Топ-5 найпопулярніших серед рітейлерів бізнес-інструментів зі сфери ІТ

Топ-5 найпопулярніших серед рітейлерів бізнес-інструментів зі сфери ІТ

13.09.2019 07:05
  600
Микола Маранчак

Спостереження української ІТ-компанії зі світовим досвідом впровадження CRM.

Ефективність бізнесу будь-якого масштабу без залучення сучасних високих технологій стрімко прямує до нуля, і навпаки — використання різних інструментів здатне в рази поліпшити справу та принести більше прибутку. Українська компанія «Авіві» з 2012 року впроваджує CRM-систему Бітрікс24 як у нашій країні, так і далеко за її межами. За цей тривалий час у бізнесі клієнтів, які активно використовують набір інструментів цього програмного продукту, позитивні зрушення стали добре помітні. Комусь це допомагає витримувати конкуренцію у жорстких умовах, хтось виграє від грамотної організації роботи компанії. «Серед клієнтів «Авіві» є чимало рітейлерів, — говорить співзасновник компанії Іван Бочаров. — Ми розуміємо специфіку кожного бізнесу, за автоматизацію якого беремося, тому хотіли б поділитися власними спостереженнями про п’ять найбільш корисних для рітейлерів інструментів від Бітрікс24».

Кожен клієнт — важливий!

На першому місці серед найпопулярніших сучасних інструментів для бізнесу знаходиться система взаємовідносин із клієнтами — Бітрікс24.CRM. Власне це і є основа для використання більшості інших рішень, однак навіть у чистому вигляді CRM цікавить абсолютно всіх, хто прагне заробляти більше та розвивати свій бізнес.

Використання CRM позитивно впливає як на збільшення кількості нових клієнтів, так і призводить для зменшення втрати вже наявних. Система контролює надходження заявок та звернень, фіксує телефонні дзвінки та переписку, нагадує про відкладені справи чи потребу сконтактувати з клієнтом. Це робить кожного клієнта дійсно особливим, а значить – сприяє їхньому утриманню.

Бітрікс24 дозволяє налаштувати ідеальну для вашого бізнесу систему продажу. Вірогідність повторного продажу зі Бітрікс24 зростає на 30-40%. А одним з найбільш привабливих аспектів для користувачів є надзвичайна гнучкість системи з підлаштуванням під будь-який бізнес та значні можливості доопрацювання. На приклад, спеціалісти «Авіві» розширювали функціонал Бітрікс24 на замовлення одних рітейлерів, яким для бізнесу було важливо наявність зображень товарів у режимі прегляду «Канбан» сутностей «Угоди». Загалом у «Авіві» переконані, що доопрацювання CRM обмежене лише уявою замовника — решта вирішується руками програмістів.

Швидке інформування

На превеликий жаль, навіть найкращі товари самі себе не продають. Про вигідні пропозиції, різноманітні акції, розпродажі чи нові надходження своїх покупців потрібно інформувати завчасно, і тоді збільшення продажу гарантоване. CRM-маркетинг у Бітрікс24 призначений саме для швидкого та масового інформування вашої клієнтської бази щодо важливих пропозицій.

Налаштування CRM-маркетингу займає другу позицію нашого топ-5 за частотою звернень від клієнтів зі сфери рітейлу. Статистика говорить про підвищення продажів в середньому на 25-30% після проведення розсилок електронних листів, SMS, спеціальних повідомлень, створених з шаблонів для різних месенджерів. Як і все у Бітрікс24, створення розсилок відбувається зручно для користувача та без допомоги спеціалістів. Сегментувати клієнтів-отримувачів із СRM можна за безліччю параметрів відповідно до ваших потреб. Для кожного з видів розсилки вже збережені оптимізовані шаблони, до яких автоматично «підтягується» ім’я адресата з бази даних та умови пропозиції (назва товару, ціна тощо).

А нововведення останньої версії Бітрікс24 передбачають ще й автоматичний дзвінок на номер клієнта: створюється аудіозапис пропозиції, і система за лічені хвилини продзвонює всю базу обраного сегмента. Уявляєте, скільки часу менеджерів, що витрачається на телефонні дзвінки, може бути зекономлено та спрямовано на інші корисні справи?

