Сергій Петрук, Diodika: Як покращити дизайн ТРЦ і магазинів за допомогою освітлення

Сергій Петрук, Diodika: Як покращити дизайн ТРЦ і магазинів за допомогою освітлення

17.01.2022 08:00
  399
Володимир Тиравський

Точне планування освітлення дозволяє створити різноманітні настрої й правильно розрахувати сприйняття приміщення.

Асоціація рітейлерів України у партнерстві з компанією Diodika провели в Park Inn By Radisson Troitska спільний workshop, присвячений реноваціям в торгово-розважальних центрах. Учасниками заходу стали представники таких компаній як Ашан, Епіцентр, Comfy, SOVA, Брокард-Україна, RDA, Depot Development Group, ТРЦ Komod, IDNT, Intertop, Мегаполіс Лайф, Dragon Capital та інших. Зокрема, Сергій Петрук, директор компанії Diodika, поділився секретами, як підкреслити дизайн ТРЦ і магазинів за допомогою освітлення. RAU пропонує основні тези його презентації.

Освітлення ТРЦ

У торгово-розважальних центрах потрібно рівномірно освітлювати загальні зони, підбирати лаконічний дизайн всередині та яскравий назовні, а також підкреслювати інтер’єр за допомогою LED-технологій.

Має бути загальна концепція для усього закладу, а у кожного світлового пристрою – своє застосування.

Освітлення магазинів

У магазинах потрібно використовувати акцентне й добре освітлення з фокусом на конкретний товар, підкреслювати декор та створювати затишок.

Але, наприклад, для меблевих магазинів акцентне освітлення тільки заважає, потрібно створювати атмосферу домашнього затишку.

А от для продуктових магазинів, навпаки, має бути акцентне освітлення на конкретний прилавок й правильний спектр температури.

У магазинах електроніки світло має візуально відокремлювати стелю і бути спрямоване у конкретне місце.

У магазинах косметики світильникам можна створити ефект стелі, а також важливим є високий CRI та висока освітленість.

Приклад зміненої концепції освітлення

На прикладі магазину Фокстрот можна виділити основні недоліки освітлення, а саме загальне світло світило усюди там, де, навіть не потрібно, не було жодних цікавинок, а відділ телевізорів був переосвітлений.

Наша компанія створила легку світлову стелю, тобто суцільна світлова лінія створила глибину й продемонструвала площу магазину, а також з’явилось легке фонове світло та були освітлені основні проходи.

Яскраво виражене акцентне світло було спрямовано на усі товари, крім груп великоъ побутовоъ ттехныки і ТБ, а різниця між загальним та акцентним освітленням була у два рази.

Ми зонували відділи, виділивши їх межі світловою лінією і підбирали різну специфіку освітлення для кожного з них.

Також підвищили коефіцієнт корисної дії освітлення, тобто замінилим лампи на світлові лінії й трекові світильники, які створили цілеспрямоване освітлення, а не розсіяне.

Впровадили деякі світлові цікавинки, зокрема елементи фігурних світильників у стилі кольорових кнопок пульту Play Station, а індивідуальне освітлення встановили у зоні очікування та кредитному відділі.

Проходи в зоні телевізорів освітили вузьким променем, використавши бленди для виключення потрапляння світла на екрани пристроїв.

Читайте також –

Висвітлити головне: чому компанія Diodika розширює присутність на ринку рітейлу


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку