Главная > Досвід > Інновації > Огляд нововведень червня для бізнесу в Facebook та інших соцмережах
Огляд нововведень червня для бізнесу в Facebook та інших соцмережах Огляд нововведень червня для бізнесу в Facebook та інших соцмережах

Огляд нововведень червня для бізнесу в Facebook та інших соцмережах

E-commerceІнноваціїМаркетинг
Розповідаємо про нові корисні інструменти для українського ритейлу в Facebook, Instagram та інших соціальних мережах. 27 червня 2017 року став історичним для Facebook –... Огляд нововведень червня для бізнесу в Facebook та інших соцмережах

Розповідаємо про нові корисні інструменти для українського ритейлу в Facebook, Instagram та інших соціальних мережах.

27 червня 2017 року став історичним для Facebook – соціальна мережа подолала позначку в 2 млрд користувачів, про що повідомив на своїй сторінці її засновник Марк Цукерберг. Для порівняння: аудиторія YouTube становить 1,5 млрд чоловік, WeChat 889 млн, Twitter — 328 млн, Snapchat — 255 млн, ВКонтакте — 97 млн. Для українського ритейлу це також важливий дзвінок, адже це ознака величезного потенціалу Facebook, який, до того ж, продовжує розширювати можливості монетизації взаємодії з підписниками. Що нового потенційно цікавого для рітейлу з’явилося або заявлено в Facebook в червні, в огляді rau.ua.

As of this morning, the Facebook community is now officially 2 billion people!We're making progress connecting the…

Опубліковано Mark Zuckerberg 27 червня 2017 р.

Відеообкладинки для бізнес-сторінок на Facebook

У травні RAU вже анонсувала появу відеообкладинок на Facebook. 15 червня функція стала доступною для всіх, але з українських рітейлерів на експеримент з новацією поки зважився тільки Фокстрот. Але яскравих прикладів як треба робити, стає все більше: наприклад, ось яку красу зробили на Flixel. Параметри відеообкладинок наступні: тривалість відео від 20 до 90 секунд, рекомендований розмір – 820 на 462 пікселів.

Ще більше відео

Готується до запуску одне з найкорисніших оновлень останнього часу на Facebook для великого рітейлу і e-commerce. Тепер відразу кілька відеооглядів можна буде додавати в один промо-пост, замінивши статичні зображення товару у динамічних оголошеннях. Прикріплена ціна товару, відсоток знижки, або акційна вартість з перекресленою звичайною в оверлеї додаються. Причому їх форму, шрифти, текст, колір фон і навіть розміщення можна редагувати вручну. Нові можливості повинні запрацювати вже на початку липня.

На Facebook нарешті можна буде дізнатися скільки насправді перейшло людина на сайт

В кінці червня Facebook оголосив про запуск відразу декількох нових метрик для відстеження, як користувач взаємодіє зі сторінкою. Новий показник Landing Page Views (перегляди цільових сторінок) дозволить рекламодавцям розуміти, скільки людей насправді перейшло на сайт компанії. Він буде враховувати тільки ті переходи, при яких сайт компанії був дійсно завантажений. Також можна буде дізнатися, скільки користувачів лише наводили курсор на назву сторінки компанії, при цьому не переходячи на неї.

У Facebook з’явиться таргетинг на всіх членів сім’ї

Функція Household Audience дозволить зробити рекламу ще більш цільовою і включати в аудиторію людей, які разом живуть, а також мають різного роду зв’язок: прізвище, домашню адресу, чекіни та багато іншого. Ще однією новою “фішкою” стане можливість відстежувати ефективність таргетингу на рівні сім’ї – можна буде побачити як кількість охоплених сімей, так і скільки разів перегляд привів до виконання цільових дій.

facebook

У Stories Instagram з’явилася реклама

Абсолютно передбачуване оновлення після старанної розкрутки Stories, але таке необхідне для рітейлерів, які використовують таргетинг в Instagram. Реклама прямого відгуку в Stories дозволяє використовувати фото або відео тривалістю до 15 секунд для конвертації користувачів у покупців. В якості мети можна обрати перегляд відео, встановлення програми або вчинення цільового дії на сайті компанії. Також доступні всі стандартні опції таргетингу: за статтю, віком, місцем розташування, інтересам та історії покупок.

Поява Nimses

Не минуло й місяця з моменту блокування в Україні Вконтакте, як серед соцмереж з’явився український стартап. На тлі загального хайпу по кріптовалюті, ідея з накопиченням німів і можливістю за них надалі щось купити миттєво знайшла відгук. Куди буде розвиватися проект, в якому розміщений пост користувачі можуть подивитися в радіусі 2 км, все ще загадка, але їм вже зацікавилися українські рітейлери. До Nimses наприклад вже приєднався бренд FINCH, представлений в ЦУМ Київ. Він провів тестову акцію “FINCH for nims”, надавши можливість від 50% до 75% суми товару перерахувати в нимах. Тестують Nimses також Всі.Свої.

Старт через 5, 4, 3, 2…

Опубліковано Kateryna Biakova 23 червня 2017 р.

Потенціал нової соцмережі для рітейлу стане зрозумілим вже найближчим часом, а поки є сенс як мінімум з ним ознайомитися.

Огляд нововведень травня для бізнесу в Facebook та інших соцмережах

Про автора

Николай Маранчак Журналист/SMM Ассоциации ритейлеров Украины

Всі статті від автора
Зроблено з Розробив AlexCSS