Валентин Івакін, Moyo: У 2021 році ми запустили новий сайт і відкрили понад 20 нових магазинів

Валентин Івакін, Moyo: У 2021 році ми запустили новий сайт і відкрили понад 20 нових магазинів

23.12.2021 08:15
  1950
Володимир Тиравський

Продажі мережі за підсумками 2021 року збільшились на 20%, незважаючи на постійні локдауни та обмеження, зміну споживчих уподобань і поведінки клієнтів, які вимагають більшої уваги та цінності товарів і відносин замість виключно ціни.

Цей матеріал також доступний російською мовою

9 грудня в КВЦ Парковий пройшов IX RAU Summit – підсумкова подія року для власників і топ-менеджерів компаній сфер роздрібної торгівлі, торговельної нерухомості та B2B сектору. На RAU Summit 2021 зібралися близько 500 відвідувачів – це перші особи ключових гравців сфер роздрібної торгівлі та комерційної нерухомості, представники інвесторів та фінансових організацій, консультанти і виробники, а також гості з ближнього і далекого зарубіжжя.

В рамках другої сесії саміту відбулась панельна дискусія на тему емоцій в рітейлі: як завоювати серце клієнта, які відбулись зміни в лояльності споживачів під час пандемії, принципи формування репутації надійної компанії та побудову міцного емоційного зв’язку з клієнтом. Валентин Івакін, СЕО Moyo під час дискусії розповів про запуск нового сайту, відкриття нових магазинів та збільшення обсягу продажів. RAU пропонує ознайомитись з основними тезами його виступу.

У 2020 році у нас були достатньо амбітні плани, нам потрібно було реалізувати дуже багато проектів, впорядкувати магазини і змінити їх формати. Під час жорсткого локдауну ми звезли увесь товар мережі на центральний склад і продавали його онлайн. Це було для нас дуже дорогим та складним рішенням.

У 2021 році ми усі живемо в умовах локдауну, коли постійно змінюються правила і нам потрібно під них адаптуватись. В цих умовах також вимушено змінюється поведінка наших покупців, оскільки вони повинні тепер обирати товар онлайн.

Але відкату назад не відбувається, тобто якщо люди почали купувати в інтернеті, то від цього надалі не відмовляються. Частка замовлень, у яких бере участь сайт, збільшилася до 50%.

Цього року ми запустили повністю новий сайт з врахуванням відгуків покупців та нових тенденцій. А також зробили кредитний онлайн-брокер на порталі, щоб покупцям було зручно відправляти заявки одразу у декілька банків.

Споживачі зараз стають більш перебірливими, й у нас в компанії є департамент омніканальності та клієнтського досвіду: ми вже декілька років відстежуємо поведінку наших клієнтів та їх коментарі й відгуки в інтернеті.

Наш флагманський склад-магазин працює без вихідних 365 днів на рік в режимі 24/7, і в аналогічному режимі працюють два склади, які забезпечують його товарами.

Ми наповнили наші склади більшою кількістю товарів, а також розширили мережу з 30-ти магазинів на початку 2021 року до 52-х точок на даний момент.

Наші продажі за підсумками 2021 року збільшились на 20%.

Читайте також –

Валентин Івакін, MOYO: Карантин показав наскільки важливими є формат, швидкість комунікації та сервіси


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку