Нові рекорди: мережа АТБ відзвітувала про зростання товарообігу та нові магазини в 2019 році
За результатами 2019 року корпорація АТБ збільшила товарообіг торговельної мережі на 22,4% – до 126,8 млрд грн.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як відзначають в прес-службі АТБ, в цілому за три останні роки товарообіг корпорації демонстрував стабільно високі темпи зростання. Відповідно, зростають і обсяги сплати податків і зборів в різні рівні бюджетів та фондів, які в минулому році склали рекордні для корпорації 12,6 млрд грн (+ 34% рік до року).
«Нарощування товарообігу стало результатом як розширення торговельної мережі компанії, яка налічує 1077 магазинів, так і впровадження нових технологій, вдосконалення виробничих, логістичних і маркетингових процесів», – прокоментував результати генеральний директор корпорації АТБ Борис Марков.
За його словами, останнім часом компанія щорічно відкриває приблизно 80 нових і більш ніж 40 модернізованих магазинів. У минулому році рітейлер запустив 88 нових дискаунтерів, велика частина яких розпочала роботу в західному (30 торгових точок) і південному (15) регіонах України.
Таким чином, загальна кількість торговельних об’єктів мережі АТБ-Маркет за рік збільшилася більш ніж на 8% в порівнянні з 2018-м і зараз становить 1077 магазинів, розташованих в 274-х населених пунктах 22-х областей країни. За даними компанії, в середньому торговельна мережа щодня обслуговує близько 4 млн покупців.
Довідка. Корпорація АТБ – об’єднання великих українських підприємств, що здійснюють свою діяльність в таких сферах бізнесу, як роздрібна торгівля, управління активами, виробництво і продаж продуктів харчування, надання послуг в сфері спорту та відпочинку. На підприємствах корпорації працює понад 64 000 співробітників.
Читайте також –
Борис Марков, АТБ: За нашими оцінками компанія може зрости щонайменше втричі