Ігор Стольницький, CEO Хорошоп: Рітейл vs E-commerce – як знайти себе в онлайні
CEO Хорошоп ігор Стольницький розповів, навіщо роздрібним компаніям потрібен свій сайт в епоху маркетплейсов, а також поділився кейсами виходу в онлайн брендів Коло, MasterZoo і Prostor.
Цей текст доступний також російською мовою
Хорошоп – українська хмарна SaaS-платформа для швидкого запуску інтернет-магазинів. Платформа була створена в 2014 році, і зараз на ній працює понад 1900 інтернет-магазинів різних тематик. CEO Хорошоп Ігор Стольницький під час виставки RAU Expo 2020, яка пройшла 9-10 вересня в столичному НСК Олімпійський, виступив з презентацією «Рітейл vs E-commerce: як знайти себе в онлайні». RAU вибрала ключове з його виступу.
Підприємцям, які вирішили займатися бізнесом в інтернеті, зазвичай потрібно робити складний вибір – або створювати власний сайт, або продавати на великих торгових майданчиках. Обидва ці варіанти мають право на життя, і в кожного з них є свої переваги і недоліки.
Платформа Хорошоп пропонує альтернативу — не вибирати з двох способів продажів, а використовувати їх в комплексі. В якості власного сайту можна створити інтернет-магазин на Хорошопі, а для продажів на маркетплейсах – використовувати стандартні вивантаження, щоб в кілька кліків генерувати автоматично оновлювані фіди з товарами.
Власний сайт на Хорошоп дозволяє просувати бренд, залучати трафік з Google, соцмереж та інших джерел, а також працювати з усіма маркетплейсами з одного контент-хаба. Крім того, Хорошоп дозволяє підключати до інтернет-магазинів сервіси, які допомагають автоматизувати роботу і зменшувати кількість рутинних завдань.
Щоб створити сайт на Хорошопі, не потрібно чекати кілька місяців. Все відбувається за чотири кроки: оформлення заявки, вибір дизайну, імпорт товарів і запуск інтернет-магазину.
Кейс Коло
Мережа продуктових магазинів Коло відкрила інтернет-магазин на Хорошоп на початку пандемії. Компанія намагалася знизити кількість контактів між людьми, і першим кроком став запуск сайту з безкоштовною доставкою в межах ЖК Комфорт Таун.
Бюджет проекту склав 15 000 грн. Від заявки до першого продажу пройшло всього 10 днів.
Завдяки інтернет-магазину користувачі могли вибирати товари онлайн, а кур’єри збирали замовлення і привозили їх під двері. Також на сайт була інтегрована функція click-and-collect: покупці робили замовлення, а потім забирали їх в найближчому магазині. Таким чином, жителі ЖК отримали онлайн-доступ до 4000 SKU товарів повсякденного попиту.
По завершенню жорсткого карантину, проект продовжив роботу і, як показала практика, у покупців зберігся до нього інтерес.
Кейс MasterZoo
Хоча магазини зоотоварів могли продовжувати роботу, через карантин мережа магазинів MasterZoo прискорила свій вихід в онлайн. Запуск інтернет-магазину на платформі Хорошоп зайняв 2,5 тижні.
Не останню роль у виборі движка зіграла можливість інтеграції з 1С і Нова пошта. Плюс фахівці платформи пропрацювали всі необхідні технічні деталі в інтернет-магазині – від адаптації дизайну до налаштування внутрішніх механік сайту.
Головна відмінність онлайну від офлайну — більш високий середній чек. Онлайн-покупці додають в кошик більше товарів, що автоматично збільшує дохід від кожного клієнта.
MasterZoo планує стати інтернет-зоомаркетом №1 в Україні вже в найближчий рік, і платформа Хорошоп допомагає досягти поставлених цілей.
Кейс Prostor
Інтернет-магазин почав роботу в листопаді 2019 року. Активна робота над запуском зайняла три місяці. Ним займався відділ маркетингу компанії, для онлайну не створювався окремий бізнес-юніт.
Наступ карантину Prostor зустрів у повній готовності: з навченою командою і відпрацьованими процесами. Протягом двох місяців продажі виросли в шість разів, але рітейлер спокійно пережив це пікове зростання — Хорошоп дозволив спокійно впоратися з підвищеним навантаженням.
Читайте також
RAU Expo–2020: як пройшла виставка індустрії рітейлу та девелопменту (фоторепортаж)