Главная > Досвід > Маркетинг > Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ за червень
Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ за червень Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ за червень

Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ за червень

АналітикаМаркетингНовини
Хто з рітейлерів і торгових центрів входить в число лідерів за кількістю шанувальників і за динамікою розвитку у Facebook у червні 2017 року. Згідно з... Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ за червень

Хто з рітейлерів і торгових центрів входить в число лідерів за кількістю шанувальників і за динамікою розвитку у Facebook у червні 2017 року.

Згідно з даними аналітичного сервісу Socialbakers найбільш активно за останній місяць розвивалася сторінка Лінії магазинів EVA. Рітейлер зберіг темп зростання, взятий ще на початку весни і остаточно відірвався від давнього суперника по позиціях у рейтингу Алло. Слідом за ним йде мережа дитячих магазинів Антошка, яка також переступила позначку в 8000 нових шанувальників. З таким темпом у сторінки всі шанси вперше потрапити в “чудову двадцятки” вже через місяць-другий – відстань мінімальна.

рейтинг facebook рітейл

В цілому початок літа видався багатим на події. Лідер Watsons Україна подолав позначку в 200 000 прихильників, правда, поки лише за загальною кількістю фолловерів. Рекорд за кількістю українських фанів варто очікувати швидше в серпні-вересні.

Будинок іграшок увійшов до топ-5 найбільш швидко зростаючих сторінок і перемістився з 10-ї на 6-ту позицію. Але дистанцію в 200 шанувальників з найближчим суперником рано називати впевненою перемогою. Втім подібний темп розвитку допоможе це швидко виправити.

Трохи далі розігралася баталія між Фокстрот і Comfy. Завдяки активному постингу і численним конкурсам, Фокстрот обійшов суперника майже на 1 000 фоловерів серед українських користувачів, незважаючи на те, що відстає на 8 000 за їх загальною кількістю. Чи вдасться наростити дистанцію, поки важко сказати.

Всі.Свої опустилися з восьмої на дев’яту позицію, а Kosmo, хоч і з труднощами, втримався на десятій сходинці. Темпи зростання сторінки не перший місяць демонструють дуже слабкий результат, що вже в наступний раз може привести до виходу з першої десятки.

Як і прогнозувалося у минулому рейтингу, Citrus.ua продовжує підбиратися до лідерів. Хто б міг подумати, але ще в лютому official page компанії перебувала на 18 місці, а сьогодні вже 11-а. На одну позицію вгору підтягнувся LeBoutique, лише трохи випередивши Епіцентр К. В цій ситуації рано робити якісь висновки- дистанція 300 фоловерів каже, що гра тільки почалася.

Інші позиції сторінок рітейлерів збереглися ще з квітня, але героєм другої десятки можна сміливо називати METRO Cash&Carry Ukraine, який утримався на 20-й сходинці і збільшив відрив від АТБ-Маркет. Наступний крок, який може відбутися вже в найближчі тижні, це обхід Окно во Двор і ймовірне подолання Marc o’Polo Ukraine.

Fashion

У категорії Fashion лідером рейтингу є маленький, але дуже популярний у Facebook бренд W8less. За ним слідують Vilenna і Colin’s, яких розділяє менше 300 фоловерів. За ними на четвертій сходинці слідує VOVK, який підріс з квітня на вісім тисяч нових прихильників. Official page українського бренду вдалося збільшити розрив з іншим брендом made in Ukraine Etnodim настільки, що його вже важко буде швидко наздогнати.

Відкриттям початку літа стала офіційна сторінка Victoria Gres, яка відразу увірвалася на восьму сходинку рейтингу. Позаду залишилися LTB Ukraine і Women’Secret.

Jewelry

У категорії ювелірних брендів ужгородський авторський проект Kochut лише продовжує зміцнюватися в лідерах серед ювелірних брендів України за загальною кількістю фанів у Facebook. 20 000 нових шанувальників з квітня – можливо безпрецедентний результат в українському рітейлі за такий короткий термін. Слідом за ним у рейтингу official page Facebook найуспішніших брендів слідують Pandora і Damiani.

Єдиним новачком у рейтингу стала Tiffani & Co, яка відразу піднялася на дев’яту позицію. Остаточно рейтинг покинув Oberig jewelry. А за дев’яту позицію вже зараз готові поборотися Ювелірний Дім Zarina і Столична Ювелірна Фабрика.

рейтинг facebook

Shopping center

Серед торгових центрів кардинальними змінами може похвалитися вже перша трійка. Ще у квітні третє місце займав ЦУМ, який згодом поступився позицію аутлет-містечку Мануфактура. Сьогодні вже в трійці лідерів Forum Lviv, що ще раз руйнує усталений стереотип, що на Західній Україні рітейл швидше перспективний, ніж успішний. Стрімке зростання підтримки в соціальних мережах місцевих торгових центрів говорить про зворотнє. Лідерами, як і раніше, залишаються два київських важкоатлета – Ocean Plaza і Gulliver і змін найближчим часом не передбачається.

Слабкий результат в першій десятці серед Shopping centers продемонстрував ще недавній лідер ЦУМ Київ. З квітня сторінка Центрального універмагу отримала менше 300 нових шанувальників.

ТРК Проспект зміг піднятися ще на одну сходинку вгору і вже на 9-й позиції серед ТРЦ України в Facebook. 2016 рік він завершував на 11 позиції і тепер повільно, але впевнено тягнеться вгору. Сприяє цьому також млявий розвиток найближчих конкурентів.

Другу десятку відкриває одеський ТРЦ Сади Перемоги. З квітня сторінка торгового центру підросла аж на 72 нових українських шанувальника. Вже до липня його місце займе ТРЦ РайON.

Ударний зростання на початок літа продемонстрував ТЦ Globus. Сторінка Facebook київського старожила вперше подолала позначку в 10 000 українських фоловерів і дозволила піднятися з 16 місця на 14-е. Позаду залишилися ТРЦ Солнечная галерея і ТРЦ Fabrika. Згідно з даними аналітичного сервісу Socialbakers, незважаючи на відсутність зростання сторінки ЦТ Даринок, наступний за ним Космополіт все одно ще не скоро наздожене суперника. Судячи з усього, розвиток сторінок в Facebook цих shopping centers не стоїть в пріоритеті компаній, а більш молоді ТЦ не поспішають зайняти їх місце.

Найбільш швидко зростаючої сторінкою серед ТРЦ за останній місяць стала official page Gulliver. Показники українських торгових центрів поступаються більшості станиць українських рітейлерів. Схоже, що для Facebook-користувачів головним залишається бренд і лише потім торгова площадка, так як рітейл з більшою легкістю набуває нових прихильників. Цікаво, що обіцяний після травневої заборони Вконтакте і Однокласники приплив користувачів Facebook поки нікому вагомих результатів не приніс. Питання чи це лише їх адаптація на новому майданчику, покаже вже наступний – серпневий рейтинг найуспішніших сторінок Facebook.

Втрата контакту: хто з українських рітейлерів і скільки користувачів втратить після заборони соцмережі

Про автора

Николай Маранчак Журналист/SMM Ассоциации ритейлеров Украины

Всі статті від автора
Зроблено з Розробив AlexCSS