Фокстрот залучив 900 000 грн на допомогу пухнастикам і отримав відзнаку за кращий комунікаційний кейс-2023

Фокстрот залучив 900 000 грн на допомогу пухнастикам і отримав відзнаку за кращий комунікаційний кейс-2023

24.11.2023 10:00
  149
Валерія Байда

У листопаді експерти й читачі інтернет-видання MMR відзначили кейс мережі Фокстрот  «Ф-підтримка» у номінації «Корпоративний благодійний фонд». Кейс розкрив філософію та систему комунікацій корпоративного соціального проєкту рітейлера і благодійної організації Happy Paw – не залишати пухнастих друзів в біді  та допомагати притулкам для тварин, які особливо потребують підтримки під час війни.

Програма націлена на те, щоб, закумулювавши можливості бізнесу і зусилля благодійників, підтримати врятованих від війни тварин та притулки, що прийняли чотирилапих «біженців».

З цією метою наприкінці 2022 року запустили всеукраїнську інформаційну кампанію й оголосили збір коштів. Під час соціального промо задіяли різноманітні канали комунікації, щоб привернути увагу широкої аудиторії українців та залучити їх до участі в підтримці «хвостиків»: всеукраїнські радіостанції, столичне метро (відеомонітори, діджитал-екрани), кінотеатри, ТРЦ, магазини мережі Фокстрот, власні та партнерські соціальні мережі, розсилки.

А на початку вересня 2023 року креативна команда Фокстрот створила емоційний ролик, що закликає українців не бути байдужими до долі врятованих пухнастиків.

За весь час з початку дії програми «Ф-підтримка» та реалізованої протягом 2023 року PR-кампанії отримано 17,4 млн сумарного охоплення та 200+ згадок у ЗМІ  та соцмережах. До підтримки цих «хвостиків» долучилися 1200+ активних учасників проекту (донейтерів). І як результат, зібрано 900 000 гривень. За ці кошти закупили корм, профілактичні лікувальні засоби, нові «оселі» для понад 9000 пухнастиків з 41 притулку. Зокрема, 15 тонн їжі, 20 будок, 4127 доз ветеринарних препаратів.

«Безумовно, це спільна відзнака, адже це стало можливим завдяки всім українцям, які підтримали нашу ініціативу допомагати тваринам і притулкам, евакуйованим із гарячих точок нашої країни, – зазначив Олег Нікольський, маркетинг-директор Фокстрот. – Хтось ділиться інформацією, хтось відгукується на збір і безпосередньо організовує закупівлю та відвантаження у притулки. Переконаний, разом можна зробити набагато більше для беззахисних тварин та створити для них кращі умови проживання. Тож рухаємося в цьому напрямку далі».

Компанія продовжує розвиток програми «Ф-підтримка», а також на регулярній основі допомагає притулкам для тварин побутовою та іншою технікою. Протягом року Фокстрот передав 25 одиниць техніки (пральні машини, холодильники, водонагрівачі, дрібні побутові прилади тощо) 18 прихисткам для безпритульних хвостиків на суму понад 200 000 грн.

Нагадаємо, перша системна програма з допомоги вимушено переміщеним тваринкам – «Ф-підтримка» стартувала у грудні 2022 року.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку