Огляд новин drogerie&beauty: EVA, Watsons, Космо, Епіцентр та інші

Огляд новин drogerie&beauty: EVA, Watsons, Космо, Епіцентр та інші

27.04.2020 08:05
  912
rau

Нарощування продажів товарів сегменту drogerie мережею Епіцентр, плани по виведенню в Україну бренду Village 11 Factory, онлайн-продажі EVA у березні, робота мереж під час карантину та інші новини рітейлу сегменту drogerie.

Цей текст доступний також російською мовою

Онлайн-продажі EVA у березні 2020 року зросли на 680% рік до року

Серед груп товарів, на які наприкінці березня-2020 в порівнянні з лютим зафіксовано найбільший попит у користувачів інтернет-магазину EVA.UA лідером стали товари для дому – 344%. Зростання продажів побутової хімії становить 308%. На 299% зросли продажі товарів для догляду за дітьми і на 209% – товарів для догляду за собою. Про це RAU повідомила прес-служба мережі. Впровадження карантинних обмежень у зв’язку із поширенням в країні та світі коронавірусної інфекції, змусило багатьох людей перейти до онлайну та звернутись до  інтернет-магазинів, аби задовольнити свої потреби.

«Важко порівнювати період нормального життя із життям під час епідемії, коли звідусіль людей закликають сидіти вдома, а всі покупки рекомендують робити онлайн. Ми виявилися підготовленими до таких вимог, оскільки ще до кризи активно розвивали онлайн-продажі через інтернет-магазин EVA.UA. Цифри говорили про те, що ми рухаємося в правильному напрямку. Це підтверджує і наша теперішня статистика. У березні 2020 року, порівняно з березнем 2019 року, трафік зріс на 305%, а продажі — на 680%», — говорить директор департаменту електронної комерції Лінії магазинів EVA Олена Анненко.

Онлайн-продажі у березні 2020 року у порівнянні з лютим цього ж року зросли не наскільки відчутно і становлять 40%, трафік — 25%. Це пояснюється тим, що для товарної ніші Лінії магазинів EVA і лютий, і березень завжди характеризуються підвищеним попитом.

Компанія Empair планує вивести в Україну бренд Village 11 Factory

Компанія Empair, яка розвиває роздрібні мережі ISEI та MISSHA, планує в 2020 році вивести на український ринок новий південнокорейський бренд. Про це RAU розповіла генеральний директор компанії Ануш Товмасян. “Розповісти про нього трохи докладніше ми зможемо, коли повністю реалізуємо запуск проекту. Але скажу, що дизайн-концепт і підготовка до ремонту в найпопулярнішому ТРЦ столиці вже розпочаті”, – підкреслила вона.

За її словами, наразі один з основних векторів розвитку компанії – діджиталізація та автоматизація процесів. “Розвиваємо наш чат-бот у Viber – плануємо зробити з нього повноцінного б’юті-консультанта за всіма канонами персоналізації. У бренду ISEI є впізнаваність на рівні 26% серед клієнтів, і ми плануємо її нарощувати”, – додала вона.

Епіцентр планує в 2020 році наростити продажі товарів сегменту drogerie на 15%

Про це RAU розповів директор департаменту побутової хімії та особистої гігієни Епіцентр К Віктор Шабунін. “Це досить амбітна цифра, враховуючи, що за прогнозами Nielsen зростання цієї категорії в Україні не перевищуватиме 10%. В онлайні плануємо зростати набагато більш динамічніше. Думаю, можемо розраховувати на динаміку в районі 65-70% до минулого року. Серед інших пріорітетів – подальший перехід на прямі контракти з представництвами транснаціональних виробників і розвиток ВТМ”, – сказав він.

Наразі асортимент відділу побутової хімії та гігієни в Епіцентрі складає 26 000 SKU. В мережі підкреслюють, що значно сильніші в хімії, ніж в категорію догляду, тому планують її активно розвивати.

Всі магазини Watsons продовжили роботу в умовах карантину

Про це повідомили RAU у прес-службі компанії. “Мережа має повне право і повинна продовжити роботу, щоб забезпечити людей необхідними засобами, адже гігієна під час пандемії – найкращий захід для збереження здоров’я і запобігання можливого поширення інфекції”, – говориться в прес-релізі.

Всі магазини Watsons працюють, строго дотримуючись рекомендацій МОЗ України та загальних рекомендацій, які надходять від органів місцевої влади в кожній з областей. В магазині кожні три години відбувається вологе прибирання та проведення дезінфікуючої обробки, регулярно проводиться наскрізне провітрювання. Також мережа інформує своїх покупців про те, що варто не створювати черг і рекомендує заходити по одному та використовувати засоби індивідуального захисту.

Космо заявили, що їх магазини працюють. Але не всі

Про це рітейлер заявив на своїй сторінці Facebook, проте більш детальної інформації по роботі торгових точок не надав. “Перш ніж йти до магазину, відкрий будь-яку із соціальних мереж, та напиши нам повідомлення. Або просто зайди на наш сайт”, – пропонує рітейлер.

Нагадаємо, ще у жовтні 2019 року Антимонопольний комітет України надав дозвіл власнику мережі магазинів Prostor Вадиму Тугаю придбати опосередкований контроль над drogerie-рітейлером Космо. Подальша доля угоди невідома.

Досвід Космо: як змінювалися бізнес-процеси компанії

GT Partners Ukraine представили топ drogerie-мереж по регіонах України

Асоціація рітейлерів України проаналізувала чергове дослідження, проведене компанією GT Partners Ukraine, присвячене вітчизняному ринку drogerie. Фактично в Україні існує сім великих торгових мереж в даному сегменті, тільки дві з яких – EVA і Watsons – представлені у всіх регіонах країни, конкуруючи з локальними гравцями. Їм на п’яти наступає мережа Prostor, велика частина магазинів якої знаходиться в Києві, на півдні та сході України.

В столиці широко представлені чотири великих гравця: EVA, Watsons, Prostor і Kosmo. Так склалося, що київський ринок поділили між собою дві столичні компанії і два рітейлера з Дніпра. Причому, якщо зараз в лідери за кількістю магазинів вийшла торговельна мережа EVA з її 91-ю торговою точкою в столиці, то після покупки свого конкурента Kosmo новим лідером цілком можна вважати мережу Prostor: загальне число магазинів в Києві обох операторів буде рівно 100. Втім, мережа Watsons ненабагато відстала від своїх конкурентів. У неї в столиці 87 торгових точок. Це більше, ніж в кожному з окремо взятих регіонів країни, крім Західної України.

З повним дослідженням по регіонах України можна ознайомитись за посиланням.

Читайте також

Огляд новин drogerie&beauty: Watsons, EVA, Brocard, LUSH та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку