Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ за квітень 2017

Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ за квітень 2017

13.04.2017 09:00
  420
Микола Маранчак

Хто з рітейлерів і торгових центрів входить в число лідерів за кількістю підписників Facebook і за динамікою розвитку у квітні 2017 року.

Згідно з даними аналітичного сервісу Socialbakers з трійки лідерів за кількістю фоловерів у Facebook, суттєво збільшила кількість підписників лише сторінка української компанії Watsons Україна, яка додала з лютого 9 000 нових шанувальників. JYSK Ukraine зріс менше, ніж на тисячу нових підписників, INTERTOP – на півтори, що для гігантів є більш ніж скромними показниками.

Цікава ситуація виходить відразу за ними – компанія Алло, яка займала четверту сходинку рейтингу, не тільки не додала шанувальників, але і втратила більше сотні людей, чим скористався її найближчий конкурент. Стрімке зростання official page Лінії магазинів EVA дозволило не тільки з запасом випередити давнього суперника, але і вперше подолати позначку в 100 000 підписників по Україні. З такою перемогою можна тільки привітати – старання SMM-щиків винагороджені увагою покупців і фанів бренду.

Далі Comfy йде ніс до носа з Фокстрот і при дистанції не менше, ніж 100 передплатників, важко стверджувати, хто ж буде на шостій сходинці завтра. На п’яти їм наступає Всі.Свої. Трохи просів по кількості підписників Kosmo – мабуть з соцмережею, а можливо і відгуками покупців, справи зараз йдуть не занадто добре, сторінка компанії не тільки не підросла за півтора місяця, але і просіла. Зменшитися на 500 фоловерів ще треба зуміти. Більш стабільна ситуація у Будинок іграшок, але зростання всього на пару сотень людей, буквально ні про що, якщо ти в топі.

 

У другій десятці багатообіцяючий Епіцентр К поки так і не зміг зрушити з 12 позиції і до травневих, а то й до літа залишиться на своїй позиції. Прогнози не справдилися, хоча в компанії з креативом все гаразд. Справжнім дивом весни у Facebook став Citrus.ua, який, найімовірніше, вже у найближчі тижні випередить Епіцентр К і до першої десятки йому залишиться рукою подати. У це важко повірити, але з лютого компанія піднялася з 18 на 12 позицію, випередивши ряд лідерів двадцятки. Скачок на 15 000 підписників, або третину в порівнянні з тим, що було до того, ознака чи то геніального таргетингу і різних маркетингових ходів, чи то застосування накруток, а може і всього разом. Тим не менше, потрібно віддати компанії належне – кількість фанатів у мережі магазинів гаджетів і аксесуарів в Facebook стрімко зростає.

Наступні за Citrus.ua сторінки компаній Oh my Look!, Helen Marlen, Ringoo, Marc o’polo і Окно во Двор зовсім вже себе погано почували на початку весни – менше тисячі нових фанів для топових сторінок зовсім маленький показник. Всі немов завмерли в очікуванні чогось. Виняток LeBoutique – нові 3 000 прихильників говорять про те, що в компанії знають що робити.

Також в топ-20 сторінок українських ритейлерів у Facebook перестановки у продуктових мереж – з лідерів знову вибув АТБ-Маркет, зате його місце зайняло METRO, трохи випередивши, зокрема, Eldorado.ua. Тут вже обом є за що поборотися, тим більше, що їм в спину дихають MustHave і все той же АТБ. Дистанція між усіма чотирма всього в кілька сотень підписників, проте в топ-20 потрапив лише METRO Cash&Carry Ukraine.

 

E-commerce

Серед онлайн-магазинів боротьба не так помітно вирує. Rozetka.ua зі своєю першою позицією набрала ще 3 000 підписників, modnaCasta на шостій – лише близько 700 осіб. Динаміка решти також залишає бажати кращого.

 

Fashion

У категорії Fashion продовжує “рвати і метати” офіційна сторінка Marc & Andre Ukraine – майже 10 000 нових фоловерів з лютого 2017 року. Зрівнятися у цьому рейтингу з ним може лише official page українського бренду VOVK – плюс 8 000 підписників і п’ятий рядок рейтингу, на якій компанія потіснила ETNODIM. Непоганий успіх до відкриття 20-ї ювілейної студії одягу в Україні.

На восьму позицію раптово увірвався WALKER, таким чином витіснивши з топа український бренд GRASS. Він став другим за 2017 рік брендом made in Ukraine, який залишив першу десятку – схоже зарубіжні Fashion-ритейлерів починають відбирати своє і, як вже прогнозували експерти ринку, виживуть і зможуть закріпитися з українських виробників лише найсильніші. Принаймні, тенденції Facebook на це натякають.

Jewelry

У категорії ювелірних брендів ужгородський авторський проект Kochut повторив подвиг Лінії магазинів EVA, подолавши позначку в 100 000 підписників, щоправда, лише за загальною кількістю фанів. Тим не менше навіть для його найближчого суперника Pandora цифра в 92 000 фоловерів серед українців залишається недосяжною.

У першу п’ятірку увірвалося Укрзолото, подолавши з невеликим відривом київський бренд Alchemica і SEVENFRIDAY. Цей же рубіж подолали і “алхіміки”. Всі інші місця в топі залишилися без змін.

Shopping center

В категорії “Торгові центри” ЦУМ після зльоту в трійку лідерів в грудні 2016 року, пов’язаного з відкриттям, змістився на п’яту сходинку рейтингу, пропустивши вперед аутлет-містечко Мануфактура, яке повернула собі позиції, і Forum Lviv. Позиції всіх трьох нестійкі і в найближчі тижні і місяці можуть не раз змінитися, поки хтось один не знайде спосіб залучати до себе більше підписників і застовпити за собою надовго третю позиції. Судячи по загальній динаміці, це швидше за все буде львівський торговий центр, який вперше потіснить столичні ТРЦ. Інші Shopping centers в першій десятці йдуть у своїй звичній динаміці, за винятком ТРЦ Караван, який за півтора місяці зміг придбати лише 300 нових фоловерів. Не густо як для одного з лідерів рейтингу, хоча найближчий суперник за кількістю підписників у Facebook ТРЦ Dream Town йому поки все одно не загрожує.

У другій десятці одеський ТРЦ Сады Победы раптово став втрачати підписників, підпустивши до 11 позиції ТРК Проспект ще ближче. Ще в лютому у одеського торгового центру було більше 14 000 фоловерів, щось явно йде не так. Втім, наступна за ним п’ятірка ТРЦ в сонному плаванні – жлден не набрав і 500 нових підписників. Ситуацією скористалися ТРЦ Аладдін і ТРЦ CITY MALL, які все на такому ж повільному дрейфі обійшли SkyMall, відтіснивши його на 19 сходинку рейтингу сторінок в Facebook. Замикає двадцятку ЦТ Даринок, яких набрав близько 150 нових українських фанів за півтора місяці.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку