Головна > Новини > Відкриття > Огляд новин drogerie&beauty: Watsons, EVA, Brocard, LUSH та інші
Огляд новин drogerie&beauty: Watsons, EVA, Brocard, LUSH та інші

Огляд новин drogerie&beauty: Watsons, EVA, Brocard, LUSH та інші

Виручка EVA за 2019 рік, нові магазини Brocard, Yves Rocher і Kosmo, робота магазинів товарів для здоров’я і краси в умовах карантину, заяви мереж Watsons і LUSH та інші новини одного з найбільш затребуваних в умовах пандемії сегмента.

Цей текст доступний також російською мовою

Мережа EVA заявляє про незаконне закриття магазинів місцевими органами влади

Деякі місцеві органи державної влади почали видавати приписи про закриття магазинів EVA, що не відповідає нормам діючого законодавства. Відповідну заяву оприлюднила прес-служба національної мережі магазинів EVA. В компанії запевняють, що останнім часом деякі місцеві органи державної виконавчої влади та органи місцевого самоврядування почали вільно тлумачити постанову Кабінету Міністрів України

«Про запобігання поширення на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», та видавати приписи про закриття магазинів, що здійснюють торгівлю засобами гігієни. Рітейлер вважає, що такі дії не тільки не сприяють запобіганню поширення в регіонах коронавірусної інфекції, а й не відповідають нормам діючого законодавства.

Мережа магазинів EVA наростила виручку за 2019 рік на 52%

Ключові фінансові показники 2019 року (звітність підготовлена за стандартами МСФЗ):

  • виручка компанії зросла на 52% порівняно з 2018 роком і склала 12 861 млн грн (2018 р.: 8446 млн грн);
  • операційний прибуток склав 725 млн грн, що на 28% більше, ніж у 2018 році (2018 р.: 565 млн грн). Операційна маржа знизилася з 6,7% до 5,6%;
  • EBITDA зросла з 858 млн грн до 1,371 млрд грн, маржа EBITDA зросла на 0,5%;
  • чистий прибуток склав 375 млн грн, а в 2018 році — 295 млн грн.

Чистий прибуток ТОВ “РУШ ” реінвестує в розвиток бізнесу, так чистий рух коштів від інвестиційної діяльності за 2019 становить 403 млн грн.

Короткий фінансовий огляд

в млн грн 2019 2018 Приріст
Виручка 12 861 8 446 52,3%
Операційний прибуток 725 565 28,3%
Операційна маржа (%) 5,6% 6,7% -1,1pps
EBITDA 12M 1 371 858 59,8%
Маржа EBITDA 12M 10,7% 10,2% 0,5pps
Чистий прибуток 375 295 27,0%

Brocard, Yves Rocher і Kosmo стануть якірними орендарями ТРЦ Retroville

Як повідомили RAU в ТРЦ и БЦ Retroville, сегмент краси і здоров’я об’єкта буде представлений декількома орендарями, серед яких Brocard, який займе 410 кв. м на першому поверсі комплексу. Крім нього, в центрі відкриється торгова точка сегмента drogerie Kosmo, а також Yves Rocher і Аптека доброго дня.

Салон краси Arte запропонує повний спектр естетичної та апаратної косметології: чистка обличчя, гідроліфтинг, SMAS-ліфтинг, лазерна епіляція, масаж, корекція фігури, комплекс перукарських послуг, манікюр, педикюр і багато іншого. Сфера послуг включає в себе хімчистку 5A Sec, туроператорів Royal Voyage, Coral Travel і ANEX Tour, квітковий магазин Tory Art, товари для тварин Master Zoo і багато іншого.

Якірним орендарем в столичному ТРЦ і БЦ Retroville буде будівельний гіпермаркет Leroy Merlin

Блиск & Відро в Харкові

13 березня в Харкові відкрився магазин товарів для всієї родини Блиск & Відро. Об’єкт знаходиться за адресою просп. Гагаріна, 30. Магазин з’явиться на території ТЦ Таврія В, який розвивають власники однойменної торгової мережі. В асортименті представлена косметика, парфумерія, засоби гігієни, товари для мам і дітей, біжутерія, аксесуари, побутова хімія, товари для дому та багато іншого від українських і світових брендів.

