Головна > Найкраще RDBExpo > Як пройшов Retail&Development Business Expo – 2019 (фоторепортаж)
Як пройшов Retail&Development Business Expo – 2019 (фоторепортаж)

Як пройшов Retail&Development Business Expo – 2019 (фоторепортаж)

28-29 березня 2019 року в столичному НСК «Олімпійський» відбулася найбільша в Україні міжнародна спеціалізована виставка індустрії рітейлу та девелопменту — Retail&Development Business Expo – 2019.

Read in English
Цей текст доступний також російською мовою

Цього року захід відвідало близько 2000 осіб: топ-менеджери і власники практично всіх ключових компаній роздрібної торгівлі та комерційної нерухомості, а також організацій, що пропонують ефективні рішення для рітейлу та девелопменту. Серед гостей RDBExpo: власники і топ-менеджери лідерів українського та міжнародного роздрібного ринку – Лукаш Ореховски (Lukasz Orzechowski) (H&M), Сергій Бадрітдінов (Intertop), Юрій Гаткін (Brocard), Андрій Шутко (Fozzy Group), Флоран Гійє (Decathlon), Вікторія Луценко (Ашан Україна), Тарас Середюк (Mafia), Андрій Логвин (Kasta), Володимир Тимочко (Dragon Capital), Олексій Пашунов (Metro Cash&Carry Ukraine) та багато інших.

Титульним партнером заходу виступила мережа студій одягу VOVK — №1 серед молодих українських брендів одягу за темпами зростання і довіри клієнтів. Офіційним технологічним партнером стала українська IT-компанія SMART business. Офіційний партнер – River Mall.

На двох поверхах виставкової зони свої стенди представили White Lines, Київпроект девелопмент, SQM Experts, UTG, Нова пошта, Justin, Meest, CEETRUS Ukraine, NAI Ukraine, ТРЦ Подоляни, ТРЦ Мармелад, Modern-Expo Group, ТЦ Piramida, ТРЦ Victoria Gardens, ТРЦ Sky Park, VOVK, Budhouse Group, JLL, Aisberg, Pikalka, Omnic, ТРЦ NEO PLAZA, 4Service Ukraine, ТРЦ Мегамолл, Lumiere, Tips Mart, IDNT, М7 Девелопмент, VLU, Passio, ТРЦ і БЦ Retroville, Identity Invest, Суши мастер, Hot Drinks, Neocon, Convey, РОСС, System Group, Synergetika, Omni Campus, Ledlife, Quantula, Nova Light, Sicore, SHEN, Свитлотек, IBS, Mira, ADER HABER, iMe Group, Солянка, RDA, Area for success, UVK, WRS, Fishka, DIODIKA, Market Music Ukraine, Midsun, Lioncom, Fillin, Ageless, Хамелеон Софт, MINISO, Deloitte, ETC, Імперія Води та інші.

Топ-менеджери і власники компаній роздрібної торгівлі та комерційної нерухомості презентують свої стенди.

Робот Prospektus, презентований компанією Arricano, прогулюється виставкою.

Протягом дня експерти спілкувались з топовими українськими ЗМІ.

Крім експозони, в три потоки проходили ділові конференції, на яких близько 90 спікерів з українських і міжнародних рітейл-компаній ділилися своїм досвідом, презентували цікаві кейси та нові проекти, обговорювали актуальні проблеми галузі, шляхи їх вирішення та ключові тенденції ринку.

Всього програма включала в себе 16 тематичних блоків, що охопили всі сторони життя і роботи вітчизняного рітейлу. У перший день в залі №1 обговорювали, як продавати більше за рахунок інновацій і які стратегії для досягнення оптимального успіху існують. Зі своїми презентаціями виступили топ-менеджери Епіцентр К, Kasta, Multiplex, Arricano, ТАСКОМБАНК і IDNT.

