Замість BILLA: в Харкові почав роботу новий супермаркет Класс (+фото)

Замість BILLA: в Харкові почав роботу новий супермаркет Класс (+фото)

04.04.2018 10:33
  652
rau

Новий, вже 12-й супермаркет Класс відкрився 30 березня по адресою вулиця 23-го серпня, 33-а.

Про це RAU повідомила прес-служба мережі. Загальна площа супермаркету становить 4100 кв. м, торгова – 2970 кв. м. Раніше за цією адресою працював магазин Billa, що входить до складу австрійської REWE Group, але влітку 2016 рік австрійці вирішили продати свої харківські активи. Покупцями виступили дві місцеві компанії.

Надалі Billa вирішила взагалі згорнути свою активність в регіонах України і виставила всі свої магазини на продаж. Зараз мережа зосередилася на розвитку в Києві і області.

Черговий супермаркет Класс оформлений в новому дизайні. У ньому представлений широкий асортимент – більше 50 000 SKU, великий вибір свіжого м’яса та риби, овочів і фруктів. Любителів домашнього хліба чекає приємний сюрприз: власна пекарня буде готувати традиційний хліб різних народів світу: чіабатту, халу, французький батон, коровай і т. Д. В магазині працює 27 кас, 9 з яких – каси самообслуговування. Крім стандартних послуг з нарізки хліба, сиру, ковбаси, хамона, сирого м’яса, приготування фаршу, чищенні риби, покупець може замовити приготування в хоспері м’яса або риби.

«На території супермаркета працюють два фуд-простору: Daily Cusine і Daily Pastry, в яких покупці можуть покуштувати страви від наших шеф-кухарів, спробувати ексклюзивну для Харкова в’єтнамську кухню, насолодитися приготованим в хоспері та на грилі м’ясом, а ще поласувати тортиками, тістечками і десертами від наших кондитерів», – прокоментував директор з маркетингу компанії Бондар Валерій.

Довідка. Мережа супермаркетів Класс – одна з лідируючих компаній роздрібної торгівлі в Харкові. Перший магазин був відкритий в 2002 році. Територіально кожен супермаркет – це «магазин біля дому», але, по суті, – це торгові центри, в які покупці цілеспрямовано їдуть на сімейний шопінг. Щодня супермаркети Клас обслуговують понад 100 000 сімей.

Асортимент мережі налічує більше 90 000 SKU. Також, мережа активно розвиває нові товари під власними торговими марками «ЩЕ-Б-ПАК» та «Кращий вибір».

Читайте також –

Огляд новин FMCG за березень: АТБ замість Сільпо, найбільший Ашан, WOG Market поза АЗК та інше


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку