Асоціація Рітейлерів України підбила підсумки 2019 року (інфографіка)
Понад 1750 матеріалів на порталі, близько 5 млн. переглядів, 17 нових компаній-членів і 2800 учасників подій – RAU звітує про досягнення 2019 року.
Асоціація рітейлерів України — найбільше в країні профільне об’єднання гравців ринку роздрібної торгівлі і компаній, безпосередньо пов’язаних з рітейлом. Організація вже більше семи років працює над консолідацією зусиль компаній роздрібної торгівлі в процесі становлення і розвитку цивілізованого ринку рітейлу України.
Минулий рік був досить продуктивним як для українського роздробу в цілому, так і для Асоціації рітейлерів. В 2019-му ряди членів RAU поповнили 17 рітейл-компаній, в тому числі лідери ринку – мережі магазинів Фокстрот, Comfy, MOYO, Novus, Varus, Retail Group, Космо, Multiplex та інші. Крім того, партнерами об’єднання стали як столичні торгові об’єкти (київський ЦУМ, ТРЦ і БЦ Retroville), так і найбільші регіональні ТРЦ (тернопільський ТРЦ Подоляни, луцький ТРЦ PortCity, вінницький ТРЦ Sky Park).
В цілому за минулий рік Асоціація рітейлерів України провела п’ять воркшопів і один бізнес-сніданок, а також чотири масштабні заходи сфери рітейлу та девелопменту: традиційний річний Retail Development Business Summit, церемонію нагородження кращих компаній галузі RDBAwards 2019, перший RAU Investment Forum, і найбільшу в Україні профільну виставку Retail&Development Business Expo, яку відвідали понад 2000 учасників.
Успішним 2019-й рік був і для медіа-порталу RAU, якому вдалося істотно поліпшити ключові показники. Так, загальна кількість читачів інтернет-видання зросла майже на 30% – до 1,4 млн осіб. При цьому показник переглядів сторінок сайту виріс більш ніж в 1,5 рази – до 5 млн.