Микола Чумак, засновник і CEO IDNT, виступає з презентацією “Три напрямки для інвестицій в рітейлі – що збільшить ефективність”

Андрій Логвін, співзасновник та генеральний директор маркетплейсу Kasta, виступає з презентацією “Як продавати більше або стратегія перемоги в світі інновацій”

Віталій Писаренко, генеральний директор Multiplex, виступає з презентацією “Продаж offline-послуг в online”

Валерій Даниленко, заступник голови правління ТАСКОМБАНК, виступає з презентацією “Ера чат-ботів: як за допомогою інноваційних інструментів ТАСКОМБАНКУ оптимізувати процес оплати”

Михайло Меркулов, генеральний директор Arricano, виступає з презентацією “Майбутнє рітейлу вже відомо і воно настало”

В цей же час в іншому залі виступали представники Leroy Merlin, Watsons, LC Waikiki, Eldorado, АГРОМАТ, ювелірного дому ZARINA, Агрохолдингу АСТ і компанії MIRA top recruiting. У панельній дискусії вони обговорювали помилки найму топ-менеджменту, ключові компетенції успішного лідера критерії підбору успішних топ-менеджерів та інші актуальні питання Executive Search.

Ще в одному залі спецсесією проходив третій Modern Retail Forum, який супроводжувала виставка інноваційних продуктів компанії Modern Expo. Під час форуму, темою якого стала “Трансформація в рітейлі”, 11 спікерів з України, Німеччини, Швейцарії, Італії, Польщі розглядали кейси українських і міжнародних компаній про бізнес-стратегії в умовах інновацій, сучасні напрямки рітейлу, головні тренди в рітейл-дизайні тощо.

В одному з залів спецсесією проходив третій Modern Retail Forum, який супроводжувала виставка інноваційних продуктів компанії Modern Expo. 

Алессандро Гаффурі, засновник і СЕО компанії CELS Group (Італія), виступає з презентацією “Майбутнє торгових центров: Meeting Places як серце спільноти”

Богдан Лукасік, голова Наглядової ради Modern-Expo (Польща), виступає із презентацією “Сучасні трансформації в традиційному рітейлі”

Склад спікерів другої сесії виставки був не менш яскравим. У першому залі виступали представники Нова пошта, Varus, OMNIC, UVK, Glory Global Solutions та інших компаній. На порядку денному сесії були логістичні рішення та оптимізація бізнес-процесів у рітейлі. Серед іншого, спікери виступили з презентаціями на теми «Нова логістика для e-commerce», «Крос-індустріальні інновації в самообслуговуванні: рітейл, логістика та нерухомість», «Аутсорсинг РЦ» та іншими.

В цей же час в ще іншому залі представники Comfy, Zlato.ua, Mebelok.com, KIDDISVIT, MyPlay та Асоціації рітейлерів України обговорювали інформаційну безпеку в рітейлі.

Михайло Горфункель, директор по спеціальним проектам ГЛОРІ Глобал Солюшнс країн СНД, виступає з презентацією “Оптимізація бізнес-процесів в рітейлі”

Ірина Холод, директор по маркетингу Нова пошта, виступає з презентацією “Нова логістика для e-commerce”

Представники Comfy, Zlato.ua та KIDDISVIT обговорюють інформаційну безпеку в рітейлі

Фінальна сесія першого дня проходили за участю експертів Dragon Capital, JLL, CBRE Ukraine, БЦ і ТРЦ Retroville, ТРЦ ” ЗЛАТА ПЛАЗА, Retail & Development Advisor і Budhouse group в одному залі і Ашан Рітейл Україна, Алло, MasterZOO, Mikki / MyPlay, Світлотек і Stepanov в іншому.

Катерина Весна, керівник відділу торговельних площ JLL Україна, виступає з презентацією “Додаємо смак. Цікаве про не домашню кухню”

Наталія Кравець, комерційний директор підрозділу Property Management компанії Dragon Capital, виступає з презентацією “Управління портфелем ТРЦ Dragon Capital: результати та плани”

Олександр Фіалка, партнер Retail & Development Advisor та співзасновник Асоціації рітейлерів України під час панельної дискусії на тему тенденцій в торгівельній нерухомості.