Ефективна аналітика

Наскрізна аналітика — також відносно новий інструмент, що запрацював у версії Бітрікс24.Дубай, але був довгоочікуваним та швидко набрав популярність. Дуже часто клієнти, що звертаються вперше до команди «Авіві», пояснюють таким чином: «Потрібно ту звітність, що показує різницю між кількістю вкладених та зароблених грошей». І це найточніше тривіальне пояснення суті наскрізної аналітики.

Інструмент автоматично враховує абсолютно всі супутні витрати на реалізацію товару та показує отриманий прибуток. Тобто завжди можна побачити, яке джерело реклами принесло найбільше користі, а яке, відповідно — найменше. Велетенською перевагою наскрізної аналітики є здатність враховувати не лише витрати, пов’язані з онлайн-діяльністю, але й офлайн-кампанії, такі як реклама на телебаченні, білбордах чи роздача флаєрів. Наскрізна аналітика надає можливість відстеження телефонних дзвінків – колтрекінг. Але це вже предмет окремої статті, що є у блозі нашої компанії. Для рітейлерів аналітика є надзвичайно важливою та корисною, саме тому зараз попит на неї стрімко зростає.

Працювати разом

Для рітейлерів важливо оперативно та злагоджено обговорювати робочі моменти, спілкуватися з усіма учасниками процесу, мати надійні та доступні канали зв’язку. Хтось полюбляє месенджери, на кшталт Viber чи WhatsApp, інші довіряють дзвінкам чи спілкуванню у відеоконференціях. За такого різноманіття пропозицій технологій комунікації, зручно зібрати всіх співрозмовників разом досить складно. А спільно працювати над окремими питаннями – майже неможливо.

Однак з Бітрікс24 спростити модель загальної роботи можна в рази. Варто лише раз запросити співрозмовника у свій “Портал” і він стане повноправним членом вашої віртуальної команди. Браузер, десктопний чи мобільний додаток дають змогу спілкуватися у загальних та спеціальних чатах, надсилати текстові чи голосові повідомлення та спілкуватися через відеозв’язок. Спільний віртуальний диск дозволяє переглядати та редагувати більше як 30 форматів файлів документів без спеціального програмного забезпечення на ваших гаджетах. Все, що необхідно – пристрій та доступ до інтернету.

А таск-менеджер робить можливим управління роботою всіх співробітників порталу. Створення задач, контроль їх виконання, обговорення та планування строків, нагадування про важливі події підіймає роботу компанії на новий рівень. Тож, за рейтингом «Авіві» можливість спільної роботи знаходиться на другому за важливістю місці у запитах від рітейлерів.

Унікальні пропозиції

Для продажу товарів кінцевому споживачеві важливо, якою буде ваше ваша пропозиція. Якщо в реальному житті людина може все потрогати руками, приміряти чи навіть продегустувати, то в онлайні можливість презентувати навіть найкращий товар обмежена текстом, зображеннями чи відео – контентом, що сприймається виключно очима. Саме тому важливо подати ваш товар таким чином, аби його захотілося купити.

Для окремих товарів важливо підкреслити їхню індивідуальність, і тут в нагоді стають окремі лендінги для кожної окремої пропозиції. Сайт, присвячений лише одному товарові (чи послузі) — вау, це виглядає респектабельно. Однак розробити сайт – справа не з дешевих та швидких. Саме тут на допомогу приходить інструмент Бітрікс24.Сайти: зручний конструктор всередині порталу, де за лічені години можна самотужки створити повністю адаптивний лендінг з можливістю замовлення. Сайт вже інтегровано із CRM, аналітикою, колтрекінгом та іншими інструментами. Будь-яку інформацію, як-то ціну, таймер зворотного відліку тощо можна легко змінювати в декілька кліків. Бітрікс24.Сайти лише почали входити в моду, але швидко набирають популярності в середовищі рітейлерів, оскільки допомагають організувати онлайн-продаж будь-чого без додаткових витрат і залучення спеціалістів.

Кожен з інструментів заслуговує на детальний опис, оскільки реально впливає на розвиток бізнесу. Також у Бітрікс24 є багато інших функцій, перелік яких зростає з кожним роком. У компанії «Авіві» переконані, що в недалекому майбутньому про них знатиме більшість підприємців. Позаяк досвід розробників показує: як в Україні так і за її межами, використання CRM розвиває бізнес, а відмова від системи – гальмує або ж цілковито знищує під натиском високотехнологічної конкуренції.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку