Новини FMCG за квітень: супермаркет Ашан, двоповерховий NOVUS, ілюзорний Сільпо і активний АТБ

Новини FMCG за квітень: супермаркет Ашан, двоповерховий NOVUS, ілюзорний Сільпо і активний АТБ

10.05.2018 08:10
  1175
Виктор Нагорский

Хто з продуктових рітейлерів, коли і де відкрив нові магазини, які компанії почали розвивати нові формати, хто готується до злиття і поглинання та інші важливі й актуальні новини українського сегмента FMCG.

Ашан відкрив перший супермаркет і замовив фулфілмент в Нова пошта, BILLA відкрила перший торговий об’єкт в Ірпені та оновила два київських магазини, АТБ продовжив активний розвиток, розширивши мережу на 13 дискаунтерів, Сільпо відкрив супермаркет в стилі «Ілюзія», а NOVUS – двоповерховий магазин на Оболоні, а також інші новини FMCG-рітейлу від Good Wine, Metro, Брусничка, Фуршет, Наш Край і SPAR.

АТБ продовжує динамічне масштабування мережі

Найбільша в країні мережа дискаунтерів нарощує кількість торгових точок. У минулому місяці АТБ відкрив 13 магазинів в Україні. Зокрема, нові торговельні об’єкти компанії почали роботу в Києві (вул. Микольсько-Слобідська, 2 г), Вінниці (вул. Воїнів Інтернаціоналістів, 2г), Івано-Франківську (вул. Набережна ім. Стефаника, 32 і вул. Галицька, 139а) , Львові (вул. Сяйво, 11а), Дніпрі (вул. Набережна Перемоги, 42р), Харкові (вул. Загородня, 68 і вул. Людвіга Свободи, 52а), Одесі (вул. Балківська, 22а та вул. Академіка Корольова, 43д ), а також Білгород-Дністровському Одеської області (вул. Перемоги, 2м), Нововолинську Волинської області (вул. 15-й Мікрорайон, 19) та Самборі Львівської області (площа Ринок, 15).

Нагадаємо, на початок 2018 року мережа AТБ налічувала 915 магазинів в 237 населених пунктах 22 областей України. У 2017 році мережа поповнилася 78 новими дискаунтерами, з яких 46 було відкрито в Західній Україні. У минулому році товарообіг мережі склав 80,2 млрд грн (з ПДВ), що на 37% більше показника 2016 року. Раніше голова ради директорів і генеральний директор корпорації АТБ Борис Марков заявляв, що в цьому році компанія планує відкрити більш ніж 100 нових торгових точок.

Брусничка відкрила «холодний» склад в Дніпрі

Головне завдання «холодного» РЦ торгової мережі Брусничка – централізувати поставки 90% швидкопсувних товарів. Центр працює цілодобово, його вантажообіг складає 250 тонн. Після відкриття «холодного» розподільчого центру загальна площа складських приміщень торгової мережі Брусничка склала 10 000 кв. м.

Ашан відкрив перший супермаркет і почав співпрацювати з Нова пошта

У Дніпрі відкрився супермаркет Ашан. Для французької мережі магазинів це перший торговий об’єкт такого формату в країні. Відкриття магазину Aшан Зоряний відбулося 19 квітня в дніпровському торгово-розважальному центрі Дафі. Новий магазин став вже 22-м в мережі Aшан в Україні, і другим торговим об’єктом компанії в Дніпрі.

Торгова точка площею близько 3500 кв. м втілює концепт superstore, що передбачає швидке здійснення покупок, зручну навігацію, продовольчі товари в серці пропозиції, а також все необхідне з непродовольчої групи. Як відзначають в компанії, цей концепт відрізняється від супермаркетів в класичному розумінні в першу чергу своєю пропозицією – крім практичних і повсякденних товарів, пропонується великий асортимент товарів з акцентом на гастрономію і свіжі продукти. Подивитися як виглядає новий магазин  можна тут.

Крім цього, АШАН повідомив про намір використовувати для розвитку інтернет-продажів фулфілмент від Нова пошта. Серед послуг, що надаватимуться буде, зокрема, розвантаження товарів, їх зберігання, відбір і формування замовлень (комплектація і упаковка), а також оформлення супровідної документації, відвантаження та інформаційний супровід. Ашан планує запуск продажу товарів непродовольчої групи через веб-сайт auchan.ua, а також продовження розвитку продажів через zakaz.ua. Партнерство з Нова пошта дозволить рітейлеру забезпечити доставку замовлень покупцям.