Панельна дискусія на тему тенденцій в торгівельній нерухомості.

Панельна дискусія на тему “New Shop Concepts” за участю представників Ашан Рітейл Україна, Алло, MasterZOO, Mikki / MyPlay, Світлотек і Stepanov.

Павло Овчинніков, засновник та СЕО компанії KIDDISOFT, під час панельної дискусії.

Зліва направо: Сергій Федоровічев, директор-коуч з продажів Ашан Рітейл Україна, Поліна Кошарна, засновник та співвласник мережі зоомаркетів MasterZOO, Павло Овчинніков, засновник та СЕО компанії KIDDISOFT.

Після кожної сесії робилась перерва на каву, і учасники ринку могли в неформальній обстановці поспілкуватися, обмінятися враженнями про виставку, розповісти про свій досвід і обговорити плани на майбутнє. Неформальне спілкування часто виявляється набагато успішніше і простіше, ніж довгі години досягнення офіційних домовленостей. Тим більше, що на Retail & Development Business Expo можна було зустрітися з людьми, в звичайний час занадто зайнятими, щоб знайти час на неспішну розмову на професійні теми.

Для обговорення особливо делікатних тем окремо працювала VIP-зона для переговорів, звідки відкривався вид на площу біля стадіону Олімпійський. Тут можна було більш предметно обговорити майбутню співпрацю, познайомитися з новаціями на ринку, і дізнатися про кращі рішення для бізнесу. Також в перший день конференції гості заходу мали можливість зробити на згадку яскраві фото з графічним ефектом на фотозоні AGELESS. Яскрава та урочиста атмосфера заходу сприяла легкому спілкуванню та встановленню ділових стосунків не лише в зонах бізнес-зустрічей, а й у таких креативних, як фотозона AGELESS.

Перший день виставки Retail&Development Business Expo – 2019 завершився масштабною вечіркою, де учасники та гості заходу змогли відпочити, насолодитися їжею і напоями, потанцювати та поспілкуватися в максимально розслаблюючій обстановці. Під час заходу партнери RDBExpo розігрували численні призи та подарунки. Партнери призового фонду вечора: Yves Roсher, Isei, Aloha та інші. Алкогольним партнером вечора виступили бренди Jack Daniel’s і Finlandia. Солодкий партнер — мережа кондитерських СМІЯН.

Під час VIP-party RDBExpo-2019.

Розіграш призів від партнерів заходу під час VIP-party RDBExpo-2019.

Другий сесійний день був не менш насиченим. Сесія №1 в першому залі була присвячена презентації проектів нових ТРЦ. Серед них – ТРЦ White Lines в Києві, Alfa Mall і NEO PLAZA в Дніпрі, а також реформування найбільшого в Східній Європі торгового центру Барабашово в Харкові. У дискусії взяли участь представники UTG, A Development, Joint Industrial Park, АВЕК, ТЦ Барабашово. 

В рамках сесії експерти Асоціації рітейлерів України представили масштабне дослідження, присвячене детальному аналізу пулу орендарів найбільших торгово-розважальних центрів України. Детальніше з доповіддю можна ознайомитися за посиланням.

Дар’я Кухаренко, комерційний директор A Development, виступає з презентацією “ТРЦ White Lines – новий формат сучасного районного мультифункціонального центру”

Євгенія Локтіонова, директор UTG, виступає з презентацією “Alfa Mall в Дніпрі – новий етап розвитку торговельної нерухомості”

Валерій Кириленко, комерційний директор концерну “АВЕК”, директор ТЦ “Барабашово”, виступає з презентацією “Реформування найбільшого у Східній Європі торгового центру “Барабашово”, м. Харків”

Іван Зайцев, головний редактор порталу RAU.UA Асоціації рітейлерів України, виступає з презентацією “Tenant-mix в ТРЦ міст-мільйонників України”

Панельна дискусія на тему “Довгоочікувані відкриття ТРЦ. Нові формати”.