Це вже 12-а торгова точка мережі Блиск & Відро – сім магазинів рітейлера розташовані в Одесі, три – в Миколаєві і один – в Ізмаїлі. Нагадаємо, Таврія В, крім власної мережі і Блиск & Відро, також розвиває делікатес-маркети Космос і кав’ярні Т-спринт кафе.

Мережа Watsons звернулася до влади з вимогою не закривати магазини drogerie

омпанії, які належать до сегменту дрогері, згідно з постановою Кабінету міністрів України повинні продовжувати роботу. З цього приводу у Watsons виступили з офіційною заявою. Як повідомили RAU у прес-службі компанії, Watsons є міжнародною мережою роздрібної торгівлі сегменту drogerie, де основою асортименту є товари першої необхідності, засоби гігієни, побутові товари.

“Основними цінностями нашої компанії є дотримання міжнародних стандартів, етичних норм ведення бізнесу та дотримання правових норм держави, максимально забезпечуючи потреби та інтереси клієнта”, – йдеться у зверненні. Враховуючи рекомендації ВООЗ та практику інших країн, компанія Watsons продовжує працювати з дотриманням вимог щодо санітарно-гігієнічних норм.

Однак, в деяких регіонах відбувається закриття магазинів Watsons рішенням місцевої влади. Основою асортименту магазинів мережі Watsons є товари першої необхідності, дезінфікуючі засоби, засоби гігієни та побутові товари і неможливість придбати цю необхідну продукцію є порушенням прав людей. Гігієна під час пандемії – найважливіший захід задля збереження здоров’я та упередження ситуації з можливим розповсюдженням коронавірусу.

Сеть Watsons обратилась к властям с требованием не закрывать магазины drogerie

LUSH закрив всі свої магазини в Україні на час карантину

Про це рітейлер заявив на своїх сторінках у соцмережах. “У бурхливому сьогоденні заради попередження поширення COVID-19, ми вважаємо своїм обов’язком тимчасово закрити всі наші магазини в Україні на період карантину. Ми віримо, що дистанція і самоізоляція – не перепони для того, щоб насолоджуватися улюбленими ароматними продуктами LUSH. Давайте триматися разом і підтримувати один одного”, – написала компанія.

Також в LUSH Україна додали, що інтернет-магазин мережі продовжуватиме приймати замовлення цілодобово.

LVMH почав випускати антисептик на своїх парфумерних фабриках

Найбільші світові корпорації вже заявили про намір допомогти в боротьбі з пандемією. Так, французький виробник предметів розкоші, концерн LVMH, з 16 березня почав випускати дезінфікуючий гель для рук на трьох своїх фабриках у Франції, де виробляється парфумерія брендів Christian Dior, Guerlain і Givenchy.

Як повідомляє BBC з посиланням на заяву компанії, LVMH хоче допомогти жителям країни захистити себе від інфекції в ситуації дефіциту дезинфікуючого гелю в магазинах. Через епідемію коронавірусу у Франції спостерігається дефіцит противірусних засобів захисту, в тому числі антисептичного гелю для рук. Багато аптек і магазинів обмежили продажі дезинфікуючого гелю. А влада Франції у зв’язку з різким зростанням попиту на дезінфікуючий гель обмежила ціну на цей товар — 100 мл дезинфікуючого гелю не повинні коштувати більше трьох євро.

У LVMH уточнили, що гель для рук буде переданий безоплатно французькій владі. В першу чергу партія дезинфікуючого гелю надійде в 39 лікарень Парижа. Концерн планує за тиждень виробити 12 тонн цього засобу. Керівництво компанії уточнило, що наступного тижня обсяги виробництва збільшаться.

Читайте також

Огляд новин drogerie & beauty: EVA, Brocard, Люксоптика та інші

Про автора
Николай Маранчак

Журналист / Head of Digital Marketing Ассоциации ритейлеров Украины

Всі статті від автора