Фуршет відкрив новий магазин після рестайлінгу

Найстаріша мережа продовольчих супермаркетів України Фуршет продовжує оновлення і модернізацію своїх магазинів. Після рестайлінгу відкрився маркет в Києві на вулиці Інженерній, 1 Це був один з перших супермаркетів, відкритих мережею, і необхідність його оновлення назріла давно. В кінці минулого року магазин закрився на ремонт і реконструкцію, а 1 квітня знову почав роботу в звичайному режимі. Як повідомила RAU прес-служба компанії, крім проведеної реконструкції, були змінені деякі бізнес-процеси, а також підходи до візуальної складової.

Асортимент оновленого супермаркету складає понад 15 000 SKU. Торгова площа – 2500 кв.м, в супермаркеті працює 15 кас, в тому числі каса в зоні кафе, на якій можна розрахуватися за будь-який товар. З цього магазину Фуршет розпочинає проект рестайлінгу, який поступово буде реалізований у всіх існуючих і нових супермаркетах мережі.

Billa відкрила перший супермаркет в Ірпені

Торгова точка розпочала роботу 25 квітня і знаходиться за адресою вулиця Мечникова, 108. Про це австрійська продуктова мережа повідомила на своєму офіційному Facebook. Нова Billa стала першим магазином мережі в місті. На площі 900 кв. м представлені молочна продукція, сири, бакалія, фрукти, овочі, різноманітні м’ясні вироби, алкогольні та безалкогольні напої, випічка та інше.

Крім цього, компанія оновила два київських магазини: на вулиці Андрія Малишка, 3 та на проспекті Миру, 15. Нагадаємо, рітейлер в найближчі п’ять років має намір істотно збільшити кількість магазинів мережі в Києві. Компанія продала чи закрила свої торгові точки в Харкові, Одесі, Дніпрі, Краматорську, Нікополі, Херсоні та Запоріжжі. До відкриття в Ірпені єдиний магазин Billa за межами столиці працював в Житомирі.

Клас відкрився замість Billa

На місці магазина Billa в Харкові, який раніше працював на вулиці 23-го серпня, 33-а, розпочав роботу супермаркет Клас. Як повідомила прес-служба компанії, новий торговий об’єкт став вже 12-м за рахунком в мережі Клас. Загальна площа супермаркету становить 4100 кв. м, торгова – 2970 кв. м.

Черговий супермаркет Клас оформлений в новому дизайні. У магазині працює 27 кас, 9 з яких – каси самообслуговування. Крім стандартних послуг з нарізки хліба, сиру, ковбаси, хамона, сирого м’яса, приготування фаршу, чищення риби, покупець може замовити приготування в хоспері м’яса або риби. Більше фото магазину – в фотоогляді RAU.

Metro видаватиме карти мережі в Viber

В рамках стратегії діджіталізаціі мережа Metro Cash & Carry Україна представила можливість отримувати карти торгової мережі в месенджері Viber. Цифрову карту Metro тепер можна отримати в один клік в паблік-акаунті компанії в Viber. Для цього достатньо ввести свій номер телефону – у відповідь бот безкоштовно надішле повністю робочу цифрову карту торговельної мережі. Такою картою можна відразу ж скористатися на касі, без необхідності окремої реєстрації в магазині. Всі каси в торгових центрах Metro обладнані спеціальними сканерами для зчитування карток з екрану смартфона. У прес-службі компанії також підкреслили, що Metro стала першим рітейлером в Україні, який почав реєструвати клієнтів в Viber.

NOVUS відкрив двоповерховий магазин в Києві

Перше в 2018 році відкриття супермаркету NOVUS відбулося 25 квітня в Оболонському районі Києва. Нова торгова точка мережі розмістилася на проспекті Героїв Сталінграда, 4А. Раніше на цьому місці працював супермаркет Daily Market.

У новому магазині NОVUS працює кафе в новому форматі з відкритою кухнею, пивбар, кондитерська і пекарня. Для обслуговування покупців в торговій точці передбачено дві стандартні та чотири експрес-каси. У компанії також повідомили, що всього в 2018 році планується відкриття восьми торгових об’єктів в Києві. Як виглядає двоповерховий NOVUS на Оболоні в Києві можна подивитися в нашому фотоогляді.