Після перерви в цьому ж залі, для обговорення трансформації, як основного виклику галузі 2019-2021 років, зустрілися керівники Ашан Рітейл Україна, Intertop Ukraine, MAFIA і Deloitte Україна. Вони обговорили: які зовнішні та внутрішні виклики для компаній стоять на найближчі п’ять років, як експерти оцінюють готовність своїх компаній до роботи з цими викликами, як особисто вони планують свою трансформацію та інше.

Вікторія Луценко, генеральний директор Ашан Рітейл Україна, під час панельної дискусії “Трансформація як основний виклик галузі 2019-2021”

Панельна дискусії “Трансформація як основний виклик галузі 2019-21”

Сергій Бадрітдінов, СЕО Інтертоп Україна, під час панельної дискусії “Трансформація як основний виклик галузі 2019-21”

Заключна сесія першого залу була присвячена e-commerce і маркетплейсам. Спікерами виступили топ-менеджмент Rozetka.ua, Zakaz.ua, EVO.company, Omnicore, Pikalka, а також MD Fashion. Вони обговорювали діджиталізацію, як продуктовим рітейлерам почати заробляти в онлайні, український EDI, магазини без кас і касирів і багато іншого.

Євген Нетреба, комерційний директор Zakaz.ua, виступає із презентацією “Di-gi-ta-li-za-tion/ Як продуктовим рітейлерам почати заробляти в онлайні”

У залі №3 пройшла сесія під знаком теми “Чи може бізнес впливати на “правила гри”. Під час панельної дискусії експерти обговорювали позитивний і не дуже досвід співпраці з владою в контексті змін до законодавства, як вдалося скасувати обов’язкове ведення КОРО і Книг відгуків і пропозицій, коли чекати електронну товарно-транспортну накладну і бути РРО 3-ого покоління.

Сесія пройшла під егідою СУП (Спілка українських підприємців).

Сесія “Чи може бізнес впливати на “правила гри”: кейс рітейлу у лобізмі”, яка пройшла під егідою СУП.

Сергій Бадрітдінов, СЕО Інтертоп Україна, під час сесії “Чи може бізнес впливати на “правила гри”: кейс рітейлу у лобізмі”, яка пройшла під егідою СУП.

Водночас у залі № 2 пройшли поспіль три сесії. Перша з них була присвячена маркетингу, digital і PR. Своєю експертною думкою з цих питань поділилися директори з маркетингу, Head of SMM та інші фахівці INTERTOP, БФК Gulliver, Kasta, COMFY, Bespoke Marketing і RocktData.io. Серед іншого вони міркували про “шляхи клієнта” в новому цифровому світі, сучасні маркетингові прийоми, роботу з чат-ботами та інше.

Валерія Толочина, Head of Marketing INTERTOP, виступає з презентацією “Переосмислення “шляху клієнта” в новому цифровому світі”.

Валерія Толочина, Head of Marketing INTERTOP, виступає з презентацією “Переосмислення “шляху клієнта” в новому цифровому світі”.

Катерина Жураківська, маркетинг-директор БФК Gulliver, виступає з презентацією “Як залишатися в тренді, коли тобі вже 5 років”

Ольга Белікова, Head of SMM Kasta, виступає з презентацією “Віжуали для SMM. Які фото продають, а які – ні”

Саша Жиляєв, керівник відділу діджитал та бренд маркетингу COMFY, виступає з презентацією “COMFY, Раціональність на несерйозних щах!”

Микола Маранчак, Digital-маркетолог та журналіст порталу RAU.UA Асоціації рітейлерів України під час представлення спікерів на сесії “Маркетинг. PR. Digital”.

