на друге півріччя 2020-2021 рр.», підготовленому компанією GT Partners Ukraine.
Як зазначається в дослідженні, в цілому український ринок drogerie-рітейлу характеризується середнім рівнем консолідації. По суті, єдиним оператором, який в останні роки методично нарощує свою ринкову частку (в т.ч. за рахунок відкриття своїх магазинів на місці об’єктів інших рітейлерів) є мережа EVA.
Сумарна частка топ-5 drogerie-рітейлерів України в 2019 році склала 47% від загального обсягу роздрібних продажів косметичних товарів, побутової хімії і засобів особистої гігієни підприємствами-юридичними особами країни.
За інформацією GT Partners Ukraine за 6 стартових місяців 2020 року в Україні мережеві drogerie-оператори відкрили 100 нових магазинів. Для порівняння, в першому півріччі 2019 року в Україні було відкрито 153 нових магазини. Таким чином, фіксується значне уповільнення динаміки експансії провідними представниками сектору.
При цьому, мережа EVA залишається найбільш активним оператором на українському ринку роздрібної торгівлі товарами побутової хімії та особистої гігієни в першому півріччі – рітейлер відкрив за шість місяців 2020 року 37 магазинів. До числа лідерів за темпами розвитку в цьому році також увійшли мережі Копійочка (24 магазини), Prostor (13), Чистенько (11) та Свит-Хим (7).
За матеріалами: All Retail
Читайте також –
Більше ніж drogerie: як Епіцентр розвиває продажі побутової хімії, засобів гігієни та косметики