Топ-20 українських рітейлерів і ТРЦ у Facebook у березні 2020

Топ-20 українських рітейлерів і ТРЦ у Facebook у березні 2020

06.03.2020 08:15
  636
Микола Маранчак

Зміна лідера, раптові новачки, ще більш несподіваний рекорд та інші Facebook-сенсації: хто з рітейлерів і торгових центрів входить в топ-20 за кількістю фанів у Facebook і динаміці зростання на березень 2020 року.

Цей текст доступний також російською мовою

SMM – та рідкісна галузь, на яку не впливає ніщо, – навіть якщо це коронавірус чи аномально тепла зима: процес social media marketing буде тривати. Традиційно RAU аналізує сторінки методом вибірки найбільших і найбільш відомих роздрібних гравців і об’єктів комерційної нерухомості, а також тих, хто представлений в топ-1000 сторінок Facebook згідно аналітичного сервісу Socialbakers. Якщо з якихось причин ваша сторінка не потрапила в фінальний топ, пишіть нам на e-mail news@rau.ua.

Рітейлери в Facebook

Світ роздрібної торгівлі в Facebook змінився. Інакше тут і не скажеш, адже вперше Rozetka втратила “майку лідера” серед всіх-всіх в довколароздрібній галузі, поступившись “троном” Watsons – 602 000 фоловерів проти 569 000. Ось такий чемпіонський поєдинок в особливо важкій вазі. Далі, згідно з даними аналітичного сервісу Socialbakers, слідує Лінія магазинів EVA. Вже не перший рік.

Нижче в рейтингу сталася ще одна рокіровка: Антошка з відривом в 15 000 фоловерів обійшов Алло. Схоже “іграшковому” бізнесу є що пред’явити опонентам від рітейлу електроніки і смартфонів. На шостому місці, недалеко від Алло, розмістився ювелірний бренд Kochut. З їх традиційною динамікою розвитку починаєш гадати, хто до кінця весни може опинитися на п’ятій позиції. Алло вистачає про що потурбуватися, якщо є мета зберегти місце в першій п’ятірці Facebook.

А ось нижче починається щось. Сенсація! Адже іншим роки потрібні, щоб таке “провернути”. Епіцентр прибавив з грудня…. + 100 000 шанувальників! Результату домоглися “за рахунок злиття онлайн і офлайн”, – пояснюють в компанії. Неймовірно.

Трохи нижче, за межами першої десятки, помінялися місцями MOYO і Цитрус. Якщо перший рішуче продовжує демонструвати активне зростання, то другий помітно сповільнився – всього 600 чоловік додав Цитрус з кінця 2019 року.

На 16-й сходинці опинився перший у рейтингу книжковий рітейлер Yakaboo із понад 166 000 читачів. Вітаємо у топі! Замикає 20-ку – Сільпо. Трохи нижче за межами рейтингу Brocard Ukraine, Yves Rocher Ukraine, Космо та АТБ.

ТРЦ у Facebook

У рейтингу торгово-розважальних центрів за зиму мало що змінилося. Перша трійка – Forum Lviv, Ocean Plaza і Gulliver – впевнено зберігають свої позиції. Причому львів’яни з очевидним відривом від будь-яких опонентів. На четвертому місці закріпився Міст-Сіті, далі – Мануфактура.

Перші і єдині перестановки починаються в другій десятці – Злата Плаза, яка в кінці минулого року стрімко рухалася вгору, обійшла ще одного конкурента за рейтингом – на цей раз ТРЦ РайON. Якщо є мета ще підтягнутися вгору, то тут доведеться постаратися – ТРЦ Караван Outlet з хорошим відривом і 41 000 фанів прекрасно себе почуває першим у другій десятці.

На 15-е місце раптово злетів ТРЦ River Mall. З усіх нововідкритих і споруджуваних “молів”, до речі, він єдиний пробився в двадцятку Facebook-еліти. Таким чином з рейтингу був витіснений City Mall. Інші торгово-розважальні центри рейтингу зберегли свої позиції, тут обійшлося без сенсацій.

Читайте також

Рейтинг року: топ Facebook-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ у 2019 році


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  2133
Усі новини ринку