Нова пошта за 9 місяців 2019-го заплатила 3,1 млрд грн податків і зборів

Нова пошта за 9 місяців 2019-го заплатила 3,1 млрд грн податків і зборів

21.10.2019 11:41
  291
rau

З січня по вересень Нова пошта доставила близько 150 млн посилок, вантажів і документів для восьми мільйонів клієнтів. З них майже два мільйони – це міжнародні відправлення.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомила прес-служба компанії, це на 30% більше, ніж в той же період 2018 року За даними Державної фіскальної служби, компанія займає 23-тє місце в списку найбільших платників податків України.

«Нова пошта – один з найбільших платників податків. Ми постійно інвестуємо в розвиток не лише нашої компанії, але й нашої країни», – говорить директор компанії Нова пошта Олександр Бульба.

Нова пошта активно відкриває нові відділення – їх вже більше 5300, в основному, в невеликих містах і селах. Також компанія будує інноваційні термінали, щоб швидше обробляти посилки, запускає послугу авіадоставки, щоб іще швидше доставляти їх між сходом і заходом України.

Наразі, за даними компанії, 73 людини зі 100 готові її рекомендувати – це відмінний показник індексу лояльності.

Нагадаємо, у вересні Нова пошта відкрила у Львові свій третій інноваційний термінал – ЛЕО.

Довідка. Нова пошта надає повний спектр логістичних та пов’язаних з ними послуг. До Групи Нова Пошта входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС і Нова Пошта Інтернешнл. Мережа компанії налічує більше 5000 відділень по всій Україні, а кількість відправлень тільки за 2018 перевищило 174 млн.

НП Логістик надає послуги фулфілмента: зберігання товару на складах, комплектацію і відправлення замовлень одержувачу. ПОСТ ФІНАНС – небанківська фінустанова, що дозволяє проводити грошові перекази та операції з електронними грошима. Нова Пошта Інтернешнл розвиває міжнародну партнерську мережу по експрес-доставці.

Читати також –

Нова пошта запустила послугу авіадоставки


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Chief Brand Officer мережі Родинна Ковбаска розповів, чому вирішили змінити програму лояльності та поділився, які мають...
time icon  
  126
Усі новини ринку