Копійка відкрила новий магазин і сезонний міні-маркет

Торгова мережа Копійка відкрила відразу два нових магазини. Торгові об’єкти компанії з’явилися в кінці квітня на вулиці Нескучній, 40 в Одесі, а також на бульварі Золотий берег, 57-в у Затоці Одеської області. Як повідомила прес-служба компанії, торгова точка в Одесі представляє собой традиційний формат «магазину біля дому», площею 323 кв. м. А новий магазин в Затоці – це сезонний міні-маркет, площею 191 кв. м, який вперше був відкритий в 2017 році, і це перший досвід мережі в форматі роботи з курортним трафіком покупця (робота в період з квітня по вересень).

Відзначимо, що зараз мережа Копійка об’єднує понад 70 магазинів двох форматів – супермаркети і мінімаркети. Мережа представлена на півдні України – в Одеській, Херсонській та Миколаївській областях.

Сільпо відкрив в ТРЦ Smart Plaza Polytech супермаркет в стилі «Ілюзія»

4 квітня в Києві на проспекті Перемоги, 26-Б почав свою роботу новий столичний ТРЦ Smart Plaza Polytech, а разом з ним один з найбільш очікуваних в цьому районі торгових об’єктів – супермаркет компанії Fozzy Group – Сільпо. Площа нового об’єкта мережі склала 1531,2 кв. м, де розмістили 35 000 артикулів товарів. Для зручності відвідувачів працює 13 кас – 11 основних, окрема каса в квітковому бутику і ще одна – в відділі кави і чаю.

В асортименті, крім традиційних товарів, також представлені натуральні продукти українських виробників під ТМ «Лавка традицій», продукція власного імпорту, включаючи крафтове пиво і вина з різних країн світу, вироби власної кондитерської. Більше фотографій нового об’єкта – в нашому фоторепортажі.

Наш Край запустив доставку ланчів

Як повідомила прес-служба компанії, замовити ланч-бокси безпосередньо в офіс можна через сторінку онлайн-магазину Наш Край. Гарячі страви можна замовити на певний час. Вони упаковані в зручні блістери і містять одноразові кухонні прилади. А при замовленні п’яти і більше ланч-боксів доставка буде безкоштовною.

«Сучасний ритм життя вимагає від нас все частіше економити свій час і дуже часто ця економія негативно позначається саме на обідній перерві. Тому у нас і з’явилася ідея такої послуги. Вона відразу знайшла позитивний відгук, як у наших постійних, так і нових клієнтів», – прокоментував керівник інтернет-магазину мережі Наш Край Антон Кондратенко.

Good Wine проведе фестиваль вина

Good Wine готується провести 2 и 3 червня фестиваль вина та їжі Kyiv Wine 2018. Як повідомляє прес-служба компанії, в цьому році слід готуватися до більшого масштабу на новому майданчику, дегустації величезного асортименту вин, і абсолютно нового формату Food Market зі спеціально розробленим меню від кращих локальних шефів і гостей з Європи.

Місцем проведення заходу вибрали велику індустріальну територію колишнього заводу Тетра-Пак, який знаходиться в центральній частині міста на вул. Межигірській, 82. В майбутньому тут планується новий об’єкт міського масштабу від власників Good Wine. А поки на території в два гектари розміститься найбільший винний фестиваль України. Обидва дні на Kyiv Wine буде діяти Food Market, де буде працювати близько 20 торгових точок.

SPAR відкрив новий магазин в Західній Україні

Мережа магазинів SPAR в Україні поповнилася новим торговим об’єктом в Коломиї Івано-Франківської області. Таким чином, загальна кількість магазинів міжнародного бренду в країні зросла до 12 торгових точок.

Нагадаємо, SPAR – одна з найбільших в світі мереж магазинів, що працює в 42 країнах світу. Об’єднує більше 12 000 магазинів. В Україні мережу магазинів SPAR по франшизі з 2017 року розвиває інвестиційна компанія VolWest Group. Крім бренду SPAR компанія також розвиває в Україні мережу супермаркетів Наш Край (225 торгових точок на кінець 2017 року).

Читайте також –

Огляд новин FMCG за березень: АТБ замість Сільпо, найбільший Ашан, WOG Market поза АЗК та інше


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку