Компанія Gemini: плани в рітейлі на 2019 рік – охопити всю Україну
Після двадцяти років роботи з B2B сегментом, керівництво компанії прийняло рішення про вихід в рітейл.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Gemini – український виробник кави і чаю з 1996 року, та за 20 з гаком років роботи стала одним з лідерів на B2B ринку в сегменті зернової кави, і провідним постачальником кавового обладнання від лідируючих світових компаній.
У 2016 році, накопичивши велику експертизу в роботі з корпоративними клієнтами, компанія вирішила розвивати і роздрібні продажи кінцевим споживачам. Старт власного роздробу було покладено в Києві та Київській області. Щоб досягти максимально швидкої експансії було закуплено новітнє італійське обладнання для обсмажування та фасування кавової продукції, а також проведено повний ребрендинг упаковки і оптимізовані технологічні цикли.
У рітейлі представлено шість основних позицій: чотири види мелених кавових блендів і два види зернової кави. Упаковки традиційні, по 250 грам.
Уже в 2018 році зростання продажів склало 75% по відношенню до попереднього року. З огляду на відмінну динаміку в рітейлі, компанія склала план подальших дій на цей рік, який включає в себе ряд кроків, спрямованих на розширення присутності в торгових мережах.
Велика частина цих дій відносяться до комерційної таємниці, але деякі пункти відомі вже зараз:
- Можливе розширення асортименту
- Внесення коректив в маркетингову стратегію
- Розширення каналів комунікації ATL і BTL
- Збільшення кількості мерчендайзерів
- Розширення штату рітейл-відділу
На даний момент кава виробництва Gemini завоювала серця не тільки власників HoReCa, а й поціновувачів кави в чашці. Вихід на всеукраїнський ринок рітейлу – наступний, і цілком закономірний, крок.
Компанія запрошує до партнерства торгові мережі і представників сфери роздрібної торгівлі!
Сайт кавовій компанії Gemini – https://gemini.ua
Читайте також –