Мережа американських універмагів JC Penney, заснована у 1902 році, оголосила про банкрутство
Один з найбільших американскьких рітейлерів знаходиться у кризі останні декілька років – ситуація погіршилася під час пандемії.
Цей матеріал доступний російською мовою
JC Penney, одна з найбільших у США мереж універмагів, оголосила про своє банкрутство, про це йдеться в повідомленні компанії, що заснована в 1902 році.
Зазначається, що заяву про початок процедури реструктуризації в умовах захисту від кредиторів за ст. 11 закону про банкрутство США було подано в суд з банкрутств Південного округу штату Техас. JC Penney зазначає, що вона вже досягла угоди про реструктуризацію заборгованості зі своїми кредиторами, які володіють 70% переважних прав на борг.
“Також компанія домовилася з ними про залучення нових коштів обсягом $450 млн на проведення операційної реструктуризації, яка крім іншого включатиме скорочення частини працівників і магазинів, деталі повідомлять пізніше”, – йдеться у повідомленні.
Наразі мережа JC Penney налічує близько 850-ти магазинів у США й Пуерто-Ріко. Як і багато інших традиційних рітейлерів у США, JC Penney перебувала в кризі вже декілька років через експансію онлайн-рітейлу – останнім прибутковим роком для неї став 2010-й.
“Складна ситуація погіршилася й на фоні пандемії коронавірусу, коли через карантинні заходи люди стали ще менше купувати у звичайних магазинах і ще більше – через інтернет”, – зазначили у компанії.
Загалом з початку року акції JC Penney впали в ціні на 70%. Тільки у квітні роздрібні продажі в США скоротилися на 16,4%.
За неофіційною інформацією американських ЗМІ, криза у традиційному рітейлі США може привести до нової хвилі банкрутств – найближчими тижнями розпочати реструктуризацію в умовах захисту від кредиторів можуть крім JC Penney такі роздрібні мережі, як Neiman Marcus, Lord+Taylor, Stage Stores.
Нагадаємо, минулого року реорганізувати бізнес вирішили й у мережі магазинів Forever 21 – там наприкінці вересня також було подано заяву про банкрутство. Саме таким методом компанія намагалася повернутися до прибутковості та зосередитися на створенні нової продукції.
Джерело: investory.news
Читайте також –
Ігор Степанов: Карантин в США очима українського підприємця з епіцентру подій