Женя Баглай, концептолог, засновник агенції Bespoke Marketing, виступає з презентацією “Чат-боти в рітейлі. За і проти”

Дар’я Данилова, СЕО та co-founder RocketData.io, виступає з презентацією “Трансформація поведінки сучасного споживача. Як перетворити онлайн-пошук в офлайн-покупку”

Друга сесія другого залу називалася “LEGAL RETAIL”. Своїм досвідом поділилися юристи – експерти, представники таких компаній, як Епіцентр К, PepsiCo Ukraine, MERX, а також ADER HABER, під егідою яких пройшла вся сесія.

Сесія “LEGAL RETAIL” під егідою ADER HABER

Сесія “LEGAL RETAIL” під егідою ADER HABER

Сесія “LEGAL RETAIL” під егідою ADER HABER

Заключна сесія була присвячена франчайзингу і пройшла під егідою Franchise Grope. У панельній дискусії взяли участь керівники MINISO Ukraine, Salateira, No Taboo, Sharikava і Franchise Group.

Джек Ши, генеральний директор MINISO Ukraine, виступає з презентацією “Модель франчайзингу “Мінісо. Плани розвитку міжнародного бренду в Україні”

Мирослава Козачук, засновник, співвласник та СЕО Franchise Group під час панельної дискусії “Франчайзинг: нові горизонти розвитку”, яка пройшла під егідою Franchise Group.

Анжела Запорожець, власник мережі секс-шопів No Taboo, виступає під час панельної дискусії “Франчайзинг: нові горизонти розвитку”.

Джек Ши, генеральний директор MINISO Ukraine, під час панельної дискусії “Франчайзинг: нові горизонти розвитку”, яка пройшла під егідою Franchise Group.

Мирослава Козачук, засновник, співвласник та СЕО Franchise Group, під час панельної дискусії “Франчайзинг: нові горизонти розвитку”, яка пройшла під егідою Franchise Group.

Олександр Савілов, співвласник і керуючий партнер Salateira, виступає під час панельної дискусії “Франчайзинг: нові горизонти розвитку”, яка пройшла під егідою Franchise Group.

Серед гостей можна було зустріти топ-менеджмент і лінійних керівників компаній, які грають ключову роль у формуванні і розвитку цивілізованого ринку рітейлу в країні: McDonald’s, Brocard, Цитрус, LC Waikiki, LPP, Arricano, Будинок Іграшок, Золотий Вік, СЮФ, SOVA, Zarina, Мегаспорт, Фуршет, Varus, Таврія В, Мегамаркет, Arena, ARGO, Yves Rocher Україна, СТРЦ Sрartak, ТРЦ ” Komod, ТЦ Globus, Мануфактура, Forum Lviv, Даринок, Eldorado, RDA, Cushman & Wakefield, ДЕКА і багатьох інших.

Традиційно всі бажаючі могли сфотографуватися біля бренд-волла, де були присутні логотипи організаторів, партнерів та спонсорів заходу.

Ще більше фото можна знайти на офіційній сторінці Facebook RAU.

Асоціація Рітейлерів України дякує всім спікерам, гостям та партнерам заходу, без яких проведення виставки було б неможливим:

    • Титульний партнер – VOVK
    • Офіційний технологічний партнер – SMART business
    • Офіційний партнер – River Mall
    • Партнери сесій: Modern Retail Forum, ТРЦ Подоляни, СУП, UVK, ТАС, RocketData, ТЦ Барабашово, NEO PLAZA
    • Партнери події: Park Inn by Radisson Kyiv Troyitska, Miniso, Ageless, UMA Consulting
    • Солодкий партнер: Сміян
    • Алкогольні партнери: Jack Daniel’s, Finlandia
    • Ексклюзивний партнер по воді: Coca Cola HBC Ukraine
    • Партнер вечірки: Суши Мастер
Про автора
Николай Маранчак

Журналист / Head of Digital Marketing Ассоциации ритейлеров Украины

Всі статті від автора